時政擂台

跳至

首頁
45678...11

尾頁
   12


男爵府

積分: 5384


101#
發表於 22-3-13 13:05 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:13
我又覺得、澳門人同香港人、無論l口音衣著、都係差唔多喎。

2019年開始我已經唔敢係其他地方認自己係香港人


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


102#
發表於 22-3-13 13:06 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 22-3-13 13:03
專開post唱衰香港,香港人?每次開左個 post之後,又縮!


大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 9206


103#
發表於 22-3-13 13:06 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:50
係喎澳門人、真係唔鍾意香港人。

佢哋認為香港人自以為是、高高在上。

你都講得無錯 你咪正正係依種人


子爵府

積分: 11290

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


104#
發表於 22-3-13 13:11 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 12:18
咁你唔好要張香港身分證啦

你成日係度講香港呢樣果樣,有意思咩?

我是愛國愛港的香港人,都覺得香港今次抗疫失敗真係拖累咗大陸.如果大陸人嬲我,我可以理解.香港人又唔使交費納稅遇到困難時得到中央的頂力支持,皆因我哋身上都係流著同一樣的血.希望那些吃裡扒外的香港人好好反醒下


伯爵府

積分: 16536


105#
發表於 22-3-13 13:12 |只看該作者
深圳證實咗係香港人傳播?
上海果啲係因為上海自己用咗唔啱嘅酒店做隔離出事。
吉林爆得最勁?又關香港人事?
入大陸都照足14+7隔離,今次啲病徵21日後仲傳染到?
至於偷渡果啲,原本就係大陸人,佢哋要怪怪自己人


伯爵府

積分: 16536


106#
發表於 22-3-13 13:14 |只看該作者
咁樓主你有病返唔返香港政府醫院醫?
你好似唔建議買醫療保去私家醫院,話入政府醫院好ga


侯爵府

積分: 21371

2018母親節勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


107#
發表於 22-3-13 13:15 |只看該作者
大力,我真係好少出聲話你乜野,但我真係好唔認同你今次講既野!
點解唔敢認係香港人?難道你曾經帶住香港人既身份去做虧心事?
感覺上,內地人都講道理既,佢地唔會單純因為香港人而憎你!咁當然如果你遲d返內地想做一d無品既行為,真係唔好認自己係香港人,佢地最憎人無品。我好多親友都係內地人,完全唔覺佢地好討厭香港人,反而會因為我地政府既無能而為我們擔心。你成日都宣揚自己睇左既一d好片面既資訊,咁唔代表你好愛國,你係搞緊分化。真係愛國唔係咁樣架!

仲有,你有乜野資格否認你自己係香港人,認自己係澳門人?你有無得到澳門人同意你咁講?你鍾意自己話自己係乜就係乜?就係你呢種觀念咪就係惹內地人討厭既原因囉!當自己高高在上,求其一個地方都要俾你亂咁扯上關係!


大宅

積分: 4836


108#
發表於 22-3-13 13:15 |只看該作者
回覆 pretty0 的帖子

👍👏


男爵府

積分: 6427


109#
發表於 22-3-13 13:15 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:01
我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。

一早已經有國內人同我講,香港攪到附近嘅地方立立亂,香港控制唔到,國內都好麻煩


伯爵府

積分: 19549


110#
發表於 22-3-13 13:16 |只看該作者
講得出做得到先啦!


珍珠宮

積分: 33225


111#
發表於 22-3-13 13:20 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 12:29
真係超級討厭日日copy大陸D嘢過黎鬧香港

香港政府做得唔好,關香港人乜事?



水晶宮

積分: 54041


112#
發表於 22-3-13 13:22 |只看該作者
mamasprits 發表於 22-3-13 13:16
講得出做得到先啦!

可能細力細力每天花不少時間鑽研有什麼福利可拿


侯爵府

積分: 21371

2018母親節勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


113#
發表於 22-3-13 13:23 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:56
一萬對於妳是好多錢吧~
你覺得佢咁樣問你係多與少既問題?


別墅

積分: 652


114#
發表於 22-3-13 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

當年黑爆,我去左內地旅行,內地d人都問我香港發生咩事,我只能好無奈甘答佢地。有得揀,我都唔想透露我係邊度人,不過人地睇得出。其實並唔係唔承認自己系咩人,而系唔想答佢地甘多問題。唔想有咩麻煩,要解釋甘多野。


伯爵府

積分: 15314


115#
發表於 22-3-13 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

姓賴?


珍珠宮

積分: 38333

馬年勳章 2024年龍年勳章


116#
發表於 22-3-13 13:24 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:13
我又覺得、澳門人同香港人、無論l口音衣著、都係差唔多喎。
加小小中山音即刻變咗澳門人囉


大宅

積分: 3222


117#
發表於 22-3-13 13:25 |只看該作者
話自己地球人算啦


子爵府

積分: 12357

2018母親節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第一回


118#
發表於 22-3-13 13:25 |只看該作者


男爵府

積分: 5689


119#
發表於 22-3-13 13:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tikman321 於 22-3-13 13:27 編輯

点解仲要等退休先返去,E +就go go go啦走左5好返黎E句我系抄人


伯爵府

積分: 16536


120#
發表於 22-3-13 13:25 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:58
我撐是香港、但唔係撐這個政府的班子及其施政方法同能力。

香港管治班子、一定要 ...

笑死,咁同講愛國唔愛黨果啲有咩分別?
香港政府管香港,要撐齊撐

首頁
45678...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo