跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1201#
發表於 09-9-13 10:20 |只看該作者
o係學校學又ok, kelly返全日, 都係用咁多時間
如果要週圍走, 就太多啦
學校比出面係咪平少少架
原帖由 sammifanlp 於 09-9-12 06:25 發表
除左兒童舞, 其他全部都係school


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1202#
發表於 09-9-13 10:21 |只看該作者
尋晚唔見架, 今日又見
原帖由 sammifanlp 於 09-9-12 20:57 發表
why 唔見駛我出既 post架


水晶宮

積分: 58802


1203#
發表於 09-9-14 09:42 |只看該作者
如果唔係學校我都唔報, 因要婆婆帶佢去麻

價錢我又唔知, 珠心算就 $540/10堂
phonic $600/8堂囉
小蜜蜂 $350/6堂連制服
合唱團就 $200/12堂

原帖由 joannelai930 於 09-9-13 10:20 發表
o係學校學又ok, kelly返全日, 都係用咁多時間
如果要週圍走, 就太多啦
學校比出面係咪平少少架


子爵府

積分: 14426


1204#
發表於 09-9-14 11:30 |只看該作者
收費好平呀~~抵報丫...又唔洗行來行去接送

原帖由 sammifanlp 於 09-9-14 09:42 發表
如果唔係學校我都唔報, 因要婆婆帶佢去麻

價錢我又唔知, 珠心算就 $540/10堂
phonic $600/8堂囉
小蜜蜂 $350/6堂連制服
合唱團就 $200/12堂


侯爵府

積分: 20065


1205#
發表於 09-9-14 12:13 |只看該作者
Sammi,

妳仲未收到我封信o丫
c 囉, 會唔會寄失咗呢


侯爵府

積分: 20065


1206#
發表於 09-9-14 12:26 |只看該作者
妳地真係好勁呀, 幫小朋友報左咁多興趣班
我隻癲b淨係報左出面o既跆拳班&學校o既畫班咋, 仲要係迫佢上先肯返, 懶都c, 將來點用呢d黎搵小學喎
癲佬又話我緊張, 佢話個仔唔鍾意返就由得佢咪鬼報喎, 唔好迫個仔, 我話你睇下人地d爸爸媽媽幫d小朋友mon to sun都報晒d興趣班為將來搵小學而舖路o丫, 暫時都係報左2樣興趣班咁大把, 你個仔唔讀d, 將來點同人爭o丫, 平時你個仔連朝早返學都唔願起身返o丫, 唔通真係順晒個仔意, 唔返咩, 寵壞晒


水晶宮

積分: 58802


1207#
發表於 09-9-14 12:51 |只看該作者
係呀, 咁等我下次又continue 報

原帖由 技安 於 09-9-14 11:30 發表
收費好平呀~~抵報丫...又唔洗行來行去接送


水晶宮

積分: 58802


1208#
發表於 09-9-14 12:52 |只看該作者
星期六未見, 等我今晚又望一望先

原帖由 chanfan 於 09-9-14 12:13 發表
Sammi,

妳仲未收到我封信o丫
c 囉, 會唔會寄失咗呢


水晶宮

積分: 58802


1209#
發表於 09-9-14 12:57 |只看該作者
我無為小學來僩舖路, 只係合唱團同跳舞都係佢鐘意咋

小蜜蜂就等佢學下紀律

珠心算同phonics就因為佢唔識, 諗住俾佢試下, 看看對記d 數字同英文字有無幫助

fan, 我地要返工既, 好難幫佢地報太多, 因要依賴公公婆婆去負責帶佢, 佢地會好辛苦囉, 所以我上年無報任何野, 今年kelly佢返全日, 9成以上都係school搞, 由老師帶佢落樓下就搞掂, 我只係記住邊日著咩帶咩, 煩唔到婆婆, 所以唔同囉

原帖由 chanfan 於 09-9-14 12:26 發表
妳地真係好勁呀, 幫小朋友報左咁多興趣班
我隻癲b淨係報左出面o既跆拳班&學校o既畫班咋, 仲要係迫佢上先肯返, 懶都c, 將來點用呢d黎搵小學喎
癲佬又話我緊張, 佢話個仔唔鍾意返就由得佢咪鬼報喎, ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1210#
發表於 09-9-14 13:55 |只看該作者
我都冇諗過為小學鋪路, 只係唔好等佢成日咁得閒o者
原帖由 chanfan 於 09-9-14 12:26 發表
妳地真係好勁呀, 幫小朋友報左咁多興趣班
我隻癲b淨係報左出面o既跆拳班&學校o既畫班咋, 仲要係迫佢上先肯返, 懶都c, 將來點用呢d黎搵小學喎
癲佬又話我緊張, 佢話個仔唔鍾意返就由得佢咪鬼報喎, ...


水晶宮

積分: 58802


1211#
發表於 09-9-14 14:12 |只看該作者
請問有無人知屯門/元朗有無親子鋼琴班 ??


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1212#
發表於 09-9-14 16:35 |只看該作者
通利有喎, 不過一大班未必學到野 (o係第2個forum睇返黎架)
原帖由 sammifanlp 於 09-9-14 14:12 發表
請問有無人知屯門/元朗有無親子鋼琴班 ??


水晶宮

積分: 58802


1213#
發表於 09-9-14 16:43 |只看該作者
係呀

原帖由 joannelai930 於 09-9-14 16:35 發表
通利有喎, 不過一大班未必學到野 (o係第2個forum睇返黎架)


子爵府

積分: 14426


1214#
發表於 09-9-14 22:49 |只看該作者
M2...同埋婷婷好鍾意去學野架! 日日放學都問我..媽咪今日番咩班呀? 所以我好樂意滿足佢

原帖由 joannelai930 於 09-9-14 13:55 發表
我都冇諗過為小學鋪路, 只係唔好等佢成日咁得閒o者


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1215#
發表於 09-9-15 08:39 |只看該作者
由其你2個, 湊少一個一陣都好
原帖由 技安 於 09-9-14 22:49 發表
M2...同埋婷婷好鍾意去學野架! 日日放學都問我..媽咪今日番咩班呀? 所以我好樂意滿足佢


水晶宮

積分: 58802


1216#
發表於 09-9-15 09:22 |只看該作者
咁先可以有d私人時間

原帖由 joannelai930 於 09-9-15 08:39 發表
由其你2個, 湊少一個一陣都好


子爵府

積分: 14426


1217#
發表於 09-9-15 11:52 |只看該作者
joanne 你太了解我

原帖由 joannelai930 於 09-9-15 08:39 發表
由其你2個, 湊少一個一陣都好


子爵府

積分: 14426


1218#
發表於 09-9-15 12:00 |只看該作者
0505 屯門嘅媽咪,
我地出年9月開學就要選擇小一喇! 大家有咩心水呀? 如果係觀校, 都係依個月喇... 大家都係第一名子女, 真係唔夠分同人爭, 唔知大家有乜心水目標呢?


水晶宮

積分: 58802


1219#
發表於 09-9-15 12:20 |只看該作者
我都係想揀

胡上 ~ 因係樓下, 咁第時湊完kelly返學 > heidi 返學 > 返工

原帖由 技安 於 09-9-15 12:00 發表
0505 屯門嘅媽咪,
我地出年9月開學就要選擇小一喇! 大家有咩心水呀? 如果係觀校, 都係依個月喇... 大家都係第一名子女, 真係唔夠分同人爭, 唔知大家有乜心水目標呢? ...


男爵府

積分: 8509


1220#
發表於 09-9-15 14:19 |只看該作者
技安

你仲有冇去小樂豆? 孖b都返緊jolly kingdom. 不過都唔知佢地學左d咩!


原帖由 技安 於 09-9-14 22:49 發表
M2...同埋婷婷好鍾意去學野架! 日日放學都問我..媽咪今日番咩班呀? 所以我好樂意滿足佢
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo