在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1261#
發表於 05-5-7 22:18 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam ,

聽左妳咁講都安樂d, 我成日以為佢唔正常tim..咁妳亞囝言語治療左幾堂就唔洗去勒? 果陣佢幾歲呀? 咁有冇比佢番幼兒園? sorry, 好多問題tim! ?-(


侯爵府

積分: 23932


1262#
發表於 05-5-7 23:26 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我覺得係e+比佢返下playgroup,遲d返nursary有幫助架
小朋友多d人同佢玩,學識同同齡小朋友分享都好重要架
我地同村三個同年小朋友差5多個個星期都見面,打下交都好架
Meisuen 寫道:
bettylam ,

聽左妳咁講都安樂d, 我成日以為佢唔正常tim..咁妳亞囝言語治療左幾堂就唔洗去勒? 果陣佢幾歲呀? 咁有冇比佢番幼兒園? sorry, 好多問題tim! ?-(


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1263#
發表於 05-5-7 23:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
我地同村三個同年小朋友差5多個個星期都見面,打下交都好架 ======> 天兒典捨得打栗子 過路者上
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


侯爵府

積分: 23932


1264#
發表於 05-5-7 23:34 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

見5到面就成日nur見
見到面就爭野玩
仲有個希希小主,上星期5肯起身冇同我地breakfast,我同wensi去左街市,都要call我件餅比栗子同天兒佢見一面至肯食野
蕭夫人信箱 寫道:
栗子媽媽 寫道:
我地同村三個同年小朋友差5多個個星期都見面,打下交都好架 ======> 天兒典捨得打栗子 過路者上


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1265#
發表於 05-5-7 23:54 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

打者愛也

[quote]
栗子媽媽 寫道:
見5到面就成日nur見
見到面就爭野玩
仲有個希希小主,上星期5肯起身冇同我地breakfast,我同wensi去左街市,都要call我件餅比栗子同天兒佢見一面至肯食野
[quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 1725


1266#
發表於 05-5-8 01:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Meisuen,

唔駛擔心架, 我朋友個仔又係好"姑行", 歲幾都唔肯講野, 點知返左 nursery 後, 不停講, 不停問, 佢媽咪仲成日叫佢停下比媽咪耳仔休息下得唔得 tim
Meisuen 寫道:
bettylam ,

係啦! 我都係念比賓賓湊影響軒辜學講野! 其實睇程況啦! 如果軒軒兩歲前已識講野, 又學識一d 生活常識, 就2歲8個月先入幼稚園otherwise 兩歲就比佢讀幼兒園, anyway, 我已報左兩間幼兒園等interview囉!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1267#
發表於 05-5-8 08:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

嘩!腳隻軟添,不過無緊要啦!撐住刷埋鞋先,我地好榮幸請到王國長老蕭夫人光臨呀!大家鼓鼓掌呀!吾該.

祝各位媽地打日日都快樂呀!
:tongue: :tongue: 今日每人有一份禮物.就係靚靚架鼻涕lam:tongue: :tongue: :tongue:脷脷一大條呀!

蕭夫人信箱
王國長老

乾杯
鼻涕lam敬賀
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1268#
發表於 05-5-8 09:08 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

你安樂就我都安樂晒,見你成日甘擔心, 我成日以為佢唔正常tim..嘩!人地甘諗佢你都千奇吾好甘諗呀!傻豬豬黎架,哎呀!成日講生肖,吾好意思呀!報大左你添!

<咁妳亞囝言語治療左幾堂就唔洗去勒?>係呀!佢地係會做一個評估睇佢進步架情況然後再決定,當時二歲幾.
<咁有冇比佢番幼兒園? >有呀!不過就病到屎呀!但識野講野仲快過跑馬呀!
<sorry, 好多問題tim! ?-( [/quote]>你千奇吾好甘講呀!我都係將我經歷奉獻比呢道有需要架媽打呀!

betty
NNN


侯爵府

積分: 21104

睛靈勳章


1269#
發表於 05-5-8 12:40 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam,

thanks! Happy Mother's Day!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1270#
發表於 05-5-8 14:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Meisuen:

呢樹我媽咪都真係硬係甘客氣呀!
<
Meisuen 寫道:
bettylam,
thanks! Happy Mother's Day!
>You too la..

betty
NNN


子爵府

積分: 12378


1271#
發表於 05-5-8 15:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我都就黎係長老, 我都要加油加油...


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1272#
發表於 05-5-8 18:42 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

badegg,

你好似 betty 咁周圍踩場, 唔駛幾耐就升上神檯 lu.

[size=x-large]未來長老, 您好 !

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1273#
發表於 05-5-8 18:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

你地整吾整到呀!我成世人都整吾到,所以覺得呢個女人好攪笑呀!笑到我啦.

隔離台阿badegg話笑多的會靚的,我睇完之後笑得個纓桃小咀都大晒,搵左我好耐架,今日媽打they,無勿禮物就送呢份等你地笑下開心的啦.....不過認住佢個麥,呢個吾係我黎架.我個樣比佢靚小小架..

http://ykuo.ncue.edu.tw/group/photo/DSC00090(Yuni).jpg

betty
NNN


子爵府

積分: 12378


1274#
發表於 05-5-8 18:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami


我走黎走去都係呢幾個場咋, 無人肯收留我呀...... :-( :-( :-( :-( :-(


Charitymami 寫道:
badegg,

你好似 betty 咁周圍踩場, 唔駛幾耐就升上神檯 lu.

[size=x-large]未來長老, 您好 !


子爵府

積分: 12378


1275#
發表於 05-5-8 19:00 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty


你做咩走過黎講 : 隔離個果badegg呀, 你想死呀, 我地係一家人黎架, 點分你同我喎....


子爵府

積分: 12378


1276#
發表於 05-5-8 19:01 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami


你可以叫betty同你做番個假國民証丫, 佢之前都同好多sister整左好多假証, 佢收好平架咋, 你話bedegg介紹,有八折.



侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1277#
發表於 05-5-8 19:26 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

http://ykuo.ncue.edu.tw/group/photo/DSC00090(Yuni).jpg..................如果你個樣比佢靚小小, 嘩! 你都真係冇))))))))得))))))頂))))))))喇!
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1278#
發表於 05-5-8 19:31 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bagegg,

你可以叫betty同你做番個假國民証丫, 佢之前都同好多sister整左好多假証, 佢收好平架咋, 你話bedegg介紹,有八折....................................哼! 乜佢有秘撈咩! 都冇聽佢講過, betty 大細超。 :tongue: :tongue: :tongue:
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1279#
發表於 05-5-8 19:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bagegg,

我走黎走去都係呢幾個場咋, 無人肯收留我呀......
你講笑咩! hee...hee... 有 betty 的地方, 都見到你亮相 bor, 仲係台柱黎 tim.
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1280#
發表於 05-5-8 19:51 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:
<你可以叫betty同你做番個假國民証丫, 佢之前都同好多sister整左好多假証, 佢收好平架咋, 你話bedegg介紹,有八折....................................哼! 乜佢有秘撈咩! 都冇聽佢講過, betty 大細超。 :tongue: :tongue: :tongue:
[/quote]>Charitymami你早響呀媽!今日mother they免費大獲贈送.嘩!諗呢個名都頭都爆左呀!睇怕都要抖番幾日呵1

Mrs. Charitymami
特超頂級金鑽章長老會永久會長



有效期註冊日: 2104-08-24
發表數: 44442
銀河系

betty
NNN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo