自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


珊瑚宮

積分: 103049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


101#
發表於 26-6-20 10:01 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-12 16:36
15-24 其實不少仲讀緊書。
係囉, 仲讀緊書失咩業呢?

就算 DSE 果D 好多都係做收銀 服侍應 sales 好多時都係做唔長
所以食肆見d後生仔女 都會對佢地特別客氣 特別好禮貌, 因為咁辛苦都肯做實在難得.. 算做一種鼓勵同支持


男爵府

積分: 7250


102#
發表於 26-6-20 10:08 |只看該作者
LoveYinYin1215 發表於 26-6-13 06:43
家有一位
但50歲了


50歲都唔使做👍👍


珊瑚宮

積分: 103049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


103#
發表於 26-6-20 10:13 |只看該作者
要怪就怪d家長 細個係咁寵 過份保護, 搞到佢地以為自己係天之驕子.. 屋企大把唔使做
過多幾年 情況只會更嚴重


宜家d後生 真係睇住佢地變, 1x年都仲識讓位比有需要既人坐.. 宜家同你鬥快爭位 見到d 老到企唔穩果d阿伯 婆婆企係度 ..以前都會讓個位出黎 宜家dup 低個頭打機煲劇, 肯讓位果d都係 4x歲以上果d



珊瑚宮

積分: 103049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


104#
發表於 26-6-20 10:24 |只看該作者
MKma 發表於 26-6-12 18:18
朋友個仔,自小有嚴重讀寫障礙,好似ive 畢業,做份份工都唔長,好彩父母有幾層樓收,而家話自己做freelanc ...

我朋友個仔都係 獨子 有嚴重讀寫障礙 + 活躍症, 好彩佢阿媽係校長 阿爸係某大公司主任 + 有層樓收租... 中4開始拍拖 已經買好多名牌比女友.. 佢阿媽話 2公婆d人工+儲蓄應該夠佢地養老 將來宜家呢層比佢地住都仲有一層收租, 佢識諗既 冇比人呃都夠佢過世

心諗: 呢一代真幸福


珊瑚宮

積分: 103049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


105#
發表於 26-6-20 10:40 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-14 20:57
係癈青
識個讀到中三, 轉讀識訓比晒學費先唔讀, 份份工冇份長, 話人欺凌佢, 以為自己好靚仔, 跟 ...


根本父母做成 生得少 親戚父母圍住佢氹氹轉 所以覺得自己最好最靚, 唔識同人相處 d人怕左佢 又話比人排擠 話人欺凌佢, 我有個學生就係咁 我都費事出聲忍佢幾年 等社會去教佢 等佢阿媽受返, 呢d人如果我出聲分分鐘我都有份欺凌佢


公爵府

積分: 26508


106#
發表於 26-6-20 10:40 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 10:24
我朋友個仔都係 獨子 有嚴重讀寫障礙 + 活躍症, 好彩佢阿媽係校長 阿爸係某大公司主任 + 有層樓收租... 中 ...

好多受過高等教育嘅60/70後父母,順風順水冇被裁員的話,好大部分份除咗自住樓,都有一兩層樓收租。這類人的NEET子女應該可以安心繼續hea下去!

點評

selinako^^    發表於 26-6-20 10:49


公爵府

積分: 29138

畀面勳章 BK Milk勳章


107#
發表於 26-6-20 10:46 |只看該作者
gigired 發表於 26-6-12 09:51
近期立法會文件指出,2025年本港15至24歲青年失業率升至11.2%,約為25歲以上成年人失業率的三倍多,同時約 ...

FTM也算是呀。


琥珀宮

積分: 191501

馬年勳章


108#
發表於 26-6-20 11:29 |只看該作者
annie133 發表於 26-6-13 00:51
大把,好多讀完書,根本冇心搵長工,有啲就不停搵藉口,都係屋企有啲錢。
...

冇錢都係咁


侯爵府

積分: 22739

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


109#
發表於 26-6-20 11:31 |只看該作者
Amyamyamychan 發表於 26-6-20 10:08
50歲都唔使做👍👍

係呀
我返工
比錢父母
佢寄居父母家


水晶宮

積分: 50759

2025勳章蛇年勳章


110#
發表於 26-6-20 14:13 |只看該作者
本帖最後由 ernbe 於 26-6-20 14:13 編輯
jodyfan 發表於 26-6-20 10:46
FTM也算是呀。

FTM也可以進修


男爵府

積分: 7250


111#
發表於 26-6-20 18:53 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 10:40
根本父母做成 生得少 親戚父母圍住佢氹氹轉 所以覺得自己最好最靚, 唔識同人相處 d人怕左佢 又話比人排 ...



你咁做老師誤人子弟


珊瑚宮

積分: 103049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


112#
發表於 26-6-20 20:20 |只看該作者
本帖最後由 selinako^^ 於 26-6-20 20:43 編輯
Amyamyamychan 發表於 26-6-20 18:53
你咁做老師誤人子弟

係架,早d 識你就好啦!原來父母冇責任既....我都有2個 早d 識你就掉比老師教,我乜都唔理啦 淨係負責 寵+陪玩同陪食,寵壞晒交比老師教返好佢地

我只係補習導師,教功課仲要教做人 個半鐘頭做到幾多野?


珍珠宮

積分: 37052


113#
發表於 26-6-20 20:34 |只看該作者

回覆樓主:

15-24歲唔係多數讀緊書咩?都計失業率?


水晶宮

積分: 50759

2025勳章蛇年勳章


114#
發表於 26-6-20 23:36 |只看該作者
piv 發表於 26-6-20 20:34
15-24歲唔係多數讀緊書咩?都計失業率?

讀緊書嘅唔計


侯爵府

積分: 24744


115#
發表於 3 天前 |只看該作者

https://youtu.be/WL6fzJet9GE




我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


子爵府

積分: 13591


116#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 26-6-25 12:17 編輯
gigired 發表於 26-6-12 09:51
近期立法會文件指出,2025年本港15至24歲青年失業率升至11.2%,約為25歲以上成年人失業率的三倍多,同時約 ...

多餘!15-18就咪計啦,有幾多真係退學出去工作先


公爵府

積分: 29138

畀面勳章 BK Milk勳章


117#
發表於 3 天前 |只看該作者
babytt2 發表於 26-6-16 19:56
香港人有錢,其實40歲唔做嘢都得架

係屋企人有錢。唔做野做寄生蟲。


洋房

積分: 67


118#
發表於 3 天前 |只看該作者
我屋企都有兩位
但1位60歲了 1位才廿幾歲做去做「尼特族」呢 真係攞命呢


珍珠宮

積分: 46155


119#
發表於 3 天前 |只看該作者
林國瑞 發表於 26-6-25 16:34
我屋企都有兩位
但1位60歲了 1位才廿幾歲做去做「尼特族」呢 真係攞命呢 ...

60歲成世尼特?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo