想生BB

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   1


男爵府

積分: 6869


101#
發表於 11-7-29 16:51 |只看該作者
lingling9cc9 發表於 11-7-29 16:42
我唔 young la, 生亞仔時 32, 生亞女 35 ( 剛高齡 la ).

當你一入私院時, d nurse 會聯絡你的 doctor, 咁 ...
想問下妳痛既程度可唔可以接受呀?
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7240

熱血勳章 環保接龍勳章


102#
發表於 11-7-29 17:15 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-29 16:51
想問下妳痛既程度可唔可以接受呀?

係咁 .... 大仔, 我入院時係 ( 唔係好記得 details ) around 好 regular 咁痛, 即係好痛一陣, 就又唔痛一陣, 不斷 repeat. d nurse 檢查我下面時已摸到我開左三度啦, 仲問點解你個樣唔係咁痛咁 !!! 仲話好少人能忍開到三度先入院, 佢覺得我忍得痛 ( 實情係我怕痛的, 我平時肚通我都想去死咁滯 !! 但我唔怕打針 wo ! ).

到真係生個時, 我真係狂叫出來, 真係好痛, 我用手吸住個口罩 ( 問氧氣 + 有止痛劑 ), 到要生得關頭, 個止痛藥我可以話你聽已經係對你一 d 效用都無, 點解 ?? 因為個痛的程度係無任何野可以幫到你, 只有快 d 生左個 bb 出來. 個一刻, 如邊個想係我手上取去我個口罩, 我真係會同佢死個 !!!!

我成日聽/睇 都知道生仔痛係最頂級的, 無任何其他的痛可以超越佢, 所以, 我由一有 bb 開始, 就一路麻醉自己 ( 係真 ka ), 我唔好去想像都時會幾痛幾痛 .... 因為真係你無法想像 .... 都真係生個時, 煮都埋來就生. 咁個心理壓力圳就無咁大, 又唔會 keep 住唔好的心情咁耐.

希望無嚇怕你 !!!


男爵府

積分: 6869


103#
發表於 11-7-29 17:20 |只看該作者
lingling9cc9 發表於 11-7-29 17:15
係咁 .... 大仔, 我入院時係 ( 唔係好記得 details ) around 好 regular 咁痛, 即係好痛一陣, 就又唔痛一 ...
多謝妳既經驗分享, 都係好驚好驚...想開刀.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7240

熱血勳章 環保接龍勳章


104#
發表於 11-7-29 17:25 |只看該作者
我又覺得, 雖然我都好怕痛, 但我又從無想過開刀, 我始終覺得女性要經歷過順產生仔, 先可以叫做係一個真女性 !!

開刀事後傷口 ( 內/外 ) 的痛法, 我 d 朋友話半年後都仲 feel 到唔舒服 !


男爵府

積分: 6869


105#
發表於 11-7-29 17:30 |只看該作者
lingling9cc9 發表於 11-7-29 17:25
我又覺得, 雖然我都好怕痛, 但我又從無想過開刀, 我始終覺得女性要經歷過順產生仔, 先可以叫做係一個真女性 ...
Thank you, 我會再唸唸.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


106#
發表於 11-7-30 21:20 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-12 10:56
要寫介紹信架! 你可以揾個婦科醫生寫. 如果你係睇私家症, 你預6-7萬左右.

你可以睇呢個網址:
rabbit>>>Thank you~~~ 不過我1st IUI bingo左喇。
2nd baby, Dec. 2014


大宅

積分: 1597


107#
發表於 11-7-30 23:11 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-9 13:58
回覆 mapp2009 的帖子

我都係唸住係私家做3次睇下得唔得先再打算。

你在那裡IUI呀, 要幾錢? 可否PM我謝謝!!


大宅

積分: 1400


108#
發表於 11-7-31 00:48 |只看該作者

引用:Quote:rabbit2010+發表於+11-7-12+10:56+要

原帖由 抱抱娃娃 於 11-07-30 發表
rabbit>>>Thank you~~~ 不過我1st IUI bingo左喇。
我都想知你响邊到IUI呀,可否pm d細節俾我呀?例如醫生,價錢等等,thx ar!!




男爵府

積分: 7674


109#
發表於 11-7-31 00:58 |只看該作者
ritachan222 發表於 11-7-31 00:48
我都想知你响邊到IUI呀,可否pm d細節俾我呀?例如醫生,價錢等等,thx ar!!



...
我係仁安做, 個個e生都唔同架, 通常睇2個week 醫生到iui 做個日, 8k-10k 左右
細節可以睇反舊post同其他thread
都係打針 食藥 照排卵咁lor
最後就係洗精液 再打反入子宮


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


110#
發表於 11-7-31 11:34 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-30 21:20
rabbit>>>Thank you~~~ 不過我1st IUI bingo左喇。

係呀! 我記得你呀! 你比我好大既鼓舞. 1次就得咗!


男爵府

積分: 6869


111#
發表於 11-7-31 17:28 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-31 11:34
係呀! 我記得你呀! 你比我好大既鼓舞. 1次就得咗!
妳都可以consider下IUI丫。
2nd baby, Dec. 2014


複式洋房

積分: 311


112#
發表於 11-7-31 19:18 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-30 21:20
rabbit>>>Thank you~~~ 不過我1st IUI bingo左喇。

wow﹗﹗恭喜晒你呀﹗好替你開心呀﹗睇完你啲post,我都心郁郁想搵周1醫生,不過我又book左11號見勞醫生…


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


113#
發表於 11-7-31 21:42 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-31 22:22 編輯
抱抱娃娃 發表於 11-7-31 17:28
妳都可以consider下IUI丫。

我今次做第2次IUI啦! 明日早上就要放精啦! 希望今次好似你咁成功咗!


男爵府

積分: 7674


114#
發表於 11-7-31 21:50 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-31 21:42
我今次做第2次啦! 明日早上就要放精啦! 希望今次好似你咁成功咗!

我紅d無線喇....祝你好孕 !


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


115#
發表於 11-7-31 22:12 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-31 21:50
我紅d無線喇....祝你好孕 !
你今日 check Bingo?


男爵府

積分: 7674


116#
發表於 11-7-31 22:33 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-31 22:12
你今日 check Bingo?

i feel M is coming =.=
suppose 3rd aug morning check, but i can feel it failed...


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


117#
發表於 11-7-31 22:42 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-31 22:33
i feel M is coming =.=
suppose 3rd aug morning check, but i can feel it failed...
唔緊要, 再來過, 加油呀!


男爵府

積分: 6869


118#
發表於 11-8-1 13:08 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-31 21:42
我今次做第2次IUI啦! 明日早上就要放精啦! 希望今次好似你咁成功咗!
原來妳之前已經做過一次? 咁我祝妳今次成功先!
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


119#
發表於 11-8-1 13:09 |只看該作者
aprilharu 發表於 11-7-31 19:18
wow﹗﹗恭喜晒你呀﹗好替你開心呀﹗睇完你啲post,我都心郁郁想搵周1醫生,不過我又book左11號見勞醫生… ...
其實我都唔知係醫生問題定係個人問題ga, anyway, 妳可以試下既.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


120#
發表於 11-8-1 13:23 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-8-1 13:08
原來妳之前已經做過一次? 咁我祝妳今次成功先!

多謝!

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo