自由講場

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67414


121#
發表於 22-8-28 00:03 |只看該作者

回覆樓主:

今晚出左街,專登唔上bk,剛剛睇返mytv,其實5round我都覺藍隊好睇d !
臨尾嗰round blue team好感動,如果真係一場演唱會,我覺得呢首歌喺完場後會喺我腦海中不斷浮現!
但評判偏心xix真係無計,本來都ok佢地嘅,但次次都係跳唱、英文歌韓文歌,我覺得好悶了!
其實我好鍾意Tim 同nicole,2個感覺都乖仔乖女,今集一齊foul,好傷心


水晶宮

積分: 67414


122#
發表於 22-8-28 00:04 |只看該作者
traeh 發表於 22-8-27 22:40
Tim應該留,佢唱得好過兩個女嘅!

不過可能藍隊無乜跳得嘅,唯有留Angel

Tim


珊瑚宮

積分: 103465

2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏


123#
發表於 22-8-28 00:33 |只看該作者


男爵府

積分: 9845


124#
發表於 22-8-28 00:54 |只看該作者
xo_cat 發表於 22-8-27 22:19
紅隊好扮野,輸1round又跪又喊,人地比紅燈又尖叫

我覺得jasmime好誇張,擺明佢自己唔會被foul,無端端跪低,太過矯情!藍組被foul嘅成員反而大方得體,懂得感恩,諗返之前被foul果個crystal好似人地欠左佢咁呼天搶地,真係好誇張。


子爵府

積分: 11663


125#
發表於 22-8-28 01:01 |只看該作者
losttoa 發表於 22-8-27 21:22
個班兒童組幾時走,好煩又嘈

係好嘈, 成日叫


子爵府

積分: 12664


126#
發表於 22-8-28 01:12 |只看該作者
其實這兩輯星夢令我印象最深刻的,就係藍隊唱嘅「浮誇」。呢首歌我上YouTube聽咗好多次,真係好好聽,有繞樑三日嘅感覺。論實力、論級數,藍隊冇理由輸比紅隊!


伯爵府

積分: 18858


127#
發表於 22-8-28 01:19 |只看該作者
cyyiu 發表於 22-8-28 00:03
今晚出左街,專登唔上bk,剛剛睇返mytv,其實5round我都覺藍隊好睇d !
臨尾嗰round blue team好感動,如果 ...

係囉, 點解foul 佢地, 聲夢2 已經夠悶, d 學員老左d , 得幾個後生好睇少少。


珍珠宮

積分: 31873


128#
發表於 22-8-28 01:23 |只看該作者
大力神 發表於 22-8-27 23:40
其實果個vici甘多人憎佢,tvb点先会知
因為我都憎,Xix就未到僧,但唔喜歡

應該背景熊厚,一開始個春麗頭面大額高仲要肥,之後應該有人幫佢形象指導,減肥改髮型,確實改左好過冇改,佢減左身形真係好睇過以前,但個格真係唔太好,又好嘈,我都唔鍾意佢,xix 得一個優勢,只係青春,但而家係歌唱比賽唔係青春比賽,都唔明點解星夢junior 完左比人fail左都可以去星夢,擺明係背後有人撐tbb先會咁做啦
出世:3.52KG
1個月:5KG
2個月:6.06KG
3個月:7.28KG
4個月:7.69KG
6個月:8.7KG


水晶宮

積分: 67414


129#
發表於 22-8-28 01:43 |只看該作者
gallygally 發表於 22-8-28 01:19
係囉, 點解foul 佢地, 聲夢2 已經夠悶, d 學員老左d , 得幾個後生好睇少少。
...

其實藍隊今集好多驚喜!
首先浮誇好正,nicole跳舞tim show肌我尖叫了,duncan同angel都跳得好睇,蓮姐maggie唱得唔錯呀,臨尾嗰part超感動!


伯爵府

積分: 15490

2024年龍年勳章


130#
發表於 22-8-28 01:43 |只看該作者

回覆樓主:

xix 不斷硬捧, 明明星夢junior 已被 out 又復活變女團,
對其他參賽者明顯不公平
成班小朋友唱遊咁,但次次都贏對家
個 Eric Kwok 仲成日用D港式英語大讚佢地,今集布導師終於忍唔住出聲


男爵府

積分: 5036


131#
發表於 22-8-28 02:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Beautypeople 於 22-8-28 02:28 編輯

聲2呢期好唔掂 同聲1爭好遠


大宅

積分: 2413


132#
發表於 22-8-28 08:00 |只看該作者
紅隊心理質素麻麻,班小朋友好嘈!

我都想藍隊嬴,佢哋係值得嬴!


珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


133#
發表於 22-8-28 08:12 |只看該作者
Png 發表於 22-8-28 01:43
xix 不斷硬捧, 明明星夢junior 已被 out 又復活變女團,
對其他參賽者明顯不公平
成班小朋友唱遊咁,但次次 ...
係呀,聲夢2我最唔想睇XiX, 琴晚剛見到Nicole發力,表演得好好,想睇佢以後仲可以做乜,但佢竟然被out咗,如XiX被out, 我就唔會覺得可惜。


珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


134#
發表於 22-8-28 09:12 |只看該作者
我鍾意星1


伯爵府

積分: 19825

BK Milk勳章


135#
發表於 22-8-28 09:16 |只看該作者
bibi2013 發表於 22-8-27 21:58
全部個人參加,得呢個係一隊,完全唔公平。呢隊D人好扮野,又唔靚。
...

完全同意,有兩個嗰啲作狀同過份充滿自信,好想中鑊佢哋


伯爵府

積分: 16223


136#
發表於 22-8-28 09:21 |只看該作者
Rainy 發表於 22-8-27 22:08
可唔可以去東張報料熱線,vici好討厭

Vici最討厭之餘,其實果班兒童組,好嘈無禮貌,唔知似咩,次次出黎唱歌就諗起中學陸運會果D啦啦隊,咁都叫好野

仲有唔明點解低分過人或被foul就要喊

咁多個,最好係似劉雅麗果個,唱歌好聽又成熟,出得黎見人
聲夢一好睇過聲夢二好多囉



伯爵府

積分: 16223


137#
發表於 22-8-28 09:23 |只看該作者
ewater 發表於 22-8-28 08:12
係呀,聲夢2我最唔想睇XiX, 琴晚剛見到Nicole發力,表演得好好,想睇佢以後仲可以做乜,但佢竟然被out咗, ...

但如果藍組去計,foul Nicola先都好合理,佢真係比較弱


珍珠宮

積分: 46615

2024年龍年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


138#
發表於 22-8-28 09:58 |只看該作者
丁丁aunty 發表於 22-8-28 09:16
完全同意,有兩個嗰啲作狀同過份充滿自信,好想中鑊佢哋
...

再聽埋評判讚佢地,難怪自我膨脹滿滿咁。但我覺得好難頂, 佢哋繼續留喺度,抹殺其他人嘅努力, 繼續淘汰 好過佢哋嘅人,超級唔公平。


侯爵府

積分: 24776

馬年勳章 牛年勳章


139#
發表於 22-8-28 10:05 |只看該作者
Rainy 發表於 22-8-27 21:49
唔鍾意xix係因為有vici

好唔想見到呢位


男爵府

積分: 7080


140#
發表於 22-8-28 10:29 |只看該作者
藍隊比較多唔鍾意嘅人,nicole angel pam
但紅隊姓任果個喊到跪低真係over晒

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo