自由講場

跳至

首頁
45678...11

尾頁
   68


別墅

積分: 859


101#
發表於 13-7-15 23:00 |只看該作者

引用:其實我覺得係睇下時運高唔高.我個時去又冇

原帖由 小艾美 於 13-07-15 發表
其實我覺得係睇下時運高唔高.
我個時去又冇事,不過個領隊一早已經同我地講,冇咩事就唔好亂搞野啦,入房見到D ...
有入冇出?個森林入口有無話喺邊間旅館附近?




珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


102#
發表於 13-7-15 23:13 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

好恐怖




男爵府

積分: 5536

BK Milk勳章


103#
發表於 13-7-15 23:14 |只看該作者


珍珠宮

積分: 31962


104#
發表於 13-7-15 23:14 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

點解果度d人唔“執執”間酒店就比人住架



翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


105#
發表於 13-7-15 23:18 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

n年前去過新星!無事!
會否因為太舊而心理影響呢?因為真係超舊


伯爵府

積分: 18867


106#
發表於 13-7-15 23:50 |只看該作者

回覆:小艾美 的帖子

我十幾年前渡密月行過,因行程係老公plan所以無意見,行時只係覺得點解要行,點解無人,行完出番來先同我講果度係最多人自殺的地方,頭先見到你衣果post都要再丙多次佢,好去唔去有我去果到,出唔返來點算。



點評

annawong1122    發表於 13-7-16 07:55


伯爵府

積分: 15605


107#
發表於 13-7-15 23:58 |只看該作者
富士山酒店好猛,導遊都有講,但佢地當講笑咁講,嚇得小朋友不敢兩人睡一房,把榻榻米拉來同睡,白白浪費一間房!


大宅

積分: 2951

畀面勳章


108#
發表於 13-7-16 00:06 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

7年前同老公跟團住過新星,去之前無聽過亦唔知哩間野猛,係住後先知原來賴左野

話說當晚返到酒店都六點零,上左房無乜特別,係塌塌咪,第一感覺只係覺得好舊!跟住就落去酒店既小餐廳食刺身船,食完周圍影下相就返房,首先發生兩件事唔知關唔關阿飄事!返到房執好野我就去沖涼,一入去浴缸就成個人撻低左,痛到我起唔到身,嚇死老公,即時衝入黎扶我起身抖一陣先再沖!跟住到差唔多臨訓前,老公習慣將幅眼鏡放喺枕頭對上,我好似鬼暗眼咁睇唔到,一野踩爛左佢幅眼鏡,當其時佢六百幾度近視,無左眼鏡等於盲俠一樣!

而最後一件亦係到而家都解釋唔到既事,我地訓好喺地下,我習慣面向老公訓,當其時老公係訓近門口果邊,我係訓近窗邊果邊,而姿勢我係背向窗,突然間我覺得有人喺後面望住我,我唔識點形容你地知,但我確實感覺到有個女人同一個小朋友"茂"左喺度望住我!果刻老公已經差不多訓著,我同佢講我覺得有人望住我,但我確實唔敢望去後面,老公聽完話你理啦,快啲訓,唔知點解真係好快好似昏迷咁訓到直至朝早!

到第日導遊都無問我地有無發生咩事,係自己團友私下傾,佢地都話覺得成晚有人又閂門又開門好鬼嘈!

而最詭異係返到香港有人約左朋友出去派手信,而在座有兩個朋友係曾經做領隊,同佢地講番哩件事,佢地即時話我咁好彩,咁都比我撞中!佢地話好多年前有個媽媽帶住個小朋友住喺度等老公返來,但等左好耐都無返,最終個媽媽死心,喺果度同個小朋友一齊自殺! 聽完我即起雞皮,跟住返去仲同老公講好彩無比我見樣,如果唔係實嚇死!

但其實我由細到大都對靈異事件好有興趣,不過無諗過竟然比我撞到應一應啫!




侯爵府

積分: 23903


109#
發表於 13-7-16 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+matthewconnielo+於+13-07-15

原帖由 Lam13 於 13-07-15 發表
你跟團,有冇喺富士山留宿?住邊間?安全?BTW, 我好似聽過山x湖
有1次跟東X遊去日本,其中有1晩住富士山,正正就係怪談講最猛嗰間。




大宅

積分: 3826


110#
發表於 13-7-16 00:14 |只看該作者

回覆:queeniewwy 的帖子






侯爵府

積分: 21710

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


111#
發表於 13-7-16 00:27 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?






珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


112#
發表於 13-7-16 00:31 |只看該作者

引用:富士山係日本人自殺熱點你話猛唔猛吖 +

原帖由 meko~ 於 13-07-15 發表
富士山係日本人自殺熱點你話猛唔猛吖
😱😱😱😱😱真係唔講唔知




伯爵府

積分: 15150

畀面勳章 環保接龍勳章


113#
發表於 13-7-16 00:34 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?



執子之手,與子偕老~


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


114#
發表於 13-7-16 00:35 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


男爵府

積分: 9089


115#
發表於 13-7-16 00:44 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

我去過兩次,第一次已經係97、98去,唔記得邊間,夜晚瞓覺有拉埋窗簾,但早上起身,窗簾打開左!除此之外其實幾好瞓。係同一個trip,不過唔記得發生係大板定東京酒店,有一晚瞓瞓下,俾老公叫醒,話床頭燈自己着左,點我起身熄。。。唔知算唔算。。其實都係小兒科02事件。


別墅

積分: 859


116#
發表於 13-7-16 01:19 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

唔記得喺邊度睇過兩個女仔嘅經歷,話夜晚喺房唻左嘢,千辛萬苦走去大堂想求救/換房,點知去到黑曬一個人都冇(應該係收曬工),焗住再行番條恐怖又黑曬嘅露天地方番自己房硬食成晚,唔肯定係咪山x湖




公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


117#
發表於 13-7-16 01:23 |只看該作者

引用:留名先!下年初打算去河口湖,我都想知邊間

原帖由 HappyFishBaby 於 13-07-15 發表
留名先!下年初打算去河口湖,我都想知邊間光猛舒適d?
丸榮
去過兩次, 招呼好, 野食好食, 係全國百大

而且 我住兩次都唔覺有野


禁止訪問

積分: 7566


118#
發表於 13-7-16 01:40 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 18357

畀面勳章 BK Milk勳章


119#
發表於 13-7-16 02:52 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1714


120#
發表於 13-7-16 03:09 |只看該作者

回覆:富士山啲酒店係咪好猛?

好恐怖…搞到我唔敢去旅行,住酒店喇…


首頁
45678...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo