時政擂台

跳至

首頁
56789...11

尾頁
   12


伯爵府

積分: 17529


121#
發表於 22-3-13 13:26 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:01
我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。

我都想返深圳退休。
希望到時無人問我喺邊度來,又或者香港已經好正常


男爵府

積分: 8929


122#
發表於 22-3-13 13:27 |只看該作者
zola 發表於 22-3-13 13:15
大力,我真係好少出聲話你乜野,但我真係好唔認同你今次講既野!
點解唔敢認係香港人?難道你曾經帶住香港 ...

佢玩大左,唔敢回應

由噚日開始一直係度講香港如何唔好,內地如何好
大力,你咁有本事,唔該你宜家搵黃牛幫你搶酒店返內地居住啦⋯⋯你一直講香港唔好,咁你又係香港生兒育女?



水晶宮

積分: 54047


123#
發表於 22-3-13 13:28 |只看該作者
zola 發表於 22-3-13 13:23
你覺得佢咁樣問你係多與少既問題?

轉移視訊而已


珍珠宮

積分: 38353

馬年勳章 2024年龍年勳章


124#
發表於 22-3-13 13:28 |只看該作者
yuenloklok1 發表於 22-3-13 13:11
我是愛國愛港的香港人,都覺得香港今次抗疫失敗真係拖累咗大陸.如果大陸人嬲我,我可以理解.香港人又唔使交 ...
吃裏扒外嘅動物唔會明乜野係反醒喎


水晶宮

積分: 68050

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


125#
發表於 22-3-13 13:30 |只看該作者
又唔使咁,內地人知道你係香港人後,會做啲咩?佢哋又唔會圍住你唱蝗蟲之歌,又唔會踢你行李篋,又唔會打你


禁止訪問

積分: 120


126#
發表於 22-3-13 13:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21377

2018母親節勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


127#
發表於 22-3-13 13:32 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:58
我撐是香港、但唔係撐這個政府的班子及其施政方法同能力。

香港管治班子、一定要 ...
撐香港,知道係班子問題,但又想否認自己係香港人,er.....你會唔會疏理清楚再講會比較好


男爵府

積分: 8929


128#
發表於 22-3-13 13:33 |只看該作者
你啊⋯⋯認真諗下香港第一波疫情係邊個傳過來?
你先好日日係度講內地如何好,香港如何唔好

過街老鼠,宜家唔敢講嘢


男爵府

積分: 7062


129#
發表於 22-3-13 13:33 |只看該作者
要歧視就歧視嗰班香港有着數就返嚟,冇着數就返鄉下,傳開哂啲病毒



侯爵府

積分: 21377

2018母親節勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


130#
發表於 22-3-13 13:35 |只看該作者
yuenloklok1 發表於 22-3-13 13:11
我是愛國愛港的香港人,都覺得香港今次抗疫失敗真係拖累咗大陸.如果大陸人嬲我,我可以理解.香港人又唔使交 ...
好難。。。最大粒果個都係咁既人


珍珠宮

積分: 41556


131#
發表於 22-3-13 13:35 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:13
我又覺得、澳門人同香港人、無論l口音衣著、都係差唔多喎。

好多香港人好自私,走晒返中國避疫


珍珠宮

積分: 38353

馬年勳章 2024年龍年勳章


132#
發表於 22-3-13 13:35 |只看該作者
gilgil39 發表於 22-3-13 12:38
回國內唔敢認香港人、唔係而家先有呢個感覺;幾年前香港亂到咁、又黑暴、又封關;咁多冇腦嘅人、已經覺得好 ...
以前覺得香港好先進、香港人又勤力、做嘢效率一流。今時今日先知道自己身邊一直有咁多無腦嘅人形動物、自私自利、搞到香港一鑊泡。


子爵府

積分: 11524


133#
發表於 22-3-13 13:36 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-13 12:01
我會話比人聽、是澳門人~

香港今次疫情、搞到深圳雞毛鴨血、甚至影響全國。

你問吓!以前大陸,乜災乜災?香港捐幾多錢上去幫佢呀?


已刪除用户

積分: 33407


134#
發表於 22-3-13 13:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2413


135#
發表於 22-3-13 13:37 |只看該作者
香港人同大陸人分化,香港人自己又分化!真係好煩!世上冇樂土,最緊要是自己心態!


男爵府

積分: 8929


136#
發表於 22-3-13 13:38 |只看該作者
小mama 發表於 22-3-13 13:35
好多香港人好自私,走晒返中國避疫

你口中既呢D人,10個有9個係移民落香港,宜家上去自已屋企避難,等香港無事又會落香港㗎啦


公爵府

積分: 29010


137#
發表於 22-3-13 13:40 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 小華子 於 22-3-13 13:43 編輯

我會照講我係香港人,有乜問題?
你咪又係玩分化,不知所謂。


公爵府

積分: 26724


138#
發表於 22-3-13 13:42 |只看該作者
好多人明白事理嘅,咩地方都有唔合作嘅人


珍珠宮

積分: 41556


139#
發表於 22-3-13 13:44 |只看該作者
Jakmm 發表於 22-3-13 13:38
你口中既呢D人,10個有9個係移民落香港,宜家上去自已屋企避難,等香港無事又會落香港㗎啦
...

咁佢地呢啲直頭超自私,帶毒返老家野自己家人同附近鄰居。。。

如果我有呢啲親友話到我家避疫,我即刻叫佢走。。


水晶宮

積分: 67250


140#
發表於 22-3-13 13:45 |只看該作者
jessicasiu 發表於 22-3-13 12:27
國內人回覆沒有錯,確實是香港高官陽奉陰違,抗疫失敗,無論個口點樣我自己叻,做出嚟有冇成果,大家都有 ...

國內人都睇得出香港班高官陽奉陰違,反觀香港某d人仲盲撐林鄭政府

首頁
56789...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo