自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 48420


101#
發表於 26-6-17 18:50 |只看該作者
laukkk 發表於 26-6-16 20:02
臣妾要告發熹貴妃私通,穢亂後宮,罪不容誅!
温實初留下...環兒不哭了!快拿最好的藥來...救不了姊姊本宮殺了你們陪葬....


珊瑚宮

積分: 111976


102#
發表於 26-6-17 18:57 |只看該作者

回覆樓主:

呢套劇真係經典,當年晚晚响我床邊播,但除咗 “玩玩” 兩個字,咩劇情我都入唔到腦

點評

smile555    發表於 7 天前


珍珠宮

積分: 38490

牛年勳章


103#
發表於 26-6-17 19:04 |只看該作者
bing-jing 發表於 26-6-17 18:57
呢套劇真係經典,當年晚晚响我床邊播,但除咗 “玩玩” 兩個字,咩劇情我都入唔到腦 : ...

玩玩
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


珍珠宮

積分: 48420


104#
發表於 26-6-17 21:31 |只看該作者
bing-jing 發表於 26-6-17 18:57
呢套劇真係經典,當年晚晚响我床邊播,但除咗 “玩玩” 兩個字,咩劇情我都入唔到腦 : ...




珍珠宮

積分: 48420


105#
發表於 26-6-17 21:31 |只看該作者
Carol999 發表於 26-6-17 19:04
玩玩
四郎...十七爺


男爵府

積分: 7032


106#
發表於 7 天前 |只看該作者
laukkk 發表於 26-6-16 20:00
係呀係呀,做緊其他野都照開住,啲對白都識背

喂呀


男爵府

積分: 7032


107#
發表於 7 天前 |只看該作者
webjen 發表於 26-6-16 18:29
回覆 Kelloggs 的帖子

小說安陵容有多D恨甄嬛嘅理由,因為安陵容鐘意佢阿哥,戲CUT左 ...

哦⋯
但唔係愛屋及烏咩
鍾意哥哥
咪向姑仔埋手搏fd


珍珠宮

積分: 48420


108#
發表於 7 天前 |只看該作者
Kelloggs 發表於 26-6-18 10:24
哦⋯
但唔係愛屋及烏咩
鍾意哥哥



珍珠宮

積分: 46392


109#
發表於 7 天前 |只看該作者
回覆 Kelloggs 的帖子

因為嬛嬛好著緊阿哥婚事,安陵容好嬲,佢好似唔記得左自己係妃子咁
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo