時政擂台

跳至

首頁
45678...13

尾頁
   4


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


101#
發表於 12-10-3 17:26 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 12-10-3 16:50
回覆 HY2007 的帖子

你可單保其他投標的公司永不撞船咩?

乖, 唔好同佢嘈.......佢份人係咁熱血架....雖然偏激, 但我相信佢係心地善良既教主~~~~你睇我地幾支持佢就知啦~~~

點評

fatpanda    發表於 12-10-3 22:23
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珊瑚宮

積分: 118281


102#
發表於 12-10-3 17:26 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-10-3 17:16
根據樓主既講法。。甘個個都買隻船囉
游水!游水!游水!



琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


103#
發表於 12-10-3 17:27 |只看該作者
HY2007 發表於 12-10-3 16:53
唔係衝動,
咁多無辜既人走左,我好傷心!亦好嬲!



大家都好傷心.....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


104#
發表於 12-10-3 17:27 |只看該作者
HY2007 發表於 12-10-3 16:13
聲明︰
我唔識死傷者,只係唔想再有不幸事件發生!

釘佢牌就唔會再有不幸事件發生啦 釘啦釘啦


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


105#
發表於 12-10-3 17:28 |只看該作者
HY2007 發表於 12-10-3 16:55
港燈船有冇關倉門,係另一件事!
就算有關門,撞人地點都係唔岩!
如果港九唔係大蝦細,橫行霸道,就唔會 ...

mouth:都未查, 你點知係咪港燈船入錯線呀.....冷靜D...教主..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


106#
發表於 12-10-3 17:30 |只看該作者
HY2007 發表於 12-10-3 16:59
咁釘佢牌,懲罰佢,起碼對死傷者有個交代!
九巴唔同喎!大部份司機駕駛態度良好,果次只係個別事件,
港九小輪不嬲都好差,我一聽到肇事者係佢,不禁.....鞋 ...

咁呢次都係個別事件喎.....

乜你成日都搭佢架咩?? 唔通你又係島民?
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 50350


107#
發表於 12-10-3 17:30 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-10-3 17:11
she is the best

YES....我鍾意佢嘅認真....呢d先可以做朋友...
   


水晶宮

積分: 50350


108#
發表於 12-10-3 17:35 |只看該作者
180 發表於 12-10-3 17:26
雖然偏激, 但我相信佢係心地善良既教主~~~~你睇我地幾支持佢就 ...

yes..我好相信....
   


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


109#
發表於 12-10-3 17:38 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-10-3 17:16
根據樓主既講法。。甘個個都買隻船囉

...我呢D窮等人家, 聽係荒島餓死得啦~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


110#
發表於 12-10-3 17:38 |只看該作者
超級特務 發表於 12-10-3 17:16
游水卦

.....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


111#
發表於 12-10-3 17:39 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-10-3 17:17
你自己唔學游水咪怪人



過期救生員在此~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


112#
發表於 12-10-3 17:40 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-10-3 17:18
你釘你事。。重點係樓主家下憤怒鳥

..係喎...唯我獨豬~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


113#
發表於 12-10-3 17:41 |只看該作者

回覆:強烈要求︰將港九小輪永久釘牌

要永遠唔再發生同類意外好意姐 填左個海佢以後用車或飛機 仲有意外就乜都唔準再用 以後行路 咁好唔好呀樓主 釘牌點夠呀


大宅

積分: 3809


114#
發表於 12-10-3 17:42 |只看該作者
呢排過左7點天就很黑了,我估日頭可能5會出事,代入去當時景象,真是反應慢少少,都9413


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


115#
發表於 12-10-3 17:42 |只看該作者
我想生三個 發表於 12-10-3 17:22
放心,李+X有發電廠係果度,叫佢搭埋你咪得LOR



企個發電廠好隔舌架.....我叫人用大飛車我出香港仔好過....10分鐘就到...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


116#
發表於 12-10-3 17:47 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 12-10-3 17:30
YES....我鍾意佢嘅認真....呢d先可以做朋友...



我則愛上佢既執著堅持~~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


117#
發表於 12-10-3 17:50 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 12-10-3 17:35
yes..我好相信....

你睇我將佢既教訓做左右銘就知我有幾愛佢啦~~~

點評

fatpanda  係嘅, 做得好明顯喎~  發表於 12-10-3 22:24
IgnatiusWong    發表於 12-10-3 17:52
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


珍珠宮

積分: 43039


118#
發表於 12-10-3 17:51 |只看該作者

引用:Quote:HY2007+發表於+12-10-3+16:50+喂!呢

原帖由 180 於 12-10-03 發表
YES, 我撐你呀, 你冇咁講過, 我可做證~~
X2




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


119#
發表於 12-10-3 18:00 |只看該作者
都未查清楚就咁激????


不過教主出到聲點都要聲援吓ge


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 12-10-3 19:55 |只看該作者

引用:Quote:drizzle+發表於+12-10-3+15:45+你有

原帖由 HY2007 於 12-10-03 發表
無線亞視都講,係佢地撞港燈船!
你有冇聽其他南丫島居民講,港墱4號出名開得快>
亦有提過港燈4號要讓大船,佢冇讓;所以行吾切,撞尾
更有報道話港燈吾應該繼續航行,應考慮棄船,叫乘客穿救生衣,但佢地冇


首頁
45678...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo