跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2938


1321#
發表於 08-9-11 09:33 |只看該作者
原文章由 ChristiE媽 於 08-9-10 18:36 發表
大家幫幫手諗諗吖!
如果我地兩公婆返黎香港…
夾埋搵3萬幾蚊...不過有2個小朋友,
其實夠唔夠呢?

幫幫手呀...好煩呀..成日都驚返黎唔夠$$俾佢地洗!! ...


ChristiE媽
1.好視乎住乜地方啦?2.仲有冇人幫睇住兩個小朋友?
3.你想佢地返邊種幼稚園?
3萬幾蚊, 未必唔得既, 要睇住黎使囉。


大宅

積分: 1760


1322#
發表於 08-9-11 10:02 |只看該作者
早晨呀!

乜今朝咁多希客

Christie,

Deerbrown 講得好啱! 留港最大嘅問題都係住邊同邊個睇仔,
如果解決到尼2樣問題而你兩公婆對生活要求唔高嘅話3萬幾蚊都ok架喇!
好似我C6有時都想返英國, 但又係咪一定好呢?
英國重稅, 物價又貴又少選擇, 出入要車, 人工1/4都去左油錢喇, 香港親人朋友距離又近, 有時有乜突發事都可以幫手睇住小朋友一陣, 上次我媽入院 Jasmine 日頭就去左我friend天水圍嘅屋企喇




原文章由 ChristiE媽 於 08-9-10 18:36 發表
大家幫幫手諗諗吖!
如果我地兩公婆返黎香港…
夾埋搵3萬幾蚊...不過有2個小朋友,
其實夠唔夠呢?

幫幫手呀...好煩呀..成日都驚返黎唔夠$$俾佢地洗!! ...


寶石宮

積分: 407035

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1323#
發表於 08-9-11 10:08 |只看該作者
Morning Morning
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


寶石宮

積分: 407035

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1324#
發表於 08-9-11 10:09 |只看該作者
deebrown

long time no see wor

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


大宅

積分: 1760


1325#
發表於 08-9-11 10:09 |只看該作者
真係陰公囉!剪指甲尼樣野一向都係我親自同BB剪

原文章由 esmehouse 於 08-9-10 22:24 發表
心痛死我啦 我個新工人又剪到 Esme d 腳指甲流血啦,之前個 pat 死肥嘢又係咁,依個都係咁,問佢係唔係佢剪仲夠膽死講大話話係 Esme 自己 kick 爆,我心諗如果係 kick 爆又點會只得右腳第 4 隻腳指流血呀,又唔見腳 ...


大宅

積分: 1760


1326#
發表於 08-9-11 10:11 |只看該作者
其實宜家d幼稚園有學卷係咪會好d呢?

原文章由 yennie 於 08-9-11 08:14 發表


你會唔會請工人呀?
我老公之前音糧,攪到得二萬九蚊一個月
都係緊緊夠!
我兩個小朋友仲要係未返學...


大宅

積分: 1760


1327#
發表於 08-9-11 10:17 |只看該作者
各位我有野想請教呀!

近尼2個禮拜, Jasmine 唔肯比我同婆婆幫佢刷牙洗面, 即使我同佢一齊刷都唔肯呀, 各位有無好辦法呀?


大宅

積分: 1760


1328#
發表於 08-9-11 10:20 |只看該作者
嘅然今朝咁多人, 大家定個日子去我家bbq呀!


寶石宮

積分: 407035

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1329#
發表於 08-9-11 12:15 |只看該作者
我冇叫過工人同 Esme cut 架

我今朝再問 Esme 我話你隻腳指點解會痛架?佢話姐姐 cut 到痛呀,我話係呀咁我叫姐姐唔好再同你 cut 媽咪 cut 啦,佢話好呀媽咪 cut 唔痛 姐姐 cut 痛,好老實講我一定信 Esme 講嘅嘢,因為佢仲未識得講大話,你話 d 工人係唔係痴線呀,家下玩滿清十大酷刑咩?唔認仲講到好似係 Esme 自己整親,真係當我地依班阿 Mom 傻架咩,我今日出門口前同工人講話以後唔好再同 Esme cut 手指甲 & 腳指甲,最憎 d 工人講大話,再係咁我實剷到佢上天花版架


原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:09 發表
真係陰公囉!剪指甲尼樣野一向都係我親自同BB剪
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


寶石宮

積分: 407035

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1330#
發表於 08-9-11 12:16 |只看該作者
表面上好似好 d,但分分鐘學校會加雜費呢

原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:11 發表
其實宜家d幼稚園有學卷係咪會好d呢?
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


寶石宮

積分: 407035

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1331#
發表於 08-9-11 12:17 |只看該作者
會唔會之前試過整痛佢所以咁呀

原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:17 發表
各位我有野想請教呀!

近尼2個禮拜, Jasmine 唔肯比我同婆婆幫佢刷牙洗面, 即使我同佢一齊刷都唔肯呀, 各位有無好辦法呀?
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


1332#
發表於 08-9-11 20:09 |只看該作者
原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:11 發表
其實宜家d幼稚園有學卷係咪會好d呢?


我樓下有間國際,但口啤麻麻
我想我個女讀中文學校,會揀有學劵既
因為我大女到而家都只係識講英文
有時同佢講中文佢都唔係好明
我見到BK教育版嗰到有人話過,佢地D小朋友返學前只識英文,但返中文學校,唔洗一個月,佢地就會明多好多中文.我都想我個女多D中文既!

我有個FD教幼稚園,我問佢點選校好,佢話最好揀D有教會背景既學校,D老師多數係信教既,會有愛心D.同埋都係睇開放日時同老師傾計先知.我覺得,老師好都好重要~


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


1333#
發表於 08-9-11 20:20 |只看該作者
原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:17 發表
各位我有野想請教呀!

近尼2個禮拜, Jasmine 唔肯比我同婆婆幫佢刷牙洗面, 即使我同佢一齊刷都唔肯呀, 各位有無好辦法呀?


我個女好細個已經唔畀我同佢刷.佢要自己刷...好鬼獨立
我就由得佢畀佢自己刷.因為佢地咁細個,刷牙洗面都係幫佢建立ROUTINE,等佢大個可以自己做.實際刷得乾唔乾淨唔緊要.佢下下要你幫佢,仲煩...


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


1334#
發表於 08-9-11 20:29 |只看該作者
原文章由 esmehouse 於 08-9-11 12:15 發表
我冇叫過工人同 Esme cut 架

我今朝再問 Esme 我話你隻腳指點解會痛架?佢話姐姐 cut 到痛呀,我話係呀咁我叫姐姐唔好再同你 cut 媽咪 cut 啦,佢話好呀媽咪 cut 唔痛 姐姐 cut 痛,好老實講我一定信 Esme 講嘅嘢,因 ...


你個工人有無攪錯呀...
比著我都心痛呀...


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


1335#
發表於 08-9-11 20:51 |只看該作者
原文章由 esmehouse 於 08-9-11 12:16 發表
表面上好似好 d,但分分鐘學校會加雜費呢


就算加埋雜費,都唔會貴得去邊
我樓下嗰間每個月要$3786,但太陽島都係七百幾...(其他可以平到四百幾)


大宅

積分: 2938


1336#
發表於 08-9-11 22:34 |只看該作者
原文章由 esmehouse 於 08-9-11 10:09 發表
deebrown

long time no see wor




Sorry for the late reply. work is hell now so I can't go on BK all the time. Most of the time just could do quick browsing and never have time to post.....
Hope all is well!!!


大宅

積分: 2938


1337#
發表於 08-9-11 22:36 |只看該作者
原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:09 發表
真係陰公囉!剪指甲尼樣野一向都係我親自同BB剪



yes, yes . Me too. Esme, tell your maid to let you cut hers and see what will happen. I think it's time to take it over la. Hope Esme is ok now.


別墅

積分: 543


1338#
發表於 08-9-12 09:33 |只看該作者
原文章由 deebrown 於 08-9-11 09:33 發表


ChristiE媽
1.好視乎住乜地方啦?2.仲有冇人幫睇住兩個小朋友?
3.你想佢地返邊種幼稚園?
3萬幾蚊, 未必唔得既, 要睇住黎使囉。




deebrown,
1.住呀?我諗開頭未搵到地方住我會住我媽到先...
之後我會搵村屋住(元朗區)...好似3樓連天台個d..我好鍾意!!
我媽會幫手睇小朋友既...好似放學佢都會去接,可以直到我地收工~~~
2.我返黎個時係諗住放低兩個小朋友係到讀幼稚園,但係間萊恩國際N1得半日...所以就打消左個念頭,但係如果而家係同c6一齊返既,我會俾佢讀普通學校學中文...因為屋企已經有我同c6教英文...所以一定無問題既!!!

而家真係好十五十六...好煩!!!我又真係好想返香港...但係個c6成日都話搵少半..驚唔夠...其實我自己都驚,但係唔試過真係唔知夠唔夠架喎!!!


別墅

積分: 543


1339#
發表於 08-9-12 09:45 |只看該作者
原文章由 Mrs_Piglet 於 08-9-11 10:02 發表
早晨呀!

乜今朝咁多希客

Christie,

Deerbrown 講得好啱! 留港最大嘅問題都係住邊同邊個睇仔,
如果解決到尼2樣問題而你兩公婆對生活要求唔高嘅話3萬幾蚊都ok架喇!
好似我C6有時都想返英國, 但又係咪一定 ...



Piglet,
我地生活要求都唔會好高..有$$$都留俾d細啦~~~
始終我覺得我有我parents幫下手...幾年好快過架咋!!!我係澳洲佢屋企個邊住得好遠架...我6299都年紀唔細,仲有佢地自己都有4個寶貝孫要睇,遲d仲黎多個,邊得閒理下我地吖!!!
但係其實我都好明佢出發點係邊,佢話哂都一家之主...佢都唔想我地食唔好,訓唔好...但係佢無諗到香港有我parents,我地係澳洲連佢parents一年都唔知有無見一次!!!d鬼佬好鬼麻煩


寶石宮

積分: 407035

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


1340#
發表於 08-9-12 10:02 |只看該作者
早晨呀
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo