在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1241#
發表於 05-12-6 16:06 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

好味ma :lol:


ChingChing730 寫道:
雲雲,好呀,你等我下!我黎喇!


伯爵府

積分: 16163


1242#
發表於 05-12-6 16:07 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

算你啦,我唔會記住既
ChingChing730 寫道:
[quote]
reginang 寫道:
ching
言中別有他意咁bor :tongue: [quote]
ChingChing730 寫道:
regina,咁又係呀,住新界下下申手都幾係野架!
[/quote]

regina,冇呀! 我自 喇![/quote]


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1243#
發表於 05-12-6 16:07 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

芒果乾我可以二日食晒架,所以我唔敢買黎食啦,我食到停唔到口架!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1244#
發表於 05-12-6 16:09 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我都知regina心胸大,唔會嬲我架喇!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1245#
發表於 05-12-6 16:10 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,我未到呀,我盪失路呀,救我呀!


伯爵府

積分: 16163


1246#
發表於 05-12-6 16:16 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching
你食極都唔肥,放膽食喎


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1247#
發表於 05-12-6 16:18 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

regina,但我呢頭冇得買呢,響屋企又唔食得,一陣比貞晶見到佢又要食就幣喇!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1248#
發表於 05-12-6 16:18 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我來啦 :lol:


ChingChing730 寫道:
雲雲,我未到呀,我盪失路呀,救我呀!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1249#
發表於 05-12-6 16:25 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲, :-( 你響邊呀,我見你唔到呀! :-( 好驚驚呀!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1250#
發表於 05-12-6 16:28 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching唔洗驚呀,我係度呀
好快到啦


伯爵府

積分: 16163


1251#
發表於 05-12-6 16:32 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

你地2個吖 ........................
雲兒白 寫道:
ching唔洗驚呀,我係度呀
好快到啦


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1252#
發表於 05-12-6 16:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching係邊呀


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1253#
發表於 05-12-6 16:35 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,我......我....我唔知呢樹係邊度呀! :-(


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1254#
發表於 05-12-6 16:36 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

reginang 寫道:
你地2個吖 ........................


regina,咩jack!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1255#
發表於 05-12-6 16:37 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching累c我啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1256#
發表於 05-12-6 16:37 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

雲雲,嘻,唔玩啦!regina話支持我地唔住呀!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1257#
發表於 05-12-6 16:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

regina


伯爵府

積分: 16163


1258#
發表於 05-12-6 16:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

今日已經夠凍喇,仲要加埋你2個,該煨
ChingChing730 寫道:
[quote]
reginang 寫道:
你地2個吖 ........................


regina,咩jack! [/quote]


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1259#
發表於 05-12-6 16:40 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

好掛住你地呀, 做C啦就黎


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1260#
發表於 05-12-6 16:41 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)




reginang 寫道:
今日已經夠凍喇,仲要加埋你2個,該煨 [quote]
ChingChing730 寫道:
[quote]
reginang 寫道:
你地2個吖 ........................


regina,咩jack! [/quote][/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo