立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3538
原帖由 fungfungmami 於 09-4-2 10:08 發表 我打算過幾年再生架
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 11:47 發表 我幫佢買左份儲蓄保險嫁,諗住慢慢儲,儲到佢要用時拎出黎用,不過而家咁既時勢,唔知穩唔穩陣
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:31 發表 我訓喇~聽日再上黎搵你地傾丫
複式洋房
積分: 445
侯爵府
積分: 23656
原帖由 ivy_yan20 於 09-4-3 00:32 發表 26歲生 bb,, 出世3.35kg,, 預產期冇遲冇早就係個日 ,,好準 由陣痛到生大約21個鐘 ,,mouth:
原帖由 雪~bb 於 09-4-3 01:56 發表 24歲生第一胎9磅半 係41w入醫院催生 36個鐘後生左個仔 第2胎4月10號預產期 而家未生得 生左再講你地知~
原帖由 angie127 於 09-4-3 05:34 發表 恭喜你呀!知仔定女未?
珍珠宮
積分: 42413
原帖由 angie127 於 09-4-2 14:23 發表 又係呀,經濟咁差,真係要去d大大大公司買呀~ 希望快d會好啦~
原帖由 angie127 於 09-4-2 17:39 發表 我地哩度好多大陸黒工~他們低低人工都做,攪到d中國餐館人工低晒~咁度好多工都唔鍾意他們~
積分: 1204
原帖由 angie127 於 2-4-2009 12:54 AM 發表 你生左幾多個Hrs?
原帖由 雪~bb 於 09-4-3 11:04 發表 應該係女 希望呢同唔好似上胎生咁多粒鐘 可以快快手手生出黎
原帖由 susi1024169 於 09-4-3 12:04 發表 我係國"胃"買,應該都ok掛~~ 我同c6又大洗,唔買份保險迫住儲,都幾難儲到錢
原帖由 susi1024169 於 09-4-3 12:06 發表 所以d外國人唔鐘意中國人就咁解~佢地可以為錢放棄尊嚴
原帖由 foris 於 09-4-3 13:31 發表 早上10點幾見紅...12點幾開始痛,到晚上8點幾開到8度半9點半就生左啦
珊瑚宮
積分: 119923
原帖由 月希 於 09-4-3 17:32 發表 同我仔仔一樣重丫.. 重有又係好有個性..痛左我30個鐘...死都要到預產果日先出世
原帖由 susi1024169 於 09-4-3 18:23 發表 我仔都係3.35kgwo 咁多bb都係呢個重量既? 我b反而係遲左10日,要早一日入院等第2日催生,佢可能知道再唔出世就要催生,所以入院果晚就出左世喇~ ...
公爵府
積分: 26811
原帖由 siukei17 於 09-4-3 18:58 發表 我23歲生 預產期係個年初7,但佢初一就出世 朝早11點見紅無痛... 去到急症室1點.... 入到候產室3點3(初初入去都未開始痛...入左去半個鍾度先痛) 唔知幾點入產房..(過床時尖叫中) 5點33分生完 仔仔,出世3.65kg 仲要出 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy