自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   1


大宅

積分: 3921


101#
發表於 22-8-27 22:14 |只看該作者
希望下集淘汰左xix 果隊啦⋯⋯實在太難頂佢地


水晶宮

積分: 51822


102#
發表於 22-8-27 22:14 |只看該作者
goldmedal 發表於 22-8-27 21:31
今晚好睇喎

好睇呀!


公爵府

積分: 25168


103#
發表於 22-8-27 22:14 |只看該作者
Rainy 發表於 22-8-27 22:08
可唔可以去東張報料熱線,vici好討厭

好呀!支持你


公爵府

積分: 25168


104#
發表於 22-8-27 22:16 |只看該作者
luckybabymama 發表於 22-8-27 22:14
希望下集淘汰左xix 果隊啦⋯⋯實在太難頂佢地

係呀,快啲foul咗xix啦,會好睇好多!


子爵府

積分: 11902


105#
發表於 22-8-27 22:18 |只看該作者
Xix唱得又跳得支持xix


子爵府

積分: 14086

2024年龍年勳章 牛年勳章 MommyPanel勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


106#
發表於 22-8-27 22:19 |只看該作者
meowmeow34 發表於 22-8-27 22:09
真係好憎佢哋尖叫!仲要跳住咁尖叫呀, 勁惡頂, 想車巴佢哋

本來一開始睇唔話鍾意邊隊,見到xix係咁贏就好想籃隊可以贏,巨地每次尖叫真係好趕客,有無霖過籃隊感受,相反籃隊每次有燈都禮貌鞠躬即可


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


107#
發表於 22-8-27 22:19 |只看該作者

回覆樓主:

紅隊好扮野,輸1round又跪又喊,人地比紅燈又尖叫


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


108#
發表於 22-8-27 22:20 |只看該作者
Queenie_yy 發表於 22-8-27 22:19
本來一開始睇唔話鍾意邊隊,見到xix係咁贏就好想籃隊可以贏,巨地每次尖叫真係好趕客,有無霖過籃隊感受, ...

係,認同,一d比賽禮儀都無


公爵府

積分: 27780

hashtag影視迷勳章


109#
發表於 22-8-27 22:21 |只看該作者
Queenie_yy 發表於 22-8-27 22:19
本來一開始睇唔話鍾意邊隊,見到xix係咁贏就好想籃隊可以贏,巨地每次尖叫真係好趕客,有無霖過籃隊感受, ...

同感,而且真心唔覺xix有幾好,個個捧到佢哋天咁高。over 咗啦


伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


110#
發表於 22-8-27 22:23 |只看該作者

回覆樓主:

根本不公平,一隊6已經多過藍隊嘅人


子爵府

積分: 14086

2024年龍年勳章 牛年勳章 MommyPanel勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


111#
發表於 22-8-27 22:24 |只看該作者
xo_cat 發表於 22-8-27 22:19
紅隊好扮野,輸1round又跪又喊,人地比紅燈又尖叫

果個我睇三集巨有兩集都喊,睇見好煩


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


112#
發表於 22-8-27 22:27 |只看該作者
meowmeow34 發表於 22-8-27 22:06
本帖最後由 meowmeow34 於 22-8-27 22:07 編輯

xix完全唔靚又作曬狀咁自以為靚女 呢啲質素週 ...

係!以女團來講,完全唔達標準 已經唔賞心悅目,仲要唔公平,真係唔想睇佢哋


公爵府

積分: 25168


113#
發表於 22-8-27 22:31 |只看該作者
Queenie_yy 發表於 22-8-27 22:19
本來一開始睇唔話鍾意邊隊,見到xix係咁贏就好想籃隊可以贏,巨地每次尖叫真係好趕客,有無霖過籃隊感受, ...

本帖最後由 meowmeow34 於 22-8-27 22:32 編輯

係!xix 嗰班女係基本禮貌都唔識,贏咗又跳又尖叫,真係好冇家教
相反藍隊啲組員輸咗仍有風度


男爵府

積分: 6906


114#
發表於 22-8-27 22:33 |只看該作者

回覆樓主:

成晚最好睇係Yumi


公爵府

積分: 25168


115#
發表於 22-8-27 22:37 |只看該作者
xo_cat 發表於 22-8-27 22:19
紅隊好扮野,輸1round又跪又喊,人地比紅燈又尖叫

同感, 红隊成班覺得自己一定贏咁, 啲舉動好 over,xix 就癲婆咁,sabrina 輸咗就喊
相反,藍隊組員謙虛正常得多


侯爵府

積分: 21047

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


116#
發表於 22-8-27 22:40 |只看該作者
meowmeow34 發表於 22-8-27 21:55
搞錯呀,應該淘汰 nicole 同angel啦!

Tim應該留,佢唱得好過兩個女嘅!

不過可能藍隊無乜跳得嘅,唯有留Angel



男爵府

積分: 5685


117#
發表於 22-8-27 22:52 |只看該作者
回覆 小菲比 的帖子

totally Agree. Angel..... hmn


子爵府

積分: 14010


118#
發表於 22-8-27 23:25 |只看該作者
花生油子 發表於 22-8-27 22:05
佢講得啱喎,而家係歌唱比賽,緊係鬥唱功架啦,一味話青春搭夠,對其他參賽者根本唔公平
...

我都同意佢。
完全冇唱功可言, 對其他人唔公平。


子爵府

積分: 14010


119#
發表於 22-8-27 23:27 |只看該作者
waic 發表於 22-8-27 22:08
tvb 快啲睇下民意啦,個隊xix就算比你夾硬捧出黎都冇fans 呀,成班個样唔掂,尤其個Vici呀
...

我都係最憎 Vici, 不過其餘幾個都好平凡。


子爵府

積分: 13725

馬年勳章


120#
發表於 22-8-27 23:40 |只看該作者
其實果個vici甘多人憎佢,tvb点先会知
因為我都憎,Xix就未到僧,但唔喜歡

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo