烹飪搵食

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   388


子爵府

積分: 11657


101#
發表於 13-1-20 07:33 |只看該作者
回覆 e_g 的帖子

正!!!
公起哂。。。


大宅

積分: 1418

BK Milk勳章


102#
發表於 13-1-20 08:45 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

用乜野拮佢呢?


子爵府

積分: 11657


103#
發表於 13-1-20 08:51 |只看該作者
回覆 jeannieku 的帖子

豬插 (上海街有得賣)/ 燒秋刀魚既針 (10蚊店有得賣)


大宅

積分: 1418

BK Milk勳章


104#
發表於 13-1-20 09:01 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

我住系英國,冇豬插賣,上次用BBQ針拮,吾知係咪拮得深得濟,吾系好脆,同支針太細,D洞大小,但係琴日改用fork去拮,又脆D堝,頭都大



禁止訪問

積分: 206


105#
發表於 13-1-20 09:08 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13167


106#
發表於 13-1-20 13:16 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

我今晚試試,睇吓學唔學到你做得咁靚!多謝你的分享!!!

點評

iluvmeeself  ADD OIL AR !!!  Let me know how it turns out =)  發表於 13-1-21 07:33


子爵府

積分: 11657


107#
發表於 13-1-21 07:32 |只看該作者
回覆 jeannieku 的帖子


我住果度都無豬插賣。。

你果度有無好似HK JUSCO 10蚊果D shop... 睇吓有無日本人用黎义住D魚黎燒果D針。。我就係用果D。。但都係用到手痛 =(

同埋真係唔好吉得太入。。唔好過左表皮果層。。。

ADD OIL !!!


大宅

積分: 1418

BK Milk勳章


108#
發表於 13-1-21 09:49 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

努力,我明天再整^_^

點評

iluvmeeself    發表於 13-1-22 04:34


大宅

積分: 1856


109#
發表於 13-2-13 23:02 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

我整左幾次。係咪切完要即食?切左食係好脆,但放左一陣就琳同韌。你地試過未呀?


禁止訪問

積分: 8045


110#
發表於 13-2-13 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9766


111#
發表於 13-2-14 11:28 |只看該作者
delicious

點評

iluvmeeself    發表於 13-2-14 15:27
Simple is the best.


伯爵府

積分: 18113

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


112#
發表於 13-2-14 11:35 |只看該作者

點評

iluvmeeself    發表於 13-2-14 15:28


大宅

積分: 3556


113#
發表於 13-2-14 11:50 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

好吸引啊!

點評

iluvmeeself    發表於 13-2-14 15:28
iluvmeeself    發表於 13-2-14 15:28
iluvmeeself    發表於 13-2-14 15:28


子爵府

積分: 11657


114#
發表於 13-2-14 15:26 |只看該作者
回覆 ngmeingo 的帖子

我地通常即整即食。
如果舊肉太大有剩, 第二日會用黎炆。。豆卜,9菜。。用蝦醬炆~

如果你唔係即食。。。放淋左可以食之前放入焗爐焗返熱。。睇吓會唔會脆返。。


男爵府

積分: 6035

畀面勳章


115#
發表於 13-2-17 18:09 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)






大宅

積分: 2845

大廚勳章 趣教勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 13-2-18 02:44 |只看該作者
My Two Princess



[/url]


大宅

積分: 2527


117#
發表於 13-2-18 17:33 |只看該作者

引用:回覆+ngmeingo+的帖子 我地通常即整即食。

原帖由 iluvmeeself 於 13-02-14 發表
回覆 ngmeingo 的帖子

我地通常即整即食。
正到暈明天要整!是不是葉過夜才ok? 我一早9:00葉晚上5:00 整夠味嗎?




珍珠宮

積分: 31362


118#
發表於 13-2-19 00:32 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)




大宅

積分: 1774


119#
發表於 13-2-19 01:21 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

好味道呀
myphoto.jpg



點評

iluvmeeself  焗得好靚靚呀。。。  發表於 13-2-19 03:13


子爵府

積分: 11657


120#
發表於 13-2-19 03:11 |只看該作者
回覆 Boborachel 的帖子

味唔係問題。。因為本身都唔係落太多調味料。。
問題係佢個皮要夠乾呀~ 9至5可以未夠乾身。。焗起上黎可能唔夠脆囉。

即係=人地出面D燒鵝/鴨要風乾先拿去燒。。。咁個皮先夠乾夠脆身~~~

不果你都可以試吓O唔OK既。。如果無問題既。。。記得話我知呀

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo