想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3575


101#
發表於 11-10-8 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-16+發表m

原帖由 Mw912 於 11-09-16 發表
Day 20-22都有哈哈笑好d深粗連三日都係得36.3之得day23紅d淺左至day25都係得36.4到day26先升到36.66至m個日 ...
我同你都係一樣36.3-36.7ka,不過我因為早check,訓6.5小時後醒,但我試過有一日訓到好晏先醒,果日係37, 你會唔會係訓好少就醒要度,所以range唔大?




別墅

積分: 781


102#
發表於 11-10-8 09:50 |只看該作者
我都係 14/9 day 1, 呢幾日體溫維持係 37.2, 是否有機?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


103#
發表於 11-10-8 09:55 |只看該作者
好似有左d jm 都有 37度, 你可能真係有機呀, 我就次次唔過37 啦


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


104#
發表於 11-10-8 09:56 |只看該作者
好似有左d jm 都有 37 度, 你可能有機, 我就未試過37度了


別墅

積分: 669


105#
發表於 11-10-8 11:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Mw912+於+11-09-16+發表Day+2

原帖由 izumiwai 於 11-10-08 發表
我同你都係一樣36.3-36.7ka,不過我因為早check,訓6.5小時後醒,但我試過有一日訓到好晏先醒,果日係37, ...
我多數都係七點半量,有4-6小時熟睡時間之後量就ok~




禁止訪問

積分: 2084


106#
發表於 11-10-11 11:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


107#
發表於 11-10-11 11:40 |只看該作者
我覺得唔中多又無咩keep 到37 度, 企過兩日有 , 前日check 紅d 白雪雪, 我都今日帶定m 巾啦,,,,,55


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


108#
發表於 11-10-11 11:47 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我16/9 day1架, 今朝check紅綠d都白雪雪, 等m黎!


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


109#
發表於 11-10-11 11:52 |只看該作者
本帖最後由 Monkey媽媽 於 11-10-11 11:53 編輯

Hi all,

我913 day 1, cycle 25-31日, 今日day28, 未知結果如何?
我只係計M期, 其他物都無做.


我無用紅d, 綠d之類, 我唸住day 32 之後先check
Monkey媽媽


別墅

積分: 781


110#
發表於 11-10-15 09:44 |只看該作者
前日用 cb digital check 有明顯 "+" 線, 但昨天去診所驗結果係無反應.
超失望,諗住攞醫生証明去排期.


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


111#
發表於 11-10-15 10:45 |只看該作者
回覆 Bdinosaur 的帖子

你等多幾日可能會再明顯d , 恭喜定你先, hehe
我就等緊m 到, 因無37度, 今日都跌到 36.4x 所以應唔中啦


別墅

積分: 781


112#
發表於 11-10-15 11:05 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

醫生話我 check 到有可能係假陽性, 體溫仍然有 37.1-37.6 度, 但呢幾日都有分泌物, 等多幾日睇吓先


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


113#
發表於 11-10-15 11:08 |只看該作者
回覆 Bdinosaur 的帖子

假陽性, 即係未必真係有左? 嗯.....放鬆心情, 可能過幾日一定係堅既


大宅

積分: 2521


114#
發表於 11-10-15 11:08 |只看該作者

引用:前日用+cb+digital+check+有明顯+"+"+線,+

原帖由 Bdinosaur 於 11-10-15 發表
前日用 cb digital check 有明顯 "+" 線, 但昨天去診所驗結果係無反應.
超失望,諗住攞醫生証明去排期.
...
有無用晨尿去診所check 呀?




別墅

積分: 781


115#
發表於 11-10-15 11:14 |只看該作者
回覆 snowyeung 的帖子

自己 check 係用晨尿, 診所 check 係放工後


大宅

積分: 2521


116#
發表於 11-10-15 11:35 |只看該作者

引用:回覆+snowyeung+的帖子 自己+check+係用晨

原帖由 Bdinosaur 於 11-10-15 發表
回覆 snowyeung 的帖子

自己 check 係用晨尿, 診所 check 係放工後
我第一次放工後去診所check, check 唔到!然後jm 教自己儲晨尿早上去診所check就ok了~即刻寫左證明比我!




別墅

積分: 781


117#
發表於 11-10-15 11:39 |只看該作者
回覆 snowyeung 的帖子

等我試吓先,唔該哂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo