


原文章由 deebrown 於 08-9-11 09:33 發表
ChristiE媽
1.好視乎住乜地方啦?2.仲有冇人幫睇住兩個小朋友?
3.你想佢地返邊種幼稚園?
3萬幾蚊, 未必唔得既, 要睇住黎使囉。
原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:02 發表
早晨呀!
乜今朝咁多希客![]()
Christie,
Deerbrown 講得好啱! 留港最大嘅問題都係住邊同邊個睇仔,
如果解決到尼2樣問題而你兩公婆對生活要求唔高嘅話3萬幾蚊都ok架喇!
好似我C6有時都想返英國, 但又係咪一定 ...