想生BB

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


101#
發表於 11-10-2 17:59 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

一直都係啡色 唔係紅色的 希望真係無事 因為自知自己身體唔好 好擔心....




男爵府

積分: 6108


102#
發表於 11-10-2 18:00 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

Day27



點評

小幸兒  謝謝~~  發表於 11-10-2 18:00


大宅

積分: 2142


103#
發表於 11-10-2 18:00 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-10-2 17:49
我覺得量體溫未必準, 因有時開唔開冷氣, 室內溫度有變都可能影響

我都覺得開冷氣會影響。
我老公係好怕熱,即使呢排涼返,佢都要晚晚開冷氣瞓。
我想暖D都難....


男爵府

積分: 6108


104#
發表於 11-10-2 18:02 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我都係晚晚冷氣ga..





大宅

積分: 4490


105#
發表於 11-10-2 18:02 |只看該作者

引用:唔係呀+呢盒叫clearblue+compact,+又係兩條

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
唔係呀 呢盒叫clearblue compact, 又係兩條線就bingo 果隻 咁我要唔要落去買digital ..



...
呢隻都準架,恭喜你呀




大宅

積分: 2142


106#
發表於 11-10-2 18:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:53
C6唔肯同我去醫院.......佢話咁早人地唔會睬我.....嗚 佢根本一d都唔緊張我......



...

妳依家好好休息, 唔好亂諗嘢.
情緒起伏大都影響架, 你老公唔係唔緊你, 係男人唔識又要面.
深呼吸, 放鬆. 用暖貼就啱啦加油~~


大宅

積分: 4490


107#
發表於 11-10-2 18:03 |只看該作者

引用:Quote:bb_pig_bb+發表於+11-10-2+16:49+咁

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
之前都叫妳入急症喇.......
咪就係




大宅

積分: 2142


108#
發表於 11-10-2 18:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:02
我都係晚晚冷氣ga..

你就好啦, 最高有36.8,我最高得36.7咋,今日仲要36.52


大宅

積分: 3159


109#
發表於 11-10-2 18:04 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

吾好激親自己呀, 好好休息下先啦, 妳先生點會唔著緊妳哩, 吾好亂諗啦...

要訓多d, 初孕要多休息呀.


大宅

積分: 4617


110#
發表於 11-10-2 18:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:53
C6唔肯同我去醫院.......佢話咁早人地唔會睬我.....嗚 佢根本一d都唔緊張我......



...

傻豬....佢唔係唔緊張,只係不懂表達啫,妳俾d時間佢消化sin la!!!妳唔好諗佢sin,妳自己放鬆d....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


111#
發表於 11-10-2 18:07 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 18:03
咪就係

妳到咗喇.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


112#
發表於 11-10-2 18:07 |只看該作者

引用:我唔知去邊間婦科好呀+我住北區ga... 好+希

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
我唔知去邊間婦科好呀 我住北區ga...
好 希望聽日條線會深少少 咁我直接去急症 唔知公務員家屬會唔會有優先 ...
我平時用公務員家屬身份都好快有得睇




男爵府

積分: 6108


113#
發表於 11-10-2 18:07 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

Really!?但得淺線 我明早再驗
謝謝你先 希望唔係咋糊




大宅

積分: 4490


114#
發表於 11-10-2 18:08 |只看該作者

引用:哈哈+我怕係炸糊呀因為...始終仲係得淺線+

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
哈哈 我怕係炸糊呀因為...始終仲係得淺線 感覺好唔實在....
我都好興奮呀




大宅

積分: 4617


115#
發表於 11-10-2 18:08 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 18:07
我平時用公務員家屬身份都好快有得睇

yes!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


116#
發表於 11-10-2 18:08 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

佢係懶 唔想同我去.....
唔理佢 如果佢真係唔陪我 我叫媽陪我
我暖緊個肚 開始好熱



點評

小幸兒  我M痛時,都用暖水袋, 醫師都話好!  發表於 11-10-2 18:15


男爵府

積分: 6108


117#
發表於 11-10-2 18:09 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

有咩要消化 佢既反應真係冷淡到爆




男爵府

積分: 6108


118#
發表於 11-10-2 18:10 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

好的 希望有幫助 唔駛排幾粒鐘




大宅

積分: 4617


119#
發表於 11-10-2 18:11 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:07
Really!?但得淺線 我明早再驗
謝謝你先 希望唔係咋糊

我話係妳又唔信....我叫ivy整個like俾妳,加丁丁!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


120#
發表於 11-10-2 18:11 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-10-2+18:03

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
妳到咗喇.....
我一睇到bb豬個post已經係咁追住睇啦,好開心,好興奮呀




首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo