在職全職

跳至

首頁
56789...12

尾頁
   0


大宅

積分: 3538


121#
發表於 09-4-2 14:21 |只看該作者
原帖由 fungfungmami 於 09-4-2 10:08 發表
我打算過幾年再生架


我就諗住年尾或下年年頭再有


大宅

積分: 3538


122#
發表於 09-4-2 14:23 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 11:47 發表
我幫佢買左份儲蓄保險嫁,諗住慢慢儲,儲到佢要用時拎出黎用,不過而家咁既時勢,唔知穩唔穩陣



又係呀,經濟咁差,真係要去d大大大公司買呀~
希望快d會好啦~


大宅

積分: 3538


123#
發表於 09-4-2 17:39 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:31 發表
我訓喇~聽日再上黎搵你地傾丫



我地哩度好多大陸黒工~他們低低人工都做,攪到d中國餐館人工低晒~咁度好多工都唔鍾意他們~


複式洋房

積分: 445


124#
發表於 09-4-3 00:32 |只看該作者
26歲生 bb,,
出世3.35kg,,
預產期冇遲冇早就係個日 ,,好準
由陣痛到生大約21個鐘 ,,mouth:


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


125#
發表於 09-4-3 01:56 |只看該作者
24歲生第一胎9磅半
係41w入醫院催生
36個鐘後生左個仔

第2胎4月10號預產期
而家未生得
生左再講你地知~


大宅

積分: 3538


126#
發表於 09-4-3 05:32 |只看該作者
原帖由 ivy_yan20 於 09-4-3 00:32 發表
26歲生 bb,,
出世3.35kg,,
預產期冇遲冇早就係個日 ,,好準
由陣痛到生大約21個鐘 ,,mouth:


嘩!21個鐘~咁你有無諗過生多個?


大宅

積分: 3538


127#
發表於 09-4-3 05:34 |只看該作者
原帖由 雪~bb 於 09-4-3 01:56 發表
24歲生第一胎9磅半
係41w入醫院催生
36個鐘後生左個仔

第2胎4月10號預產期
而家未生得
生左再講你地知~


恭喜你呀!知仔定女未?


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


128#
發表於 09-4-3 11:04 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-3 05:34 發表


恭喜你呀!知仔定女未?

應該係女
希望呢同唔好似上胎生咁多粒鐘
可以快快手手生出黎


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


129#
發表於 09-4-3 12:04 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 14:23 發表



又係呀,經濟咁差,真係要去d大大大公司買呀~
希望快d會好啦~

我係國"胃"買,應該都ok掛~~
我同c6又大洗,唔買份保險迫住儲,都幾難儲到錢


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


130#
發表於 09-4-3 12:06 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 17:39 發表



我地哩度好多大陸黒工~他們低低人工都做,攪到d中國餐館人工低晒~咁度好多工都唔鍾意他們~
所以d外國人唔鐘意中國人就咁解~佢地可以為錢放棄尊嚴


大宅

積分: 1204


131#
發表於 09-4-3 13:31 |只看該作者
早上10點幾見紅...12點幾開始痛,到晚上8點幾開到8度半9點半就生左啦
原帖由 angie127 於 2-4-2009 12:54 AM 發表


你生左幾多個Hrs?


大宅

積分: 3538


132#
發表於 09-4-3 14:32 |只看該作者
原帖由 雪~bb 於 09-4-3 11:04 發表

應該係女
希望呢同唔好似上胎生咁多粒鐘
可以快快手手生出黎


好快就知^^祝你生個肥肥白白既女女


大宅

積分: 3538


133#
發表於 09-4-3 14:34 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-3 12:04 發表

我係國"胃"買,應該都ok掛~~
我同c6又大洗,唔買份保險迫住儲,都幾難儲到錢


我媽都係國衛買架~幾好架 ~果陣屋企人有事即倍


大宅

積分: 3538


134#
發表於 09-4-3 14:45 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-3 12:06 發表
所以d外國人唔鐘意中國人就咁解~佢地可以為錢放棄尊嚴



係呀~大陸好多地方都好窮嘛!
好多福建人嚟到英國後,就掉左本護照,去政府又喊 話自己係難民,好多大住個肚~攪到政府因安全理由而批准他們做難民


大宅

積分: 3538


135#
發表於 09-4-3 14:46 |只看該作者
原帖由 foris 於 09-4-3 13:31 發表
早上10點幾見紅...12點幾開始痛,到晚上8點幾開到8度半9點半就生左啦


仲會生多個嘛?


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


136#
發表於 09-4-3 17:32 |只看該作者
原帖由 ivy_yan20 於 09-4-3 00:32 發表
26歲生 bb,,
出世3.35kg,,
預產期冇遲冇早就係個日 ,,好準

由陣痛到生大約21個鐘 ,,mouth:


同我仔仔一樣重丫..
重有又係好有個性..痛左我30個鐘...死都要到預產果日先出世


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


137#
發表於 09-4-3 18:23 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-3 17:32 發表


同我仔仔一樣重丫..
重有又係好有個性..痛左我30個鐘...死都要到預產果日先出世

我仔都係3.35kgwo 咁多bb都係呢個重量既?
我b反而係遲左10日,要早一日入院等第2日催生,佢可能知道再唔出世就要催生,所以入院果晚就出左世喇~


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


138#
發表於 09-4-3 18:36 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-3 18:23 發表

我仔都係3.35kgwo 咁多bb都係呢個重量既?
我b反而係遲左10日,要早一日入院等第2日催生,佢可能知道再唔出世就要催生,所以入院果晚就出左世喇~ ...


咁原來咁多bb出世一樣重架


公爵府

積分: 26811

好媽媽勳章


139#
發表於 09-4-3 18:58 |只看該作者
我23歲生
預產期係個年初7,但佢初一就出世
朝早11點見紅無痛...
去到急症室1點....
入到候產室3點3(初初入去都未開始痛...入左去半個鍾度先痛)
唔知幾點入產房..(過床時尖叫中)
5點33分生完
仔仔,出世3.65kg
仲要出左世12日就自動介夜奶
但依家3歲都唔講我地d話..仲講太空話

好想生多個...
但想生個女

[ 本帖最後由 siukei17 於 09-4-3 19:04 編輯 ]


大宅

積分: 3538


140#
發表於 09-4-3 19:26 |只看該作者
原帖由 siukei17 於 09-4-3 18:58 發表
我23歲生
預產期係個年初7,但佢初一就出世
朝早11點見紅無痛...
去到急症室1點....
入到候產室3點3(初初入去都未開始痛...入左去半個鍾度先痛)
唔知幾點入產房..(過床時尖叫中)
5點33分生完
仔仔,出世3.65kg
仲要出 ...


年初―出世~咪上晒電視 仲有政府比大利是?
我個仔仔21個月都唔識講野~你仔仔返學未?
諗住幾時再生多個?

首頁
56789...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo