在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1241#
發表於 05-5-7 08:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:

Good morning, 頂橋Charitymami la!

betty

Charitymami 寫道:
[size=large]預祝各位靚靚媽咪:
[size=xx-large]母親節快樂!
NNN


子爵府

積分: 10877


1242#
發表於 05-5-7 10:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami

我當我都有份......多謝

都祝妳 [size=x-large]HAPPY MOTHER DAY!


大宅

積分: 1725


1243#
發表於 05-5-7 10:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

good morning ah!!!!!!!!!!

thanks Charitymami, 我都祝所有為人媽咪 母親節快樂


侯爵府

積分: 23932


1244#
發表於 05-5-7 11:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[size=xx-large]總之大家都HAPPY啦
Emily_bb 寫道:
good morning ah!!!!!!!!!!

thanks Charitymami, 我都祝所有為人媽咪 母親節快樂


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1245#
發表於 05-5-7 12:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽,

健康院姑娘要我囝12號見醫生, 因歲半都未講野! 到時再話妳知點啦! 我都好擔心... :-(


侯爵府

積分: 23932


1246#
發表於 05-5-7 12:12 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

5好擔心啦,卓軒咁精伶,一定冇事既
1.5YEARS 好多小朋友都5係點講野架啦
Meisuen 寫道:
栗子媽媽,

健康院姑娘要我囝12號見醫生, 因歲半都未講野! 到時再話妳知點啦! 我都好擔心... :-(


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1247#
發表於 05-5-7 12:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽,

果日做test, 軒軒都係病緊, 可能食左葯水, 開始眼訓, 所以好樓計, 做唔到d test, 但我覺得個姑娘都冇mud經驗, 佢冇比答案我, 淨係話見醫生! ?-(


侯爵府

積分: 23932


1248#
發表於 05-5-7 12:20 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我D針係私家打 ,好似冇咩做過TEST TIM


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1249#
發表於 05-5-7 12:23 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽,

我都係私家打, 但都可去健康院做test架!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1250#
發表於 05-5-7 12:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

媽打地快樂呀!祝仔仔佢健健康康.

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


1251#
發表於 05-5-7 12:29 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我LAZY
Meisuen 寫道:
栗子媽媽,

我都係私家打, 但都可去健康院做test架!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1252#
發表於 05-5-7 12:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

真係吾好意思呵!入遲左黎,攪到你甘擔心,吾水驚喎!我阿仔2歲幾講et話,成日咕嚕咕嚕,成街的人都吾知佢up mud,而家講到我耳都聾埋呀!放心啦!

我得閒帶佢去多的百街,我果時每日放工後好似傻婆甘係百百度同佢up up ,就甘樣返埋學,而家想佢收聲都難呀!我地仲成日笑佢講埋夠本果幾年無架個的呀!

betty

健康院姑娘要我囝12號見醫生, 因歲半都未講野! 到時再話妳知點啦! 我都好擔心... :-( [/quote]
NNN


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1253#
發表於 05-5-7 12:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam,

"聲橋"! 媽打地快樂呀! you too!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1254#
發表於 05-5-7 12:54 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

吾水甘客氣喎!大家都係媽打嘛!吾好甘擔心阿他啦!保重身體.

betty
NNN


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1255#
發表於 05-5-7 13:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam,

唔知比佢早d反幼兒園, 會唔會有幫助呢? ?-(


子爵府

積分: 10877


1256#
發表於 05-5-7 13:05 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我覺得有 我聽好多小b 如果佢地有d 哥哥/姊姊 ke,學/講野都會俾單獨 1個快ka.......不過妳又唔駛擔心咁多住,consult doctor 先啦

Meisuen 寫道:
bettylam,

唔知比佢早d反幼兒園, 會唔會有幫助呢? ?-(


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1257#
發表於 05-5-7 13:15 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Tungmimi ,

Oh I see, thank you for your advise!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1258#
發表於 05-5-7 13:51 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

<bettylam,
唔知比佢早d反幼兒園, 會唔會有幫助呢?>有好處,學懂同人分享及講說話會進步,吾好處就係好容易病,菌太多始終太細個,我阿仔果時2歲鬆的,因為約10月大部份學校已滿位,心急的我樸得心力交瘁,還記得比我搵到間裝修中存幼稚園,等一個排頭位,衡量過所有目標一同進行,見效會好的,言語治療師,幼稚園同埋超市學講話勿都出齊.另一原原因係因為菲律賓工人用佢地語言加英文,問過話都會有影響.

betty
NNN


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1259#
發表於 05-5-7 17:19 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam ,

係啦! 我都係念比賓賓湊影響軒辜學講野! 其實睇程況啦! 如果軒軒兩歲前已識講野, 又學識一d 生活常識, 就2歲8個月先入幼稚園otherwise 兩歲就比佢讀幼兒園, anyway, 我已報左兩間幼兒園等interview囉!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1260#
發表於 05-5-7 17:34 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

最緊要你自己吾好甘緊張先,無樹幹架!你阿仔眉精眼企,甘抵打,吾好自己嚇自己,就算係要見言語治療都係好小事架碎料黎架,佢地架方法好快阿仔就識講野架啦!我果時要返工,老爺淨係帶左出廣華5-6次上堂.出報告已追番大半年啦!

更何況我阿仔比你阿仔大成年,越細攪越好呀!阿仔又吾知係咪同果個男治療師投契呢!由開頭架咕嚕咕嚕一路睇住佢進步,果個治療好多野講同講野好快,阿仔都真係學到十足十呀!而且仲快到我有時連我都聽吾切呀!

等我同你打支強心針先.

betty
NNN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo