跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


12581#
發表於 05-9-26 15:49 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

aiya...甘今次真係要 la [quote]
小樺媽咪 寫道:
yau ma,

我見咁耐無晒反應咪搵d 野講下law


大宅

積分: 3441


12582#
發表於 05-9-26 15:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

樺媽
今個WEEK有REPORT未,有就話個好消息我地知!
你整左個咩CAKE比小樺呀?



大宅

積分: 3441


12583#
發表於 05-9-26 15:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

EEE.....我係你對面行半個街口BOR!!!

Jennie 寫道:
wensi>>你響冰樹返工呀??? 我響集成, 行去sogo 都係10分鐘咋...搵日食呀!!! [quote]
wensi 寫道:
....唔找我lunch!
[/quote]



子爵府

積分: 12441


12584#
發表於 05-9-26 15:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

油媽>>我響comme ca kids 買呀!!! 女裝好大件呀!! 大大肥婆都著得落. 不過無錢買其他, 都係買件tee 咋, 佢d 衛衣要成$4xx(kids).....真係

oo>>o岩o岩食o左肥tea(雞比沙律) 啦!!!!

耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


水晶宮

積分: 54392


12585#
發表於 05-9-26 15:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

甘你地米又可以一齊lunch law [quote]
Khas 寫道:
EEE.....我係你對面行半個街口BOR!!!


大宅

積分: 4314


12586#
發表於 05-9-26 15:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

cherry,

唔知wor...邊樹講kar 係咪要e+ 開ar?

1023我見 oo, 同son ma 未有o.k. 都唔知佢地係唔係...
4. OO (1大1小)
5. som ma (2大1小)


水晶宮

積分: 54392


12587#
發表於 05-9-26 15:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

...我會 [quote]
Jennie 寫道:
油媽>>我響comme ca kids 買呀!!! 女裝好大件呀!! 大大肥婆都著得落. 不過無錢買其他, 都係買件tee 咋, 佢d 衛衣要成$4xx(kids).....真係


子爵府

積分: 12441


12588#
發表於 05-9-26 15:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

包媽>>>EEEE 咁我又多個飯腳啦!!!!
Khas 寫道:
EEE.....我係你對面行半個街口BOR!!!
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


水晶宮

積分: 54392


12589#
發表於 05-9-26 15:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

點止多個ar...
Jennie 寫道:
包媽>>>EEEE 咁我又多個飯腳啦!!!! [quote]
Khas 寫道:
EEE.....我係你對面行半個街口BOR!!!
[/quote]


大宅

積分: 4314


12590#
發表於 05-9-26 16:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

cherry, khas,

report 要下次12月先知, 我仲要俾個姑娘笑我 - 得3lbs仲係 -水多唔係fat, 但我個肚細左8cm唔通都係水咩 :tongue: :tongue:


大宅

積分: 3441


12591#
發表於 05-9-26 16:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

係新自由講場講!

小樺媽咪 寫道:
cherry,

唔知wor...邊樹講kar 係咪要e+ 開ar?

1023我見 oo, 同son ma 未有o.k. 都唔知佢地係唔係...
4. OO (1大1小)
5. som ma (2大1小)



大宅

積分: 3441


12592#
發表於 05-9-26 16:05 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

12月先知咁遲....到時你身體狀況又唔同BOR!

小樺媽咪 寫道:
cherry, khas,

report 要下次12月先知, 我仲要俾個姑娘笑我 - 得3lbs仲係 -水多唔係fat, 但我個肚細左8cm唔通都係水咩 :tongue: :tongue:



子爵府

積分: 12441


12593#
發表於 05-9-26 16:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

油媽>>填完張FORM, 個人係咪鬆晒呀????

WENSI/包媽>>咁係咪搵日一齊LUNCH見O下我個肥C9 O者???
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


侯爵府

積分: 20954


12594#
發表於 05-9-26 16:09 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

e+ 開咁突然, 我驚佢地唔識路返o黎 ,
不如過多幾日, 10月1日好唔好呀 . 另外,
son ma 都未覆我 1016 的人數呀 ,
我唸 1023 佢都未會有咁快覆呀.

OO >> 妳知道 1023 得唔得未 ???

小樺媽咪 寫道:
cherry,

唔知wor...邊樹講kar 係咪要e+ 開ar?

1023我見 oo, 同son ma 未有o.k. 都唔知佢地係唔係...
4. OO (1大1小)
5. som ma (2大1小)


水晶宮

積分: 54392


12595#
發表於 05-9-26 16:10 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

輕鬆左la...希望有奇蹟出現la [quote]
Jennie 寫道:
油媽>>填完張FORM, 個人係咪鬆晒呀????


侯爵府

積分: 20954


12596#
發表於 05-9-26 16:11 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

有咁的成績都唔錯呀 !!! 姑娘覺得都唔夠
小樺媽咪 寫道:
cherry, khas,

report 要下次12月先知, 我仲要俾個姑娘笑我 - 得3lbs仲係 -水多唔係fat, 但我個肚細左8cm唔通都係水咩 :tongue: :tongue:


水晶宮

積分: 54392


12597#
發表於 05-9-26 16:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

1001搬屋好ar...我囡間幼稚園topic 又係擇左e日搬屋ar [quote]
cherrybibi 寫道:
e+ 開咁突然, 我驚佢地唔識路返o黎 ,
不如過多幾日, 10月1日好唔好呀 . 另外,
son ma 都未覆我 1016 的人數呀 ,
我唸 1023 佢都未會有咁快覆呀.


大宅

積分: 4314


12598#
發表於 05-9-26 16:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

cherry,

驚唔驚又俾人搶位呀? 不如你開la, 我俾番d info. 的link 你咪得law, 如果唔係pp睇到又lai 搶閘kar la


水晶宮

積分: 54392


12599#
發表於 05-9-26 16:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

係lu...我都係甘話wor...e 家至9月尾 [quote]
Khas 寫道:
12月先知咁遲....到時你身體狀況又唔同BOR!


水晶宮

積分: 54392


12600#
發表於 05-9-26 16:16 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠 (Part 1)

甘你開同cherry開有咩分別ar? [quote]
小樺媽咪 寫道:
cherry,

驚唔驚又俾人搶位呀? 不如你開la, 我俾番d info. 的link 你咪得law,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo