自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 57027


101#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 angiehouse 於 26-6-24 21:49 編輯
rhung 發表於 26-6-24 18:58
倫伯邊有氣唱同埋佢friend多,大家柴娃娃每人唱一首,幫下手,好似修哥咁囉。

...

你有無聽過佢演唱會加?點會系修哥咁呀,我舊年系惠州睇佢演唱會,好夠氣


水晶宮

積分: 57027


102#
發表於 3 天前 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-24 21:11
以前我買曬佢好多碟,但竟然我係冇睇過佢演唱會, 所以今次點都要睇

我睇左好多次,加埋溫拿,左倫右理大大話話成10次8次,記得有一次成12點半先完場,好驚無火車搭


珍珠宮

積分: 38421


103#
發表於 3 天前 |只看該作者
popocat 發表於 26-6-24 19:15
係今次冇!
我買Sandy 都係優先但東亞信用卡,同埋係HK ticketing 直接揀日子揀票價出埋座位no.
...
上次林子祥都係冇得揀位


水晶宮

積分: 63468

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


104#
發表於 3 天前 |只看該作者
三國1 發表於 26-6-24 22:06
上次林子祥都係冇得揀位

都係草猛咁經Cityline?


子爵府

積分: 10490


105#
發表於 3 天前 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-24 18:58
倫伯邊有氣唱同埋佢friend多,大家柴娃娃每人唱一首,幫下手,好似修哥咁囉。

...

係啦,其實你有冇睇過譚詠麟演唱會㗎?

我咁多年嚟睇過佢好多次演唱會,香港、惠州、江門同澳門, 每次都唱足全場, 真係無得頂。


男爵府

積分: 5681


106#
發表於 前天 10:59 |只看該作者
倫伯好勁,聽現場勁正,把聲勁靚


子爵府

積分: 14754


107#
發表於 前天 17:04 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-24 21:11
以前我買曬佢好多碟,但竟然我係冇睇過佢演唱會, 所以今次點都要睇

你講開,我都好似冇睇過佢演唱會,我諗幾年前嗰一次,已經買晒飛準備睇,點知臨時要去公幹,冇得睇;不過有睇過winner演唱會。
以前啲碟真係首首歌都識唱,好想佢唱愛的逃兵!


子爵府

積分: 14754


108#
發表於 前天 17:06 |只看該作者
angiehouse 發表於 26-6-24 21:04
倫我由細聽到大,歌單好廣,首首歌都識(我吾系好明而家D新進歌手得幾首歌都話開演唱會)
...

呢個我真係唔明白,得幾首歌都話可以開演唱會!
又或者我哋真係唔知佢哋有幾多首啫!
佢哋都會話我哋,又肥又老都要睇。


侯爵府

積分: 21345


109#
發表於 前天 17:11 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 17:04
你講開,我都好似冇睇過佢演唱會,我諗幾年前嗰一次,已經買晒飛準備睇,點知臨時要去公幹,冇得睇;不過 ...

狂小子,凌晨一吻,我都覺得曲詞好正


侯爵府

積分: 21345


110#
發表於 前天 17:12 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 17:06
呢個我真係唔明白,得幾首歌都話可以開演唱會!
又或者我哋真係唔知佢哋有幾多首啫!
佢 ...

咪不停唱口水歌囉


瑪瑙宮

積分: 138568

馬年勳章


111#
發表於 前天 17:13 |只看該作者

回覆樓主:

同事早2/3星期前,已經話有免費演唱會門票


珍珠宮

積分: 34786


112#
發表於 前天 17:14 |只看該作者
倫伯仲咁有市場


珍珠宮

積分: 34786


113#
發表於 前天 17:14 |只看該作者
下次賣飛係幾時?


子爵府

積分: 14754


114#
發表於 前天 17:42 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-25 17:11
狂小子,凌晨一吻,我都覺得曲詞好正

之前一次搭飛機CX,冇咩戲好睇,又想瞓覺,於是就走去揀咗聽歌,竟然好多好多譚詠麟嘅舊碟!我揀咗無邊的思憶嗰一隻,同另一隻,先發現原來好多歌都唔記得咗,但係一聽之下,竟然首首都識唱


侯爵府

積分: 21345


115#
發表於 前天 17:46 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 17:42
之前一次搭飛機CX,冇咩戲好睇,又想瞓覺,於是就走去揀咗聽歌,竟然好多好多譚詠麟嘅舊碟!我揀咗無邊的 ...

係呀,仲有無邊的思憶 ,不過我真係好鍾意狂小子 ,唔係話好hit,唔知佢會唔會揀


子爵府

積分: 14754


116#
發表於 前天 18:31 |只看該作者
本帖最後由 錢錢媽 於 26-6-25 18:32 編輯
soscho 發表於 26-6-25 17:46
係呀,仲有無邊的思憶 ,不過我真係好鍾意狂小子 ,唔係話好hit,唔知佢會唔會揀
...

你講完之後,我又摷返嚟聽,而家個腦不斷loop住呢首歌!
歌詞簡潔到肉!!
別後到現在 願望到絕望 萬千悔恨意
徘徊又徘徊 徬徨又徬徨 卻總欠所依


侯爵府

積分: 21345


117#
發表於 前天 18:43 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 18:31
你講完之後,我又摷返嚟聽,而家個腦不斷loop住呢首歌!
歌詞簡潔到肉!!
別後到現在 ...

歌詞簡單易明,當日你點樣對心愛嘅女人 ,而家就後悔莫及


男爵府

積分: 8819


118#
發表於 前天 23:08 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-25 17:13
同事早2/3星期前,已經話有免費演唱會門票

唔排除有人從贊助商或其他內部途徑攞到免費飛。不過我只想講今日開始歌迷會優先賣飛,都有唔少歌迷搶唔到,所以有心想睇而又未買飛的朋友,留意公開發售日期


侯爵府

積分: 20547


119#
發表於 前天 23:57 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-25 17:04
你講開,我都好似冇睇過佢演唱會,我諗幾年前嗰一次,已經買晒飛準備睇,點知臨時要去公幹,冇得睇;不過 ...

ALAN既歌我幾乎首首都識唱,係樓上講的狂小子未聽過,可能是最早期的


水晶宮

積分: 57027


120#
發表於 昨天 13:59 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-25 23:57
ALAN既歌我幾乎首首都識唱,係樓上講的狂小子未聽過,可能是最早期的

我細個時住公屋對面樓個哥哥成日梵機,考試期就播成功需苦幹,落雨就播雨絲情仇,個個細路聽到入晒血

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo