烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   354


男爵府

積分: 7802

畀面勳章


101#
發表於 12-10-16 12:44 |只看該作者
olivia0815 發表於 12-10-16 12:31
雞已經浸好喇!希望拆骨成功。

個樣唔錯,幾好,不過個肚浸多一陣凍水仲好

第一次已經係好叻,拆骨慢慢o黎就得架la



男爵府

積分: 6398

有「營」勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


102#
發表於 12-10-16 13:18 |只看該作者

回覆:babyki@520 的帖子

好有心機呀多謝分享 收藏ed


男爵府

積分: 7124


103#
發表於 12-10-16 13:34 |只看該作者
回覆 angel31 的帖子

Thank you! 下次我會浸多陣。
今日BB扭計要媽咪,所以浸冰水呢個程序交左比工人,佢好聽話,浸足足兩分鐘就
拎起。其實你點睇浸得夠未呢?


男爵府

積分: 7802

畀面勳章


104#
發表於 12-10-16 14:05 |只看該作者
olivia0815 發表於 12-10-16 13:34
回覆 angel31 的帖子

Thank you! 下次我會浸多陣。

浸夠d皮會起雞皮,會有小小點凸起,還有雞肚位好似係水度煮咗一陣先息火,或個煲細只剛好放到雞,因為似壓住煮,所以個肚位深色d同雞皮無彈性

煮咗一次有經驗,吓次會仲好,不過唔緊要,只要點雞丈汁做得好都會好好味



男爵府

積分: 7124


105#
發表於 12-10-16 14:09 |只看該作者
回覆 angel31 的帖子

你好o力呀!
多謝你提醒,下次再努力!

點評

angel31  多謝,只要做多次你都會好叻架  發表於 12-10-16 14:12


男爵府

積分: 7802

畀面勳章


106#
發表於 12-10-16 14:10 |只看該作者
olivia0815 發表於 12-10-16 13:34
回覆 angel31 的帖子

Thank you! 下次我會浸多陣。

補充,留意吓我圖3.4你會見到起咗好多雞皮,咁就可以放落雞水再滾息火即取出就ok


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


107#
發表於 12-10-16 14:34 |只看該作者


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


108#
發表於 12-10-16 17:16 |只看該作者

再嚟無骨泰式海南雞飯(多圖教整法還有起骨方法)

我尋曰試左、真係好正!多謝樓主分享



點評

angel31    發表於 12-10-16 18:53


翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 12-10-16 17:19 |只看該作者


水晶宮

積分: 70420

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


110#
發表於 12-10-16 18:33 |只看該作者
流晒口水


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


111#
發表於 12-10-16 18:58 |只看該作者
多謝分享


大宅

積分: 3057

玩具勳章


112#
發表於 12-10-16 19:49 |只看該作者
多謝樓主,我也試做了!家人超喜歡

點評

angel31    發表於 12-10-16 21:27

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo