影視娛樂

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   5


公爵府

積分: 27401

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


101#
發表於 20-6-2 15:34 |只看該作者
大家有沒有甜劇介紹 ? 已經睇左 暖暖, 請多指教 !


珍珠宮

積分: 32469


102#
發表於 20-6-2 17:34 |只看該作者
bbbusy 發表於 20-6-2 14:00
話時話, 套山寨小萌主都剛剛全劇完啦, 快趕緊追功課啊



大宅

積分: 2333


103#
發表於 20-6-4 14:40 |只看該作者
BOBO128 發表於 20-6-2 15:34
大家有沒有甜劇介紹 ? 已經睇左 暖暖, 請多指教 !

我剛睇完一套大陸奇幻劇叫「白狐的人生」,少少甜啦。內容講一隻千年道行的狐狸因緣際遇下遇到女主,又因一顆靈珠而我被迫住在女主家,產生一系列故事。女主不太靚,但男主ok啦。除了中間有幾集講玩真人大富翁幾唔掂外,其他都可以嘅。


男爵府

積分: 6047

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


104#
發表於 20-6-5 23:33 |只看該作者
bbbusy 發表於 20-6-2 14:00
話時話, 套山寨小萌主都剛剛全劇完啦, 快趕緊追功課啊

我都係等跟播期間睇哂套山寨小萌主

我大B叫做卓恆呀~2月11日出世,3.65kg
我小B叫做卓邦呀~11月7日出世,3.32kg


禁止訪問

積分: 776


105#
發表於 20-6-6 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32469


106#
發表於 20-6-6 20:48 |只看該作者
BOBO128 發表於 20-6-2 15:34
大家有沒有甜劇介紹 ? 已經睇左 暖暖, 請多指教 !

今日開睇左你是我命中注定


公爵府

積分: 27401

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


107#
發表於 20-6-6 22:13 |只看該作者
回覆 tpyjasmine 的帖子

昨天先開始播.....


子爵府

積分: 11820


108#
發表於 20-6-6 23:19 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-5-19 00:04
搞笑穿越甜寵劇

丁禹兮都幾靚仔

男主角丁禹兮。佢個名係點讀?


珍珠宮

積分: 32469


109#
發表於 20-6-7 08:45 |只看該作者
BOBO128 發表於 20-6-6 22:13
回覆 tpyjasmine 的帖子

昨天先開始播.....

係呀,佢星期五上線
一上就8集
我昨日睇左6集了
因為N年前睇過台版命中
好好睇,韓版都可以
決定睇埋陸版,都唔錯


珍珠宮

積分: 32469


110#
發表於 20-6-7 08:46 |只看該作者
ansonbbb 發表於 20-6-6 23:19
男主角丁禹兮。佢個名係點讀?

丁禹(余)兮(施,普通話音)


子爵府

積分: 11820


111#
發表於 20-6-7 12:49 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-6-7 08:46
丁禹(余)兮(施,普通話音)

廣東話讀音,係丁禹(余)兮(施),我知道啦,謝謝謝


公爵府

積分: 27401

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


112#
發表於 20-6-7 14:17 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-6-7 08:45
係呀,佢星期五上線
一上就8集
我昨日睇左6集了

本帖最後由 BOBO128 於 20-6-7 15:49 編輯

8 集!正!我今晚開來睇 ⋯ 謝謝!

我在千尋仲未見有⋯


水晶宮

積分: 55704


113#
發表於 20-6-7 15:25 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-6-7 08:45
係呀,佢星期五上線
一上就8集
我昨日睇左6集了

女一人設是幾歲? 造形趕客
飛住試睇, 暫時覺得好大機會


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 20-6-7 15:53 |只看該作者
pigtwo 發表於 20-5-20 18:14
剛睇完2集芊芊,
女主靚好多,
韞色的女主真係太趕客

輼色女一係咪俾咗錢出嚟?使唔使錫到咁呀!我見男一錫到有啲想吐!


珍珠宮

積分: 32469


115#
發表於 20-6-7 16:34 |只看該作者
BOBO128 發表於 20-6-7 14:17
本帖最後由 BOBO128 於 20-6-7 15:49 編輯

8 集!正!我今晚開來睇 ⋯ 謝謝!

我冇去千尋睇了
佢更新冇咁快
我通常在獨播庫睇
佢更新好快
大陸上線後佢都上線了
佢寫住幾點更新就幾點更新的
我睇晒8集了
等周二晚更新


珍珠宮

積分: 32469


116#
發表於 20-6-7 16:36 |只看該作者
bbbusy 發表於 20-6-7 15:25
女一人設是幾歲? 造形趕客
飛住試睇, 暫時覺得好大機會
...

女一,我都覺得佢時妝look好唔掂
當初雙世寵妃時都唔覺咁差架


水晶宮

積分: 55704


117#
發表於 20-6-7 21:41 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 20-6-7 16:36
女一,我都覺得佢時妝look好唔掂
當初雙世寵妃時都唔覺咁差架

雙世寵妃好甜好睇。 當時女主個樣好甜又後生好多, 而男主個扮相同d戲比較麻麻。 但今套劇女主明顯老左好多, 外形衣著不敢恭維, 最惨就係佢d戲差。反而男主各方面都有進步。


珍珠宮

積分: 32469


118#
發表於 20-6-7 22:09 |只看該作者
bbbusy 發表於 20-6-7 21:41
雙世寵妃好甜好睇。 當時女主個樣好甜又後生好多, 而男主個扮相同d戲比較麻麻。 但今套劇女主明顯老左好多 ...

係,佢兩個而家拍雙世寵妃3了
都唔敢想像
男主,時裝樣好睇過古裝
女主就相反,古裝還可以
這套時裝就真係唔好
係咪因為佢只不過係個平凡有自信嘅女仔
所以先會咁設計佢個look
希望佢後期同男主分開後會有改變

當年嘅陳欣宜同紀存希真係好好睇


珍珠宮

積分: 30174


119#
發表於 20-6-8 13:22 |只看該作者
chkkkkk567 發表於 20-6-7 15:53
輼色女一係咪俾咗錢出嚟?使唔使錫到咁呀!我見男一錫到有啲想吐!
我已經跳左船,
很少見男1會錫到想嘔,
哈哈,
女一果然難頂,



珍珠宮

積分: 30174


120#
發表於 20-6-8 17:30 |只看該作者
yutinglu186 發表於 20-6-6 15:27
女主真的很搞笑
樣子很甜美,
聲音都好聽,
新人來說演技算合格

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo