自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   2


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


101#
發表於 11-7-26 11:40 |只看該作者


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


102#
發表於 11-7-26 11:42 |只看該作者

回覆:大陸女誓要嫁港男

一見到啲大陸婆生完仔女之後,至發覺留喺香港無著數就連仔女都唔要,自己拍拍蘿柚返上去真係戥啲小朋友慘呀!




伯爵府

積分: 18386

好媽媽勳章


103#
發表於 11-7-26 11:46 |只看該作者
oichai 發表於 11-7-26 11:20
我2個細佬, 1個同廣西大6女人結婚約4年, 生左1個仔, 但成日打佢, 又難教, 之前申請公屋, 而家仲未有, 同爸 ...
係喎,我細佬,朋友都係上去抱住玩下心態,
之後拍左幾個月拖佢地就吹結婚

我家有一隻似狗的貓b ,一隻寄居狗b ~
日日貓狗大戰^^


禁止訪問

積分: 2331


104#
發表於 11-7-26 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4547


105#
發表於 11-7-26 12:01 |只看該作者
回覆 kitty 的帖子

個女仔成日提住叫我細佬娶佢, 佢誇張程度係一日三次, 係我屋企人面前提, 又叫我大弟婦同我細佬講, 電腦msn又提...好似食藥咁提咁多次, 之後我細佬答應佢, 其實識果幾個月貨仔, 我都唔知佢點適應香港人節奏同生活. 最搞笑係人地唔小心店倒佢(在搭liftl途中)個女仔用手肘撞人, 話人地店佢, 呢d咁少既事, 都咁~ 唔知佢長期在香港點樣?


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


106#
發表於 11-7-26 12:01 |只看該作者


男爵府

積分: 5046

畀面勳章


107#
發表於 11-7-26 12:15 |只看該作者
事不關已,己不勞心.


大宅

積分: 2458

畀面勳章


108#
發表於 11-7-26 12:16 |只看該作者


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 11-7-26 12:19 |只看該作者
:;pppp:


男爵府

積分: 7978

畀面勳章 環保接龍勳章


110#
發表於 11-7-26 12:26 |只看該作者
睇完好想開個acc覆下野.....


男爵府

積分: 5753


111#
發表於 11-7-26 12:29 |只看該作者


男爵府

積分: 9773


112#
發表於 11-7-26 12:58 |只看該作者
香港人多車多地方又細,都唔知落嚟仲乜?

我有個親戚,中五之後返上海讀書,識咗個上海妹,加埋本身就無心向學,搞到最後考唔到大學。我哋話唔好讀啦,返香港由低做起,佢死都要唔制,要屋企人比佢讀多一年,話一定考到大學。最後又係浪費多一年,果年好似仲要搬埋去個上海妹屋企同居。
返咗香港繼續同個上海妹拉拉扯扯咗兩三年,最後個上海妹嘅阿媽打比我親戚個阿媽要佢哋結婚!仲要返上海搞場大龍鳳駛成$20萬港紙

唔好以為我親戚年紀大呀,今年先24歲咋,仲要腦荀都未生埋果隻!個上海妹都係24歲之嘛!

我哋話,又唔係搞出人命,年紀咁細,工都未出嚟打過一份,結乜鬼婚啫!但係D大陸人就係鐘意你哋係香港人,想馬住你哋,等第時個女變成香港人,就順便申請埋阿爸阿媽阿爺阿嫲……一堆人落香港!我個親戚佢一家人又唔知仲乜咁恨個仔細細個結婚,仲貼埋錢出嚟

點評

chunwai_315  國內女仔好多都好早嫁人ga..  發表於 11-7-26 14:39
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


男爵府

積分: 6248

畀面勳章


113#
發表於 11-7-26 13:23 |只看該作者


侯爵府

積分: 21032


114#
發表於 11-7-26 13:31 |只看該作者


珍珠宮

積分: 33669


115#
發表於 11-7-26 13:41 |只看該作者


我表弟識左個大陸妹半年唔夠,個大陸妹要迫佢結婚,一哭二鬧三上吊,又話個老母俾壓地,同人一齊半年冇名冇份,
之後拍左一年就迫買樓,首期70萬,又話人地個個都有樓,我都想要(當時未結婚)
之後生左個仔,冇幾耐又話想要車,又買一部,個大陸妹似巨口版小儀咁
真係好樣衰,不過我表弟係香港係搵唔到老婆架應該,搵到錢,但係又傻又呆咁個樣
我地的香港女人唔會啃


禁止訪問

積分: 34


116#
發表於 11-7-26 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


117#
發表於 11-7-26 13:44 |只看該作者
嫁左之後, 唔好一兩年就話離婚, 然後又話要照顧在港小孩, 又話點可憐, 又要正苦俾錢.
你叫那個不知所謂的施麗x自己俾錢養你喇.:;pppp:


子爵府

積分: 11175

好媽媽勳章


118#
發表於 11-7-26 13:47 |只看該作者
:;pppp:


大宅

積分: 3044


119#
發表於 11-7-26 15:37 |只看該作者
唔該你D大陸婆醒啦,就算D男人話到自己點有錢都好,你落到黎咪又係住公屋,有錢都唔上大陸搵老婆啦,你古淨係得你大陸先有靚女咩:;pppp::;pppp::;pppp:


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 11-7-26 16:23 |只看該作者
我係女仔 發表於 11-7-26 01:48
一DD啦, 不過我幾個UNCLE, 表哥都好好彩, 取左大陸老婆生埋仔都無走到, 但要係香港一齊涯羅, 無辦法啦, D ...

我都有個uncle,本身香港有頭家,有2個女,就係因為驚無仔送終,走上大6識個湖南妹,一有咗知道係仔就同老婆離婚再娶,個女人嚟到香港唔憂食唔憂住之餘,又係例牌買車買樓返老家,耐唔時仲要比錢阿哥做生意,uncle咁多年嚟有仔萬事足,連飯都煮埋比個女人食,家務都做埋,某次聽到個女人用家鄉話傾計,話佢"希生"一人成家幸福好值得,仲要而家個男人對佢千依百順,遲啲轉埋層樓比佢之後就會帶埋個仔返老家,仲話到而家仲係好鍾意當年果位青梅竹馬。

個女人唔知咁多年後uncle已經識聽佢既家鄉話,而家心都實埋,話以後一毫子都唔過佢手,不過為咗個仔會扮唔知喎!

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo