bettylam 寫道:
Dear 蕭夫人信箱 :
<佢叫自己做鼻涕lam架
quote]
badegg 寫道:
蕭夫人信箱
"呀鼻涕林"呢個咁核突既你都諗到, 好等人驚呀.
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
wensi 寫道:
Charitymami
http://ykuo.ncue.edu.tw/group/photo/DSC00090(Yuni).jpg..................如果你個樣比佢靚小小, 嘩! 你都真係冇))))))))得))))))頂))))))))喇!![]()
你黎ga?![]()
![]()

bettylam 寫道:
豬位王國媽打:
早晨呀!
今日阿鼻涕有件重要+特別野要宣佈呀!拿開你地二隻大耳牛聽住啦!(((((((((
外面好大雨呀!記得帶乳傘或乳褸呀!吾好泵親呀!豬道媽...聽吾聽到呀!((((((((((((
吓!我都係呀!好呀!吾該晒呀!不過我今日吾水出去
喎!吾水買送啦!買左成個月架啦!你地自己小心的啦!byebye!
betty
![]()
![]()
![]()
Jerry in Studio
其實無咩要求, 得到o既反而越多.........