, 我幫你
, 栗子媽媽 寫道:
妖,我都5明E+D人係負責剩係5夠"稱"
我有個客DIRECT同佢美國做
HK OFFICE比野我報價,報左個TARGET同我30%
我同佢講-5到咁多,5再RE-WORK PX 比佢 (查實都5想同佢HK OFFICE做)
擺明5SO佢架啦
問我要COST BREAKDOWN, RE-SEND 至比佢
再問COST BREAKDOWN D 野, 又RE_SEND至覆佢
琴日答左,今晚又問我要QLTY FABRIC
妖,我頭先答佢個價都5到,我冇問廠要布呀 (XYZ.....)
SIDE我時間![]()
![]()
![]()
5係比面美國間OFFICE,我![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:
嘩!早晨呀!邊個甘無品攪到我地阿栗子媽甘![]()
過火屎呀!好快的同我爬出黎,如果吾係我就吾客氣啦!
![]()
![]()
![]()
<我怕D冇料扮代表既妹妹仔![]()
![]()
![]()
[quote]
啫喱媽 寫道:
好少見栗子媽咁喎~ :lol: