跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9803


121#
發表於 09-6-30 12:06 |只看該作者
下面得兩隻, 上面出咗半隻 !

原帖由 littlechuhk 於 09-6-26 23:59 發表


上面四隻全現..兩隻出左一半左右
下面五隻全現..三隻見到小小


大宅

積分: 1157


122#
發表於 09-6-30 13:11 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-6-29 16:39 發表


佢就好似冇變型, 但係個隻手指公既指甲係唔使剪囉..
我個仔米一樣, 乜都食落口, 唔個 "唔唔" 佢地食唔食呢.. !有時真係比佢激死架, 佢太快擺落口, 有時都阻止唔到.. ...

我唸都會放入口.
你個小b用唔用奶咀?


大宅

積分: 1157


123#
發表於 09-6-30 13:20 |只看該作者
原帖由 Jessiechow720 於 09-6-30 00:08 發表
Thank you!! Upload more updated photo of BB.
Do you have facebook? I hope to add you if you have.

When will we go out for tea? Do you need go to work or take care of BB only ??


我有 facebook 你可以add我 : [email protected]
我依家無做野, 係屋企照顧兩個小朋友, 不過遲d會試吓搵工.
等18/7相應後我地再約出嚟飲茶傾計.


大宅

積分: 3137


124#
發表於 09-7-1 10:37 |只看該作者
My BB uses the 奶咀 too, when she don't use it and how ?


禁止訪問

積分: 5956


125#
發表於 09-7-2 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9803


126#
發表於 09-7-2 17:05 |只看該作者
我個bb"林"瞓前要用奶咀就好快瞓著 !! 如果出街玩到好倦就唔需要呀 !!!


別墅

積分: 709


127#
發表於 09-7-3 16:18 |只看該作者
hello 各位MaMa, 我BB是7月8日出世, 家住奥運, 可唔可以join 你哋傾呀?


大宅

積分: 1555


128#
發表於 09-7-4 01:17 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-2 17:05 發表
我個bb"林"瞓前要用奶咀就好快瞓著 !! 如果出街玩到好倦就唔需要呀 !!!


我個b又係呀, 訓之前一定要食奶咀先訓到, 遲d都唔知點同佢(介)奶咀呀.


大宅

積分: 1157


129#
發表於 09-7-4 02:30 |只看該作者
原帖由 YanYanCup 於 09-7-3 16:18 發表
hello 各位MaMa, 我BB是7月8日出世, 家住奥運, 可唔可以join 你哋傾呀?


歡迎! 其實住邊都無所謂, 大家都係想傾吓.


大宅

積分: 1157


130#
發表於 09-7-4 02:42 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-7-2 13:51 發表


唔用架, 跎佢個時, 奶奶話定唔比用奶咀, 我地米唔比囉, 跟住見佢勁食手指, 就比奶咀佢啦, 佢都唔食, 到依家都唔食呀 !


我要睇住佢食奶咀, 唔睇佢會拋落地.


大宅

積分: 1157


131#
發表於 09-7-4 02:47 |只看該作者
今日同小b慶祝完生日, 佢好開心!
希望你地小b都有個開心愉快"生日"


禁止訪問

積分: 5956


132#
發表於 09-7-4 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


133#
發表於 09-7-4 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


134#
發表於 09-7-4 13:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


135#
發表於 09-7-4 13:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9803


136#
發表於 09-7-4 22:57 |只看該作者
咁快要介奶咀, 因為我個b都係瞓先要奶咀 !!!



原帖由 IPBB 於 09-7-4 13:55 發表



我個fd比左支介手指水滴落個奶咀到, 跟住比個bb食, 之後, 佢個bb就唔食奶咀, 介左 !
你可以試下, 因為我都想拎個d介手指水同我個仔介食手指呀! 不過唔知得唔得! ...


複式洋房

積分: 269


137#
發表於 09-7-4 23:06 |只看該作者
我仔無左奶咀唔知會唔會唔肯瞓覺, 因為而家佢一定要奶咀瞓覺.


大宅

積分: 3137


138#
發表於 09-7-4 23:18 |只看該作者
My BB same with your BB too : >

原帖由 socket 於 09-7-2 17:05 發表
我個bb"林"瞓前要用奶咀就好快瞓著 !! 如果出街玩到好倦就唔需要呀 !!!


大宅

積分: 3137


139#
發表於 09-7-4 23:19 |只看該作者
Happy Birthday, BB

原帖由 adayautsang 於 09-7-4 02:47 發表
今日同小b慶祝完生日, 佢好開心!
希望你地小b都有個開心愉快"生日"


別墅

積分: 709


140#
發表於 09-7-5 22:40 |只看該作者
小b生日快樂呀 !

原帖由 adayautsang 於 09-7-4 02:47 發表
今日同小b慶祝完生日, 佢好開心!
希望你地小b都有個開心愉快"生日"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo