夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 139708


101#
發表於 19-5-2 10:51 |只看該作者
Ng_Taitai 發表於 19-5-2 08:26
本帖最後由 Ng_Taitai 於 19-5-2 08:31 編輯

冇錯,我同你諗法相同。諗得太多就會唔想生,父母死左後, ...

樓主老公話生咪生, 唔使開 post 添.


公爵府

積分: 28457


102#
發表於 19-5-2 11:28 |只看該作者
解決左居住問題先 !


別墅

積分: 736


103#
發表於 19-5-2 11:57 |只看該作者
sheepmui 發表於 19-5-1 12:07
其實樓主想生多個係因為想追仔?想呀囡有人陪?想滿足自己做媽媽的慾望?定為咩?計劃下生育總有原因推動你 ...

我希望阿囡有個伴,我知道大個左未必每樣野都會同爸爸媽媽講,我至少唔會先。又可能有好多難題同處境題會由手足一齊面對同經歷會好d。加上我希望我離開左之後,個份傷痛有手足一起分擔。咁當然,手足不一定情深!好多都隨時狗咬狗骨!由於我自己同我老公都係有兄弟姊妹,而且都係相當和諧,所以本身一開始都希望有二寶,不過生完大寶後,審視過,覺得要暫緩!一方面我唔知道大寶日後洗費係會去到幾誇張,一方面我又唔知道我仲有無可能生到第2胎。因為愈大年紀生,寶寶健康問題會愈多。所以我先想了解下,媽媽係考量生二寶個陣係點樣衡量。


別墅

積分: 736


104#
發表於 19-5-2 12:06 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-5-1 09:25
原來係公屋
可唔可以用你c6名買斷?
買左自己屋就唔同講法

99都好想買,不過,無得買,房署唔係到到都有開放,可能要樓齡再舊d先得。


公爵府

積分: 25196


105#
發表於 19-5-2 12:39 |只看該作者
angels'mom 發表於 19-4-29 20:57
真係要諗清楚,傾清楚,生一個或兩個都唔係問題,但一定要有共識,唔好好似我老公咁,喺唔如意嘅時候突然爆 ...

對 我就剛相反 佢叫生兩個 但我唔想 佢生左又唔理 只同佢地玩 或自己打機, 你要同佢傾清楚先得


複式洋房

積分: 496


106#
發表於 19-5-2 13:00 |只看該作者
我同樓主背景差唔多,無論收入、年齡、住屋環境都一樣。不過我已經生左第2胎。
因為生唔生小朋友,無論第幾胎,都係考慮兩夫妻諗法同經濟。
我同老公未結婚之前,都已經決定無論生男/女都係生2個,而奶奶都認同。加上同奶奶住,生完第一胎經濟又唔係太大壓力,所以第二年我已經生左二寶。
大前提,真係要兩夫妻協議,否則大家日後有爭拗。


琥珀宮

積分: 152982


107#
發表於 19-5-2 13:38 |只看該作者
你個CASE,我寧願儲多D錢搬出去住,唔係一定要買租都得,個女都會大個,唔通到再大D仲同父母一間房?好唔方便啫,而家一個都話可以三人同房,如果生多個咁點?有人要瞓廳嗎?俾我一個夠啦


子爵府

積分: 11324


108#
發表於 19-5-2 13:47 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-5-2 11:57
我希望阿囡有個伴,我知道大個左未必每樣野都會同爸爸媽媽講,我至少唔會先。又可能有好多難題同處境題會 ...

其實而家都好多獨生子女的家庭~我覺得唔一定話要有兄弟姊妹先可以分擔~人係要學習獨立的~同埋冇兄弟姊妹咪教子女培養良好的朋友圈囉~唔通獨生子女就唔可以經歷風浪咩


水晶宮

積分: 51137


109#
發表於 19-5-2 22:10 |只看該作者
siugocandy 發表於 19-4-30 19:03
月入低過4萬生2個,好多家庭都有,住公屋家庭大把,我樓下有個女人生3個,追仔,1個男人打2份工賺錢養全家 ...

問心,睇見尼D家庭,我會覺得可怕!


瑪瑙宮

積分: 139708


110#
發表於 19-5-2 22:57 |只看該作者
回覆 tansyneko 的帖子

7 个人 1 个廁所


男爵府

積分: 5081


111#
發表於 19-5-3 06:02 |只看該作者

回覆樓主:

我係一心生兩胎,所以兩個只差13個月,如果唔係當時一鼓作氣生左,我應該會放棄生第二胎,經濟冇壓力,但心機有限,如果得一個會好輕鬆,當教功課,練琴,搵學校etc全部x2 真係好攰,除非你先生係好幫忙既。


男爵府

積分: 5081


112#
發表於 19-5-3 06:03 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-5-2 22:10
問心,睇見尼D家庭,我會覺得可怕!

me too~


水晶宮

積分: 51137


113#
發表於 19-5-3 08:35 |只看該作者
mini1204 發表於 19-4-29 21:01
兄長姊妹未必可以互相依靠,亦有可能係互相廝咬
我絕對一定會集中資源比一個,成家人都好過
...

係囉…好多人覺得生多個,有咩事有得幫手,點解唔諗下,有時兄長姊妹都可能會係個拖累~
凡事有正面都有反面架~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo