在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


1361#
發表於 05-5-10 22:40 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

客得你好開心姐 [quote]
badegg 寫道:
栗子媽媽


客瓜人....比你嚇瓜晒啦.


子爵府

積分: 12378


1362#
發表於 05-5-10 22:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽


good night啦.


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1363#
發表於 05-5-10 23:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽 :
<有冇客瓜人呀
badegg 寫道:
我又係喎. >係呀!係客瓜村訓左覺豬羅,11點幾啦!阿嬸..

betty
[/quote][/quote] :tongue: :tongue:
NNN


大宅

積分: 1725


1364#
發表於 05-5-10 23:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

badegg,

你又訓啦 :-|


大宅

積分: 1725


1365#
發表於 05-5-10 23:40 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

好難估 wor, 你地個個都有機會, 除左我呢個路人甲
bettylam 寫道:
你地有所可知架啦!係呢個王國我最敬重架二個人之一就係喱喱媽啦!另外一個你地估下啦!聽日呢個時候開估,中左有獎.

betty

betty


侯爵府

積分: 23932


1366#
發表於 05-5-10 23:55 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

妖,我都5明E+D人係負責剩係5夠"稱"
我有個客DIRECT同佢美國做
HK OFFICE比野我報價,報左個TARGET同我30%
我同佢講-5到咁多,5再RE-WORK PX 比佢 (查實都5想同佢HK OFFICE做)
擺明5SO佢架啦
問我要COST BREAKDOWN, RE-SEND 至比佢
再問COST BREAKDOWN D 野, 又RE_SEND至覆佢
琴日答左,今晚又問我要QLTY FABRIC
妖,我頭先答佢個價都5到,我冇問廠要布呀 (XYZ.....)
SIDE我時間
5係比面美國間OFFICE,我


大宅

積分: 1725


1367#
發表於 05-5-11 00:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

可能佢要扮野比美國公司睇佢係有做野嘅, 明知你唔 show佢仲好, 不了了之, 唔駛繼續跟落去, 但又好似做過野咁.
唔好 , 我幫你 ,
栗子媽媽 寫道:
妖,我都5明E+D人係負責剩係5夠"稱"
我有個客DIRECT同佢美國做
HK OFFICE比野我報價,報左個TARGET同我30%
我同佢講-5到咁多,5再RE-WORK PX 比佢 (查實都5想同佢HK OFFICE做)
擺明5SO佢架啦
問我要COST BREAKDOWN, RE-SEND 至比佢
再問COST BREAKDOWN D 野, 又RE_SEND至覆佢
琴日答左,今晚又問我要QLTY FABRIC
妖,我頭先答佢個價都5到,我冇問廠要布呀 (XYZ.....)
SIDE我時間
5係比面美國間OFFICE,我


男爵府

積分: 7050


1368#
發表於 05-5-11 00:15 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

好少見栗子媽咁 喎~ :lol:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


1369#
發表於 05-5-11 00:24 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

呢D人咩水做野,做水野羅,一D都5FRUITFUL
佢間公司好怪,BUYER 同 HK 都可以落間
我一路同BUYER做得好好地,為咩要同佢地HK做喎
一個5覺意做埋佢地內部政治D棋
我遲早叫美國個SALES ACTION架啦 [quote]
Emily_bb 寫道:
可能佢要扮野比美國公司睇佢係有做野嘅, 明知你唔 show佢仲好, 不了了之, 唔駛繼續跟落去, 但又好似做過野咁.
唔好 , 我幫你 ,


侯爵府

積分: 23932


1370#
發表於 05-5-11 00:25 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我怕D冇料扮代表既妹妹仔
啫喱媽 寫道:
好少見栗子媽咁 喎~ :lol:


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1371#
發表於 05-5-11 09:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

嘩!早晨呀!邊個甘無品攪到我地阿栗子媽甘 過火屎呀!好快的同我爬出黎,如果吾係我就吾客氣啦!

<我怕D冇料扮代表既妹妹仔
啫喱媽 寫道:
好少見栗子媽咁 喎~ :lol:
[/quote]

betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1372#
發表於 05-5-11 11:56 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

Anybody here!

吾好意思呀!阻你,話說有個叫Doremi媽媽開左個大派對,有時間過去參觀下呀!

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=308409&forum=45&111

betty



NNN


侯爵府

積分: 23932


1373#
發表於 05-5-11 12:02 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

今朝個妹妹仔MAIL比我,SHE JUST AWARE THAT I QUOTED LDP BUT SHE NEED FOB. THAT'S WHY MY PRICE IS HIGHER THAN HER TARGET. N ASK ME TO RE-WORK PRICE FOR HER.

5係呀化,TRADE TERM D 咁重要既夥都睇5到
真係時運高  :-( :-( :-(
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

嘩!早晨呀!邊個甘無品攪到我地阿栗子媽甘 過火屎呀!好快的同我爬出黎,如果吾係我就吾客氣啦!

<我怕D冇料扮代表既妹妹仔 [quote]
啫喱媽 寫道:
好少見栗子媽咁 喎~ :lol:
[/quote]

betty [/quote]


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1374#
發表於 05-5-11 12:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 靚靚栗子媽媽:

栗栗媽,你話佢豬,佢超晒標啦!返屋企早抖啦!叫隻鬼doubt左佢啦!再吾係我請佢哋蕉啦!

就住呀!brithday要靚靚架,吾好甘嬲呀!豬媽!

betty
NNN


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1375#
發表於 05-5-11 14:03 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽:

算把喇! 話晒都係客, 無謂得罪D"小人" :evil:

話時話, 聽你咁講要報 FOB, 應該係 H.K. office place order 俾你, 費事同佢撐到咁行, 第日有排 deal. :tongue:

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


侯爵府

積分: 23932


1376#
發表於 05-5-11 15:22 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

放心,我呢D老鬼一定5會SIDE氣同人教伙計
Charitymami 寫道:
栗子媽媽:

算把喇! 話晒都係客, 無謂得罪D"小人" :evil:

話時話, 聽你咁講要報 FOB, 應該係 H.K. office place order 俾你, 費事同佢撐到咁行, 第日有排 deal. :tongue:


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1377#
發表於 05-5-11 15:51 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

你火完屎未呀!有無過40果邊收生日禮物呀!有美金收喎!

祝你佛誕快樂!
祝你佛誕快樂!
祝你佛誕快樂!
祝你佛誕快樂!

betty
NNN


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1378#
發表於 05-5-11 16:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

[size=xx-large]醒目女

[quote]
栗子媽媽 寫道:
放心,我呢D老鬼一定5會SIDE氣同人教伙計
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1379#
發表於 05-5-11 20:58 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 括屎地媽媽:

你好叻叻喎!估中左啦!阿栗栗媽媽係另外一個我o最敬重架人羅,就黎又多一個啦!佢今日忙屎呀!


betty


NNN


子爵府

積分: 12378


1380#
發表於 05-5-11 21:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽


喂.....我同你同年架喎, 我吾係老鬼呀. :tongue: :tongue:





栗子媽媽 寫道:
放心,我呢D老鬼一定5會SIDE氣同人教伙計 [quote]
Charitymami 寫道:
栗子媽媽:

算把喇! 話晒都係客, 無謂得罪D"小人" :evil:

話時話, 聽你咁講要報 FOB, 應該係 H.K. office place order 俾你, 費事同佢撐到咁行, 第日有排 deal. :tongue:
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo