興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 134334


101#
發表於 13-4-10 12:29 |只看該作者
人生...沒有最完整的幸福...都有些缺陷....

有的人把缺陷無限放大...怨天尤人...
於是,就生活慢慢的悲怨了...

有的人把缺陷縮小無視...輕鬆放下...
於是,就生活慢慢的滿足了...






一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


102#
發表於 13-4-10 12:30 |只看該作者
成功的人....
可以無數次修改方法,但絕不輕易放棄目標.....

不成功的人....
總是改變目標,但就是不改他的作事方法...







一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


103#
發表於 13-4-10 13:11 |只看該作者

引用:六件媽我有嘢想請教你呀。 你之前大肚時有

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


104#
發表於 13-4-10 13:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+^O^+於+13-04-10+發表幾個月

原帖由 moonlight9198 於 13-04-10 發表
個女帶飯番工。都係前一晚既餸菜。都係照比佢帶。冇條菜食。唔係咁好。好多時真係避免唔到咁多。

...
係呀聽講 隔夜菜吳好架,但我都有照食!甘d人煲菜湯都會隔夜飲啦


Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


105#
發表於 13-4-10 14:00 |只看該作者

引用:Quote:qmui+發表於+13-4-10+00:57+前日街市

原帖由 火精靈 於 13-04-10 發表
我老豆話: 咩鬼菜心苗丫~~ 啲菜心鍍曬啲爛嘅, 得返細細棵, 咪變咗菜心苗囉 又鞋又有渣, 搵笨。。 ...
我吳會買貴既菜食:;pppp:我買平d個d

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


106#
發表於 13-4-10 14:06 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-10 14:00
我吳會買貴既菜食我買平d個d
我係無飯煮婦~~ 買餸嗰個係我老豆~~ 唔貴唔買......

點評

尼古丁  根據我媽講法,一日買埋d最平餸d 檔主面色唔多好睇, 我都試過最後轉車第到  發表於 13-4-10 18:20


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


107#
發表於 13-4-10 15:59 |只看該作者
本帖最後由 JJMumMum 於 13-4-10 16:01 編輯

依家飲水都致癌,咁你飲唔飲AR?
米又有硫磺漂白,菜有濃藥,豬,雞有病,咁你仲想食D乜?

其實只要處理好,D菜都第二日都唔會變黃.

我6:45PM去到等咗15分鐘就有位啦
風雨同路


瑪瑙宮

積分: 134334


108#
發表於 13-4-10 16:05 |只看該作者
JJMumMum 發表於 13-4-10 15:59
依家飲水都致癌,咁你飲唔飲AR?
米又有硫磺漂白,菜有濃藥,豬,雞有病,咁你仲想食D乜?
咁快, 我呢區, 五點幾開始, 有一蚊雞食既兩間酒樓, 已經排晒長龍喇.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


伯爵府

積分: 17011


109#
發表於 13-4-10 16:05 |只看該作者

回覆:聽佛理同睇鬼怪事及講夢既朋友請入黎啦,一齊講一齊聽! (37)




瑪瑙宮

積分: 134334


110#
發表於 13-4-10 16:08 |只看該作者
火精靈 發表於 13-4-10 14:06
我係無飯煮婦~~ 買餸嗰個係我老豆~~ 唔貴唔買......
因世伯知道, 太平價既菜, 買番來,

仲要有排搣D唔靚既葉, 不如買貴D好過囉,




唔使煩 !!

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


111#
發表於 13-4-10 16:11 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-10 13:58
係呀聽講 隔夜菜吳好架,但我都有照食!甘d人煲菜湯都會隔夜飲啦
有時真係好難避免架,

有D湯, 好似菜乾湯咁,


我都係飲兩日架,


一日我地好多時都飲唔晒,


倒左又好 SAI.



一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


112#
發表於 13-4-10 16:13 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-10 14:00
我吳會買貴既菜食我買平d個d
我都係睇下邊D平既先買架,

唔係餐餐菜都話, 十幾二十蚊斤,


好快破產.

點評

may.bb    發表於 13-4-10 16:25

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


113#
發表於 13-4-10 16:32 |只看該作者
moonlight9198 發表於 13-4-10 16:08
因世伯知道, 太平價既菜, 買番來,

仲要有排搣D唔靚既葉, 不如買貴D好過囉,
我買唔起有機菜,不過至少都買本地新界菜,一定唔會買強國菜
風雨同路


瑪瑙宮

積分: 134334


114#
發表於 13-4-10 16:36 |只看該作者
JJMumMum 發表於 13-4-10 16:32
我買唔起有機菜,不過至少都買本地新界菜,一定唔會買強國菜
我地果區好多時都係內地菜, 間中就有新界菜既賣既, 都唔平架.


一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


115#
發表於 13-4-10 16:39 |只看該作者
JJMumMum 發表於 13-4-10 16:32
我買唔起有機菜,不過至少都買本地新界菜,一定唔會買強國菜

我都係叫廚房個CEO買本地菜, 盡量少買強國食物, 反正我地人丁單薄食唔得幾多
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 67215


116#
發表於 13-4-10 16:41 |只看該作者
moonlight9198 發表於 13-4-10 16:36
我地果區好多時都係內地菜, 間中就有新界菜既賣既, 都唔平架.

新界野確實係好食好多
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


117#
發表於 13-4-10 16:42 |只看該作者
琛媽 發表於 13-4-10 16:39
我都係叫廚房個CEO買本地菜, 盡量少買強國食物, 反正我地人丁單薄食唔得幾多 ...
最怕係有D菜販, 將內地當本地菜賣, 我地有時都可能唔識分架.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


118#
發表於 13-4-10 16:44 |只看該作者
琛媽 發表於 13-4-10 16:41
新界野確實係好食好多
咁食番自己本土出產既疏菜, 食落都有感情D嘛 !!

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


水晶宮

積分: 67215


119#
發表於 13-4-10 16:58 |只看該作者
moonlight9198 發表於 13-4-10 16:42
最怕係有D菜販, 將內地菜當本地菜賣, 我地有時都可能唔識分架.

賣本地野嘅通常啲貨都係散收收好雜下, 種類多數量唔多架, 先排做亞四去左檔本地野見有本地橙30蚊斤咪買4個囉嘩要成三十幾蚊, 買埋舊薑又要10蚊, 跟住半斤菜心又20蚊, 原來貴成咁, 不過琛女話啲橙好好食喎, 佢好少讚啲橙好食架因唔係佢心頭好
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


瑪瑙宮

積分: 134334


120#
發表於 13-4-10 17:01 |只看該作者
琛媽 發表於 13-4-10 16:58
賣本地野嘅通常啲貨都係散收收好雜下, 種類多數量唔多架, 先排做亞四去左檔本地野見有本地橙30蚊斤咪買4個 ...
本地橙30蚊斤~ 橙唔係一隻隻計既, 一斤斤計咁得意既.

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo