立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 192715
原帖由 sammifanlp 於 09-9-12 06:25 發表 除左兒童舞, 其他全部都係school
原帖由 sammifanlp 於 09-9-12 20:57 發表 why 唔見駛我出既 post架
水晶宮
積分: 58802
原帖由 joannelai930 於 09-9-13 10:20 發表 o係學校學又ok, kelly返全日, 都係用咁多時間 如果要週圍走, 就太多啦 學校比出面係咪平少少架
子爵府
積分: 14426
原帖由 sammifanlp 於 09-9-14 09:42 發表 如果唔係學校我都唔報, 因要婆婆帶佢去麻 價錢我又唔知, 珠心算就 $540/10堂 phonic $600/8堂囉 小蜜蜂 $350/6堂連制服 合唱團就 $200/12堂
侯爵府
積分: 20065
原帖由 技安 於 09-9-14 11:30 發表 收費好平呀~~抵報丫...又唔洗行來行去接送
原帖由 chanfan 於 09-9-14 12:13 發表 Sammi, 妳仲未收到我封信o丫 c 囉, 會唔會寄失咗呢
原帖由 chanfan 於 09-9-14 12:26 發表 妳地真係好勁呀, 幫小朋友報左咁多興趣班 我隻癲b淨係報左出面o既跆拳班&學校o既畫班咋, 仲要係迫佢上先肯返, 懶都c, 將來點用呢d黎搵小學喎 癲佬又話我緊張, 佢話個仔唔鍾意返就由得佢咪鬼報喎, ...
原帖由 sammifanlp 於 09-9-14 14:12 發表 請問有無人知屯門/元朗有無親子鋼琴班 ??
原帖由 joannelai930 於 09-9-14 16:35 發表 通利有喎, 不過一大班未必學到野 (o係第2個forum睇返黎架)
原帖由 joannelai930 於 09-9-14 13:55 發表 我都冇諗過為小學鋪路, 只係唔好等佢成日咁得閒o者
原帖由 技安 於 09-9-14 22:49 發表 M2...同埋婷婷好鍾意去學野架! 日日放學都問我..媽咪今日番咩班呀? 所以我好樂意滿足佢
原帖由 joannelai930 於 09-9-15 08:39 發表 由其你2個, 湊少一個一陣都好
原帖由 技安 於 09-9-15 12:00 發表 0505 屯門嘅媽咪, 我地出年9月開學就要選擇小一喇! 大家有咩心水呀? 如果係觀校, 都係依個月喇... 大家都係第一名子女, 真係唔夠分同人爭, 唔知大家有乜心水目標呢? ...
男爵府
積分: 8509
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy