夫婦情感

跳至

首頁
56789...11

尾頁
   22


大宅

積分: 2255


121#
發表於 18-9-2 19:25 |只看該作者

回覆樓主

甘既男人走左九世


男爵府

積分: 8736


122#
發表於 18-9-2 23:10 |只看該作者
monictw 發表於 18-7-11 01:38
長文慎入
先交代下背景...我同C6都3X歲,有一個4歲仔仔,兩個都係同一間公司經常要出差(東南亞,美國歐洲等..) ...

離啦,咁自私嘅男人仲要佢把鬼


禁止訪問

積分: 5009


123#
發表於 18-9-2 23:38 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 825


124#
發表於 18-9-3 02:40 |只看該作者

回覆樓主

你老公同我老公一樣愛錢愛自己
好乞人憎,自己愛錢就講到係老婆愛錢
眼中只有自己感覺
我累就係自己攞唻 佢累就世界大事



別墅

積分: 825


125#
發表於 18-9-3 02:42 |只看該作者

回覆樓主

我冇小朋友 我都會離婚了
鬧得交多,就好懷念以前一個人既日子
以前覺得身旁一定要有個伴
但而家終於知道 如果個伴係咁仆街
真係自己一個生活好過


別墅

積分: 825


126#
發表於 18-9-3 02:45 |只看該作者

回覆樓主

好似今日咁
一齊去99度 我用hipseat
佢就好心急想快點去到
全程行我前面九仗遠
心諗我暈企pk 佢一定唔知


別墅

積分: 825


127#
發表於 18-9-3 02:49 |只看該作者

回覆樓主

有時整跌左野 佢可以只顧住打手機, 完全唔意識到我係用緊hipseat,我要好辛苦執
久而久之 我真心覺得我有咩頭暈身慶都唔會同佢講, 佢眼只有自己, 除非有識既人響度佢就會自動波扮野照顧下 我真心想踢走佢


男爵府

積分: 9554


128#
發表於 18-9-3 02:55 |只看該作者

回覆樓主

相處唔到 對bb 好大影響 咪以為一齊就叫完整家庭生活 小朋友會(emoji)(emoji)壓抑
te quiero mucho mi amo


大宅

積分: 4118


129#
發表於 18-9-3 03:55 |只看該作者
monictw 發表於 18-7-11 01:38
長文慎入
先交代下背景...我同C6都3X歲,有一個4歲仔仔,兩個都係同一間公司經常要出差(東南亞,美國歐洲等..) ...

加油,出完差翻黎通左個頂再湊小朋友真係用意志力的,我明白,好好想清楚,好多男人真的要在做爸爸後才看清,你有份工,自己也可以養大小朋友的


大宅

積分: 1371


130#
發表於 18-9-5 00:44 |只看該作者
mossfishh 發表於 18-9-3 02:49
有時整跌左野 佢可以只顧住打手機, 完全唔意識到我係用緊hipseat,我要好辛苦執
久而久之 我真心覺得我有咩 ...

sis, 我同你有共鳴,女人咁硬淨都係被迫出來的,你有同先生傾過嗎?


子爵府

積分: 12620


131#
發表於 18-9-5 01:17 |只看該作者
monictw 發表於 18-7-11 12:59
你講得好岩,佢咁緊張錢都只寫我名,呢個行動確實為佢加左分,但可能講傷害說話愈來愈多, 愛都愈來愈少
...

層樓雖然係你名
不過離婚 佢一定可以攞返半層錢


複式洋房

積分: 140


132#
發表於 18-9-5 10:54 |只看該作者

回覆樓主

下d錢你嫁喎
話就占為家庭
少少自由都無唔得囉


子爵府

積分: 14959


133#
發表於 18-9-6 18:23 |只看該作者
樓主仲留低係為乜?個仔好明顯受到壞影響,而且唔鍾意爸爸!
原因相信都係睇到爸爸既壞方面!
買少少野都咁大壓力真係好無謂!
人都癲,最怕係個細學埋啲衰野,大左難教!
早走早著


大宅

積分: 1371


134#
發表於 19-7-1 02:27 |只看該作者
mossfishh 發表於 18-9-3 02:49
有時整跌左野 佢可以只顧住打手機, 完全唔意識到我係用緊hipseat,我要好辛苦執
久而久之 我真心覺得我有咩 ...

同路人(emoji)
我都係。。幾難既事因為c6唔理唔理,攪到咩都自己頂硬上,慢慢發現原因無左佢都可以生活到,其實真係好悲哀


大宅

積分: 2005


135#
發表於 19-7-1 11:19 |只看該作者
回覆 monictw 的帖子

走人啦⋯⋯


大宅

積分: 1077


136#
發表於 19-7-1 11:46 |只看該作者
monictw 發表於 18-7-11 01:38
長文慎入
先交代下背景...我同C6都3X歲,有一個4歲仔仔,兩個都係同一間公司經常要出差(東南亞,美國歐洲等..) ...

走吧啦!
你忍到咁多年好野
好難想象咁樣可以一世


大宅

積分: 4716


137#
發表於 19-7-1 17:39 |只看該作者

回覆樓主:

唔留得幾耐~


男爵府

積分: 7124


138#
發表於 19-7-1 18:18 |只看該作者
monictw 發表於 19-7-1 02:27
同路人(emoji)
我都係。。幾難既事因為c6唔理唔理,攪到咩都自己頂硬上,慢慢發現原因無左佢都可以生活到 ...

不如調返轉諗,你有能力自立係好叻亦好幸運
睇返晒你之前留言,我唔覺得呢個家有爸爸同無爸爸有咩分別
與其一世卑躬屈膝,不如真係考慮吓以後自己一個人過啦


琥珀宮

積分: 152982


139#
發表於 19-7-1 18:49 |只看該作者

回覆樓主:

明知咁你仲結,結完無改善你仲生,你係自己為難自己吧


大宅

積分: 3242


140#
發表於 19-7-1 22:16 |只看該作者
monictw 發表於 18-7-11 01:38
長文慎入
先交代下背景...我同C6都3X歲,有一個4歲仔仔,兩個都係同一間公司經常要出差(東南亞,美國歐洲等..) ...

唔係你太計較,係你太好了!
係時候放生自己!
祝福你

首頁
56789...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo