親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29432


101#
發表於 09-8-28 08:22 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:24 發表
佢有時會賣報紙廣告...另你可以得閒就去chk下佢個web site...佢有時會提早幾日講定幾時會有特價票開售...


唔該晒.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


102#
發表於 09-8-28 09:31 |只看該作者
e+都有做緊今年年尾平飛...不過唔夠之前平
原帖由 sweetmemory 於 09-8-27 21:04 發表
我想請問依家係咪無promotion 去曼谷呀??
我本想9月尾or 10月中去曼谷再轉去phuket,但係唔識點訂d promotion 飛呀,可唔可以教我呀,thx


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


103#
發表於 09-8-28 09:33 |只看該作者
你個喼都幾重
原帖由 carmen911 於 09-8-27 22:16 發表


我知呀!!!
但我屋企人肯定唔只15kg,
我預佢哋起碼一個帶26吋,
一個就29吋,
到時可能擺兩條褲加埋個喼都20kg,
所以click最大重量個價錢囉。


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


104#
發表於 09-8-28 09:37 |只看該作者
通常都係越早越平...當然又要係摧正做promote
原帖由 rabbitpiggy 於 09-8-28 08:21 發表


ic 唔該晒你呀.

咁我想請教下你, 係咪現在book 一定會平過遲d book 的呢? 即是越早越平架? 我怕今日booked, 過一排又平返.


大宅

積分: 2667


105#
發表於 09-8-28 09:47 |只看該作者
原帖由 carmen911 於 09-8-27 22:16 發表


我知呀!!!
但我屋企人肯定唔只15kg,
我預佢哋起碼一個帶26吋,
一個就29吋,
到時可能擺兩條褲加埋個喼都20kg,
所以click最大重量個價錢囉。


我都係26"喼... ...但原來可以共用每人15kg架...所以我地又蝕咗幾百蚊囉...


大宅

積分: 3081


106#
發表於 09-8-28 09:49 |只看該作者
hi

我想問AA 係咪10月會推出HK 直飛布吉??


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


107#
發表於 09-8-28 10:03 |只看該作者
講過係...不過未證實
原帖由 a_mum2009 於 09-8-28 09:49 發表
hi

我想問AA 係咪10月會推出HK 直飛布吉??


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


108#
發表於 09-8-29 02:51 |只看該作者
明白哂, 唔該哂你 ..... 我會耐唔耐上去睇下 !!



原帖由 portiabb 於 09-8-26 11:54 發表
$0 ticket...都係等佢地出promote...果時有收handling charge...連埋tax為番3xx/人來回...佢又唔會全架機都係$0...可以只係隔幾日某班機得幾個位...so...要自己比d心機逐日search...呢度蝕左比我...但係會係其他地方 ...


大宅

積分: 1987


109#
發表於 09-8-31 11:46 |只看該作者
依家做緊1月至4月既機票promotion喇


複式洋房

積分: 370


110#
發表於 09-8-31 15:37 |只看該作者

小心Airasia

轉貼:1
http://travellife.org/forum/thread-54123-1-1.html

轉貼:2
http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=76824&extra=page%3D1


訂呢D airline前真係要三思,係香港出左問題下下都要打長途去其它國家先問到,虺!真係幾煩!!!!!!

[ 本帖最後由 lala82 於 09-8-31 15:51 編輯 ]


男爵府

積分: 5849


111#
發表於 09-8-31 17:08 |只看該作者
唔想煩, 畀多d錢坐大機..... CX / MH / SQ

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo