夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 139710


121#
發表於 15-4-16 11:40 |只看該作者
麻麻煩煩煩 發表於 15-4-16 11:24
我在這5年的時間,真的,想起便很難過,前便4o年雖然很辛苦过,但过得開心,現在一想這件事,直到現在都難 ...
您重有幾多個 5 年可以消耗呢? 快 d 止蝕喇. 有無看下醫生?



別墅

積分: 575


122#
發表於 15-4-16 14:01 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

有看医生,有食药,我所以發這些訊息,題你們不要以為老的没有所謂,一但有問題,可能會害全家


別墅

積分: 575


123#
發表於 15-4-16 14:11 |只看該作者
回覆 111aaa 的帖子

說來很長,好像講小說,可以寫本小說


瑪瑙宮

積分: 139710


124#
發表於 15-4-16 14:22 |只看該作者
麻麻煩煩煩 發表於 15-4-16 14:01
回覆 Nancy20090615 的帖子

有看医生,有食药,我所以發這些訊息,題你們不要以為老的没有所謂,一但有問 ...
有看醫生, 這樣好些. 平日不要停住想這件事, 都發生左, 您都控制唔到佢發生/唔發生, 人係會變, 我由細已知, 因父母離婚. 有時, 自己的痛苦來自己的執著, 無謂自己同自己過意唔去, 睇開些.


別墅

積分: 575


125#
發表於 15-4-16 20:53 |只看該作者
老來有個伴,就算两介行到老,末必一定是伴


別墅

積分: 575


126#
發表於 15-4-16 20:58 |只看該作者
以為老来有個伴,就算可以行到老,未必是介伴,所以世事無常


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


127#
發表於 15-4-16 23:04 |只看該作者

回覆:麻麻煩煩煩 的帖子

世事無常…令人很無奈

我哋做女人真係好唔易! 我都唔知弟時我能否和老公白頭偕老…所以都係果句: 活在當下

即使他日緣盡都有以往相愛時候美好嘅回憶…


別墅

積分: 575


128#
發表於 15-4-16 23:12 |只看該作者
回覆 lily233242 的帖子

說得非常好,我都要試試是否可以這樣做


別墅

積分: 575


129#
發表於 15-4-17 00:03 |只看該作者
回覆 111aaa 的帖子

18根他說,她根他是第一次,所以c6覺得對不住她,很難離得開,18所以每日都打电话给c6,我查过电話單,一天最小有40次最多一天有6o次,我查得太多,知道太多,所以心裡到現在也不好過


男爵府

積分: 7123


130#
發表於 15-4-17 02:45 |只看該作者
麻麻煩煩煩 發表於 15-4-17 00:03
回覆 111aaa 的帖子

18根他說,她根他是第一次,所以c6覺得對不住她,很難離得開,18所以每日都打电话给c6 ...
係呀,知道愈多愈辛苦,你老公都70,玩得幾多年,由他玩,但錢不過他,等18養他


別墅

積分: 575


131#
發表於 15-4-17 07:24 |只看該作者
回覆 111aaa 的帖子

18己經離開了,祗不過是我放不下,很氣憤,有一個時期我很想c6死,覺得他令全家都蒙羞,


大宅

積分: 3184

陪月勳章


132#
發表於 15-4-17 10:03 |只看該作者

引用:回覆+111aaa+的帖子18己經離開了,祗不過是

原帖由 麻麻煩煩煩 於 15-04-17 發表
回覆 111aaa 的帖子

18己經離開了,祗不過是我放不下,很氣憤,有一個時期我很想c6死,覺得他令全家都蒙羞 ...
咁你老公之後有冇定性番? 明白你感受的, 成70歲人都仲咁....唉。我係你就放低呢個人, 當佢室友又好咩都好, 自己搵多D嗜好節目好過。




男爵府

積分: 7123


133#
發表於 15-4-17 10:08 |只看該作者
麻麻煩煩煩 發表於 15-4-17 07:24
回覆 111aaa 的帖子

18己經離開了,祗不過是我放不下,很氣憤,有一個時期我很想c6死,覺得他令全家都蒙羞 ...

你老公已70, 你也不後生, 放低, 自己去玩仲好,

理得他死唔死咩.



別墅

積分: 575


134#
發表於 15-4-17 10:49 |只看該作者
看了妳們的說話,我覺得都要放開点,不要再為這件事傷身,希望以後过得開心


男爵府

積分: 7123


135#
發表於 15-4-17 11:22 |只看該作者
麻麻煩煩煩 發表於 15-4-17 10:49
看了妳們的說話,我覺得都要放開点,不要再為這件事傷身,希望以後过得開心 ...

當然要為自己打算,

他對你好, 你就對他好,

他咁衰,

你連飯都唔好俾他食.



大宅

積分: 4343


136#
發表於 15-4-17 11:40 |只看該作者

引用:Quote:soso1227 發表於 15-4-16 08:24 人都

原帖由 Nancy20090615 於 15-04-16 發表
係呀, 我媽 7x 都好多世藝 - 去社區中心跳舞, 搓麻雀 (好在佢有班幾廿年的雀友).
...
真ka, 年紀去到咁上下,識一大班好jm 消磨時間仲實際。
男人要玩女? 隨時可以去見上帝之前一刻。
又有幾多女人會玩到咁??


瑪瑙宮

積分: 139710


137#
發表於 15-4-17 11:48 |只看該作者
麻麻煩煩煩 發表於 15-4-17 10:49
看了妳們的說話,我覺得都要放開点,不要再為這件事傷身,希望以後过得開心 ...
係架, 我都離左婚, 唏噓/自憐點都係有, 無話無感覺下話. 但我 EQ 高, 唔會時時落在情緒入面. 或者因為我返工都忙比較容易抽離. 您都搵下世藝.



瑪瑙宮

積分: 139710


138#
發表於 15-4-17 11:52 |只看該作者
111aaa 發表於 15-4-17 10:08
你老公已70, 你也不後生, 放低, 自己去玩仲好,

理得他死唔死咩.
咪係.

我媽話又老又無錢, 比佢(個女人)囉.


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


139#
發表於 15-4-17 17:41 |只看該作者

回覆:Nancy20090615 的帖子

唔離婚嘅女人如我,都有唏噓和自憐嘅時候啦!

好似我咁,我覺得都冇人錫我嘅,c6和個女成日當我工人2號咁使,老憑咁為佢做牛做馬,卜心卜命,佢哋很多時都嫌我煮嘢唔好食,嫌棄我好煩住佢哋…唉!真係唔敢奢望個女大咗會錫我…


瑪瑙宮

積分: 139710


140#
發表於 15-4-17 17:56 |只看該作者
lily233242 發表於 15-4-17 17:41
唔離婚嘅女人如我,都有唏噓和自憐嘅時候啦!

好似我咁,我覺得都冇人錫我嘅,c6和個女成日當我工人2號咁 ...
第時囡大唔痴您, 就算錫您嫁左人都唔理到您咁多, c6 又唔知對您點, 要應付空巢感, 您都要有朋友/圈子/世藝. 靠人就死得.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo