跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1181#
發表於 09-9-10 16:28 |只看該作者
咪就要飲定豬骨湯囉
原帖由 蝦蝦 於 09-9-10 16:10 發表
sammi,

我有野問呀, 企展覽, 有乜野要注意? 我 10 月要去幫手, 由 9:30 至 7 點呀


公爵府

積分: 28259


1182#
發表於 09-9-10 17:57 |只看該作者
定係食豬腳

原帖由 joannelai930 於 09-9-10 16:28 發表
咪就要飲定豬骨湯囉
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1183#
發表於 09-9-10 18:00 |只看該作者
無咩special, 你有無野要用佢"寄存服務" (將d貨擺係佢地個夾萬度) ??

如果個show係 tdc 搞, 佢地有shuttle bus 去tst, 咁你看看會否坐佢來轉西鐵 (如果係kenfair搞就好似無shuttle bus service)

原帖由 蝦蝦 於 09-9-10 16:10 發表
sammi,

我有野問呀, 企展覽, 有乜野要注意? 我 10 月要去幫手, 由 9:30 至 7 點呀


水晶宮

積分: 58802


1184#
發表於 09-9-10 18:02 |只看該作者
ok, 但要坐得耐, 好似都係得 pizza hut / 意粉屋 / 飲茶

原帖由 joannelai930 於 09-9-10 16:27 發表
咁1時入座啦, 諗下食咩好


水晶宮

積分: 58802


1185#
發表於 09-9-10 18:07 |只看該作者
OK,
但好似得 pizza hut / 意粉屋 / 飲茶先可以坐得耐 d

原帖由 joannelai930 於 09-9-10 16:27 發表
咁1時入座啦, 諗下食咩好


水晶宮

積分: 58802


1186#
發表於 09-9-11 10:39 |只看該作者
今年幫kelly報左好多course

星期一: 合唱團
星期四:珠心算
星期五:小蜜蜂
星期六:phonic
星期日:兒童舞


子爵府

積分: 14426


1187#
發表於 09-9-11 17:43 |只看該作者
SAMMI,
婷婷都報左好多course
星期一: 英文(學校)
星期二: phonic(學校) + 畫班 & 普通話
星期三: 小鐵人(學校) + jolly kingdom phonic
星期五: 溜冰(準備報)
星期六: 合唱團(學校)+lego(學校)+電腦(學校)

仲有鋼琴&芭蕾舞度緊時間...

原帖由 sammifanlp 於 09-9-11 10:39 發表
今年幫kelly報左好多course

星期一: 合唱團
星期四:珠心算
星期五:小蜜蜂
星期六:phonic
星期日:兒童舞


子爵府

積分: 14426


1188#
發表於 09-9-11 17:49 |只看該作者
最衰果日有約啦... 好耐冇見你地喇~
原帖由 sammifanlp 於 09-9-10 18:07 發表
OK,
但好似得 pizza hut / 意粉屋 / 飲茶先可以坐得耐 d


水晶宮

積分: 58802


1189#
發表於 09-9-11 18:23 |只看該作者
咁都好d, 我仲以為自已報得太多

原帖由 技安 於 09-9-11 17:43 發表
SAMMI,
婷婷都報左好多course
星期一: 英文(學校)
星期二: phonic(學校) + 畫班 & 普通話
星期三: 小鐵人(學校) + jolly kingdom phonic
星期五: 溜冰(準備報)
星期六: 合唱團(學校)+lego(學校)+電腦(學校)

仲有 ...


水晶宮

積分: 58802


1190#
發表於 09-9-11 18:24 |只看該作者



原帖由 技安 於 09-9-11 17:49 發表
最衰果日有約啦... 好耐冇見你地喇~


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1191#
發表於 09-9-11 21:27 |只看該作者
好勁呀
原帖由 技安 於 09-9-11 17:43 發表
SAMMI,
婷婷都報左好多course
星期一: 英文(學校)
星期二: phonic(學校) + 畫班 & 普通話
星期三: 小鐵人(學校) + jolly kingdom phonic
星期五: 溜冰(準備報)
星期六: 合唱團(學校)+lego(學校)+電腦(學校)

仲有 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1192#
發表於 09-9-11 21:28 |只看該作者
係咪全部學校架 ?
原帖由 sammifanlp 於 09-9-11 10:39 發表
今年幫kelly報左好多course

星期一: 合唱團
星期四:珠心算
星期五:小蜜蜂
星期六:phonic
星期日:兒童舞


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1193#
發表於 09-9-11 21:30 |只看該作者
一係試下前p仔位置果間pizza
原帖由 sammifanlp 於 09-9-10 18:07 發表
OK,
但好似得 pizza hut / 意粉屋 / 飲茶先可以坐得耐 d


子爵府

積分: 14426


1194#
發表於 09-9-11 23:07 |只看該作者
JOANNE,
呢間pizza 係沙田好旺架! 不過係屯門就冇乜生意, 聽人講"把鬼" , 我自己就未試過, 唔知掂唔掂呢!

原帖由 joannelai930 於 09-9-11 21:30 發表
一係試下前p仔位置果間pizza


水晶宮

積分: 58802


1195#
發表於 09-9-12 06:25 |只看該作者
除左兒童舞, 其他全部都係school
原帖由 joannelai930 於 09-9-11 21:28 發表
係咪全部學校架 ?


水晶宮

積分: 58802


1196#
發表於 09-9-12 06:26 |只看該作者
ok

原帖由 joannelai930 於 09-9-11 21:30 發表
一係試下前p仔位置果間pizza


水晶宮

積分: 58802


1197#
發表於 09-9-12 06:27 |只看該作者
食物一般, 但就來得好快, 上次食dinner
所謂前菜, 湯, main disk, 全部一次過來晒, 搞到食唔切, d野凍晒, 但就可以坐得好耐

原帖由 技安 於 09-9-11 23:07 發表
JOANNE,
呢間pizza 係沙田好旺架! 不過係屯門就冇乜生意, 聽人講"把鬼" , 我自己就未試過, 唔知掂唔掂呢!


水晶宮

積分: 58802


1198#
發表於 09-9-12 06:36 |只看該作者
琴日SCHOOL打來話, kelly間school有一個確診, 返到去, 婆婆話老師叫每日要帶2個口罩返學


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1199#
發表於 09-9-12 17:18 |只看該作者
把鬼
咁穩陣起見, 去返p仔或s仔 算吧啦
原帖由 技安 於 09-9-11 23:07 發表
JOANNE,
呢間pizza 係沙田好旺架! 不過係屯門就冇乜生意, 聽人講"把鬼" , 我自己就未試過, 唔知掂唔掂呢!


水晶宮

積分: 58802


1200#
發表於 09-9-12 20:57 |只看該作者
why 唔見駛我出既 post架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo