媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2754


1361#
發表於 04-3-19 21:03 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Dr. Ball,

咁..."skye" 用邊隻牙刷啊?


男爵府

積分: 5069


1362#
發表於 04-3-19 21:15 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Yen妹,
呢兩支


大宅

積分: 4455


1363#
發表於 04-3-19 21:40 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

波波
Thank you. 老公幫我攪掂D相嘞 :-P .
係喎, 上次幫你買盒o野學霖食唔食呀.
我後來都買o左一盒, 工人整o左撈埋D字母粉比可頤, 佢話可頤鍾意食喎.

re 肥婆餐, 4月暫時都OK, 不如早D定日子啦.


男爵府

積分: 5069


1364#
發表於 04-3-19 22:36 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

末試,唔知食唔食 :-P
可頤liki食就good lah!!但係都唔好食太多wor~~始終都係加工野

re:定日子
你擇幾個吉日黎簡下


大宅

積分: 2754


1365#
發表於 04-3-19 22:42 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

balltsang 寫道:
Yen妹,
呢兩支


圓形個支係o米o係 BQ 買o架?呢兩款係邊到可以買到呢?"skye" 肯用牙膏啦?佢會唔會食埋落肚?


大宅

積分: 2754


1366#
發表於 04-3-19 22:46 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Candy,

"可頤"兩條鞭仔好靚喎,有無諗過幫佢留長頭髮啊?


男爵府

積分: 5069


1367#
發表於 04-3-19 23:02 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

suetyen 寫道:
圓形個支係o米o係 BQ 買o架?呢兩款係邊到可以買到呢?"skye" 肯用牙膏啦?佢會唔會食埋落肚?

圓形個支o係 BQ 買,另一set o係西田買,支牙膏專for toddler用,唔怕吞落肚(都預左佢會吞落肚!)..不過我都未比佢用住,等佢刷得似樣d先lah!

不過我覺得圓柄o個支岩用d,個柄位好揸手,個刷頭又岩咀形!!


子爵府

積分: 11434


1368#
發表於 04-3-20 00:15 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Yen> 嘩....俾佢地咬真係唔得掂喎 我用黃鴨仔架, 之前用手指套, 都係一支支安住d

波> 我見過隻牙膏for over 2 years old, 所以唔敢買住??? 不過而家最緊要有刷牙意識...我每朝會叫"刷牙洗面"...陳小姐就follow me :-P

講樣我覺得開心野俾大家知 有晚諾妍舉高雙手要我抱, 我就問佢想做乜呀, 佢就ee++咁講野, 我就再問你要黔, 講俾媽媽知, 佢就以為我要佢叫媽媽, 佢就即刻叫我兩聲, 我再話唔係, 你要點...講俾媽媽知, 佢就講>>>>抱抱 我之前教佢好多次都唔肯講, 竟然咁樣先肯講, 仲可以唔使我提水添 (好似好傻咁...)

Candy> 可頤好得意呀, I like 呀, next time 出黎記住束喎


大宅

積分: 1713


1369#
發表於 04-3-20 05:46 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

可能今日飲得太多咖啡喇﹐到而家都重係眼光光。 上來八下大家BB既得意野先。

Alanma
話﹐我好中意alan仔餵蘋果既片呀。好sweet﹐真係甜到漏。 家姐一定好[赦]alan仔啦。

Small
諾妍果然美貌&智慧並重窩﹐同你溝通得咁好。 (不過都好似係同婆婆有默契多D)

Yen
棠棠個video片係咪新年時影架﹖紅bok bok﹐做埋拜年咁既手勢﹐重笑到四萬咁﹐係人都比多D例是喇﹐好搞笑呀。

Candy
等我重以為可頤得D毛仔﹐唔覺唔覺她居然可以綁邊仔﹐好Q呀﹐綁多D呀﹐綁左就似女仔多好多喇。

Ball
學琳咁乖肯比你擦&自己擦牙既﹐泓道就一於趙牙擦﹐再唔係就放隻擦係我個口。真無乎。他的咪又係黃gum gum﹐重有即添﹐醫生話要帶返Canossa洗呀喇。到時如果他咬牙醫就好笑咯﹐我周不時比他咬到想打他一身架。

大官媽
呢排忙D物呀﹖耐唔中先但一兩句嘴。大官應該有好多得意野架窩。

Jess
long haul? 你一定掛到傻喇。我呢個禮拜離開5日咋﹐未試過掛到幾乎無心機做野咁濟。 好彩泓道都有掛住我。我今晚入屋時已經12﹕45am﹐BB平時呢個時候應該已經訓到一隻豬咁架喇﹐但他居然忽然醒左gut起身﹐見到我時﹐爆大冷地朴埋我樹攬住我﹐叫媽媽﹐爸爸都唔比抱﹐一路要我抱到他再訓著﹐哇﹐今次真係羅晒分﹐甜到想喊咁濟。 我重驚離開幾日﹐會生唆﹐唔肯跟我添。

p.s. 請問香港有沒有nike BB 波鞋呀﹖ 我係機場見到有好多款﹐好Q﹐價錢都係Y3200-Y4800(HK$250-$300+) 幾合理﹐ 我原本已經揀中左一對﹐個sales要去唔知邊樹拿﹐叫我10分鐘返去拿﹐我咪週圍走看野咯﹐點知大矇到唔記得﹐一聽到叫final call ﹐就去閘口。好彩未比錢﹐但好可惜買唔到﹐真係好Q架。


男爵府

積分: 5069


1370#
發表於 04-3-20 09:25 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

老襯/Ms M,
你地冧爆lah

SmallSmall 寫道:
波> 我見過隻牙膏for over 2 years old, 所以唔敢買住???

隻牙膏for over 2 years old??>>無寫wor...我係連埋支牙刷(for 0-2歲)一齊買,不過我都末打算比hoklam用住!!


別墅

積分: 827


1371#
發表於 04-3-20 09:29 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Ms.M 寫道:
請問香港有沒有nike BB 波鞋呀﹖ 我係機場見到有好多款﹐好Q﹐價錢都係Y3200-Y4800(HK$250-$300+) 幾合理﹐ 我原本已經揀中左一對﹐個sales要去唔知邊樹拿﹐叫我10分鐘返去拿﹐我咪週圍走看野咯﹐點知大矇到唔記得﹐一聽到叫final call ﹐就去閘口。好彩未比錢﹐但好可惜買唔到﹐真係好Q架。


我只係知shoe boxes有好多款nike BB 波鞋呀. 至於其他地方我就唔係太清楚.


男爵府

積分: 5069


1372#
發表於 04-3-20 09:38 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Ms.M 寫道:
可能今日飲得太多咖啡喇﹐到而家都重係眼光光。 上來八下大家BB既得意野先。

Ball
學琳咁乖肯比你擦&自己擦牙既﹐泓道就一於趙牙擦﹐再唔係就放隻擦係我個口。真無乎。他的咪又係黃gum gum﹐重有即添﹐醫生話要帶返Canossa洗呀喇。到時如果他咬牙醫就好笑咯﹐我周不時比他咬到想打他一身架。

p.s. 請問香港有沒有nike BB 波鞋呀﹖ 我係機場見到有好多款﹐好Q﹐價錢都係Y3200-Y4800(HK$250-$300+) 幾合理......

你又係咖啡王??

hoklam唔係乖,只係佢每日最醒神就係朝早,所以呢個時晨聽指令最合作啫,其餘時間都係蠻馬一隻!!!

bb都要洗牙

nike BB 波鞋,香港都有得賣....around $180-250,如果係HK$250-$300+就唔值la,只係著到幾個月;你可以去"Shoe Box"(專賣bb shoe)睇下,even "馬拉松" "運動家"等呢d運動用品專門店都有!!


大宅

積分: 4455


1373#
發表於 04-3-20 10:23 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Yen, Ms. M, 細細
可頤條辮係某晚工人同佢玩時紮o架, 其實極度幼, 因唔夠頭髮, 我都係第一次見佢呢個樣, 不過佢行一陣就散, 因D rubber band根本縛唔到佢D毛毛, 只係得個樣.

Yen
我一直同佢留緊長髮o架, 出細到而家都未剪過, 淨剪過d陰, 因為'吉'眼, 其餘仲努力留緊o架, 雖然成果強差人意. :-P

Ms. M
泓道咁識冧你, 怪唔得訓唔著啦, 其實係甜到訓唔著, 唔關咖啡事呀.
呀, 我都未同可頤約Canossa做牙齒檢查, 你約幾時呀, 唔知要做幾耐呢.

re: 肥婆餐
唔知Easter holiday佢開唔開呢, if yes, o個幾日都OK喎. But, 其他媽媽要專程過大海係咪唔好呢, 如果6,7,8號我都得.

可頤打o左歲半針嘞, 冇發燒, 其實姑娘話枝針係之前打過o既5合1, 所以之前冇問題呢次都應該OK, 可頤打咁多次針都未試過發燒(touch wood), 今次都係. . 不過佢體重就冇大家咁勁囉, 佢得22.5磅 (10.2kg), 但都去到50%條curve, 所以我都好放心 :-P. 做test都OK, 砌積木砌到8粒, 睇見姑娘倒積木叫佢砌我都好擔心, 因未同佢砌過, 驚佢唔知點玩, 但個姑娘lead得好, 佢砌到8粒咁高, 姑娘話4粒已合格 :-P . 不過可頤唯一唔合格係寫字, 姑娘比枝筆佢叫佢寫'1', 寫o左好多次比佢睇, 又叫我寫埋一份, 可頤都唔寫'1', 只係亂撩一通, 點都唔肯試 :-( , 其實姑娘比枝筆仲叫佢寫'1'時我心諗根本冇可能, 一來我o地冇教過, 二來佢一向攞起枝筆都係亂劃一通, 我o地又由得佢, 所以呢樣唔pass我一D都唔mind, 你驚佢第時唔識寫咩 (我D呀Q又o黎嘞, 大家忍吓我啦 )


