我用黃鴨仔架, 之前用手指套, 都係一支支安住d
有晚諾妍舉高雙手要我抱, 我就問佢想做乜呀, 佢就ee++咁講野, 我就再問你要黔, 講俾媽媽知, 佢就以為我要佢叫媽媽, 佢就即刻叫我兩聲, 我再話唔係, 你要點...講俾媽媽知, 佢就講>>>>抱抱
我之前教佢好多次都唔肯講, 竟然咁樣先肯講, 仲可以唔使我提水添
(好似好傻咁...)
Ms.M 寫道:
可能今日飲得太多咖啡喇﹐到而家都重係眼光光。 上來八下大家BB既得意野先。
Ball
學琳咁乖肯比你擦&自己擦牙既﹐泓道就一於趙牙擦﹐再唔係就放隻擦係我個口。真無乎。他的咪又係黃gum gum﹐重有即添﹐醫生話要帶返Canossa洗呀喇。到時如果他咬牙醫就好笑咯﹐我周不時比他咬到想打他一身架。
p.s. 請問香港有沒有nike BB 波鞋呀﹖ 我係機場見到有好多款﹐好Q﹐價錢都係Y3200-Y4800(HK$250-$300+) 幾合理......
. 不過佢體重就冇大家咁勁囉, 佢得22.5磅 (10.2kg), 但都去到50%條curve, 所以我都好放心 :-P. 做test都OK, 砌積木砌到8粒, 睇見姑娘倒積木叫佢砌我都好擔心, 因未同佢砌過, 驚佢唔知點玩, 但個姑娘lead得好, 佢砌到8粒咁高, 姑娘話4粒已合格 :-P . 不過可頤唯一唔合格係寫字, 姑娘比枝筆佢叫佢寫'1', 寫o左好多次比佢睇, 又叫我寫埋一份, 可頤都唔寫'1', 只係亂撩一通, 點都唔肯試 :-( , 其實姑娘比枝筆仲叫佢寫'1'時我心諗根本冇可能, 一來我o地冇教過, 二來佢一向攞起枝筆都係亂劃一通, 我o地又由得佢, 所以呢樣唔pass我一D都唔mind, 你驚佢第時唔識寫咩
(我D呀Q又o黎嘞, 大家忍吓我啦
balltsang 寫道:
bb都要洗牙![]()
![]()
![]()
nike BB 波鞋,香港都有得賣....around $180-250,如果係HK$250-$300+就唔值la,只係著到幾個月;你可以去"Shoe Box"(專賣bb shoe)睇下,even "馬拉松" "運動家"等呢d運動用品專門店都有!!