大宅

積分: 2754


1374#
發表於 04-3-20 14:18 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Yen
棠棠個video片係咪新年時影架﹖紅bok bok﹐做埋拜年咁既手勢﹐重笑到四萬咁﹐係人都比多D例是喇﹐好搞笑呀。


Ms.M,
係呀.....新年時影o架,呢個拜年手勢,佢唔係一叫就肯做,所以利是都無因此而多到 :-P !


大宅

積分: 2754


1375#
發表於 04-3-20 14:23 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Candy,

"棠棠"都係打5合1針,佢打頭兩支都係無乜反應,醫生都係講....頭兩支都無乜反應..呢支都唔多會有反應,點知打完個晚就發燒


別墅

積分: 977


1376#
發表於 04-3-20 16:27 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

balltsang:
支teeth paste,邊到買?幾age可以用?幾$?因為我現在只是用水幫囡囡clean teeth.

thanks

tammy


大宅

積分: 2084


1377#
發表於 04-3-20 16:35 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Candy,
可頤張"玩沙"相好正,好似好free咁,係咪bkk之旅時影架?
睇佢個樣勁lum啊.......

Ms.M,
聽妳咁講我都放心左好多........其實一直抗拒返去飛其中一個原因都係驚個女不睬我,因為我好鬼Chi佢架,爸爸唔多有心機同佢玩,次次飛完個long flight返來,佢騷都唔騷爸爸呀.......我諗如果發生係我身上,我可能會din...... :-( :-( :-( :-(
不過好在敝公司近年勁縮皮,好多長patern都cut晒,最長都係去NYC,頭尾8日,我會諗盡辦法甩左0個d,真係冇解,就唯有...
..........病.....

唔知係咪我地bb而家呢個階段自我意識好強,乜0野都想自己來,好多時候對於佢的多多意見,我已經覺得好難處理,真唔敢想像terrible two 的來臨.......
上星期日我家姐來探我地,帶左亞b去行街,由於已經玩左好耐,(佢坐住jump'n gym 裡面d玩具唔肯走)我決定要走,sabrina一於係大庭廣眾之下碌係地下兼且大哭大叫......面懵之餘我於是想上前扶佢起身,佢fing開我隻手向住另一個方向"碌"去.........正當我火冒三丈,頭頂出煙時,有個婆婆行過,苦口婆心咁講:細蚊仔要慢慢教架........跟手行去我囡囡身邊,佢正四肢攤平咁訓係度.......婆婆話:乖啦,婆婆拉妳起身啦!
我心裡十分不以為然,覺得係Mission impossible,說時遲那時快,我隻馬騮精已經彈左起身,拖住路人甲婆婆行返過來............真係........
:-( :-( :-(


大宅

積分: 1713


1378#
發表於 04-3-20 19:30 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

洗牙- 我都唔多想去﹐因BB一定唔合作﹐費事花錢&吃牙醫貓面(in case BB 咬牙醫手指)

nike鞋 - Really? Shoe box 在那裡﹖ 哎呀﹐咁咪好彩買唔到﹐等我中以為塭到好野添。 等我去shoe box看看先。

balltsang 寫道:
bb都要洗牙

nike BB 波鞋,香港都有得賣....around $180-250,如果係HK$250-$300+就唔值la,只係著到幾個月;你可以去"Shoe Box"(專賣bb shoe)睇下,even "馬拉松" "運動家"等呢d運動用品專門店都有!!


Jess
係呀,泓道都有D野蠻傾向喇﹐有時想他唔好係房玩﹐要他出廳﹐他會找著度門發爛咋﹐唔放架﹐如果係街就麻煩喇。 唔通我地D BB真係開始有terrible 2既症狀 ﹖


大宅

積分: 2754


1379#
發表於 04-3-20 20:12 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

Jessica,

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Mission impossible ......差o的比你笑死......(我好似睇o緊戲咁)


大宅

積分: 4455


1380#
發表於 04-3-20 20:38 |只看該作者

Re: 2002既9月馬仔!!!新年喇喎!!!!

jess647 寫道:
Candy,
可頤張"玩沙"相好正,好似好free咁,係咪bkk之旅時影架?
睇佢個樣勁lum啊.......


No la. o係南灣上次同Jennifer一齊去完Stanley shopping之後去o既, 正因為佢訓身訓頭咁玩, 終於比老公捉住佢剝光豬以凍花洒照頭淋, 攪到喊哂震哂咁叫媽媽囉. :-( :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo