在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


121#
發表於 05-4-29 10:31 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

Kowbie.Chai
wensi, 請問有無好介紹呀?????.................影相咪baby house law.
定買衫,我有ge VIP
Giordano Junior
giordano ladies
I'sis
G2000
Toonsland
bv.blu:
chickeeduck


男爵府

積分: 7287

畀面勳章


122#
發表於 05-4-29 11:41 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

見到你地gathering咁開心, 我下次一定要join >.<
kaka....


別墅

積分: 1020


123#
發表於 05-4-30 18:23 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

carmen,

唔恨得咁多ka la, he he! 有冇補身呀, 亞cherry_k公司賣燕窩ka woo, 食多啲燕窩, 等bb皮膚正啲!

tinama


別墅

積分: 1020


124#
發表於 05-4-30 18:24 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

cherry,
baby house
baby cute in Sham Shui Po
tinama

cherry_k 寫道:
all mami:

我都想等bb識坐個時帶佢去影樓影相呀~有無好介紹呢?



別墅

積分: 1020


125#
發表於 05-5-3 21:38 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

嘩大家好忙'牙'? 冇人?

星期日同0303啲bb去荔枝角公園玩, 好正 , 不妨去吓!

anthea


複式洋房

積分: 286


126#
發表於 05-5-4 11:53 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

hello, 你地好,近掛好忙埋數, 沒有reply.

anthea, 你都好活躍wor, 有gathering or mum activities, 記得inform 我地呀.


別墅

積分: 1020


127#
發表於 05-5-4 12:42 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

I will have dinner with Kwai Tsing Mami Club tonight in Tsing Yi, to celebrate the mother's day wor.

happy mother's day every mothers!!

tinama


複式洋房

積分: 286


128#
發表於 05-5-4 15:13 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

HI, Tina ma. 我唔記得講tina條裙好beautiful.
其次, Dinner at Tsing YI is too far for me. If the gathering is on Sat or Sun, I will attend. May be next time la.

:-(


複式洋房

積分: 238


129#
發表於 05-5-4 17:14 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

哇!! 你地gather去吃Lunch ah,,,,可惜...前排我都少在hk,miss 左添........5555
下個月我們office 要搬北角lo.. 到時你地5會排斥我吧?? haha....
係了...你地講的BB影相的好介紹, 有冇地址& 電話呢?? 同埋什么价錢??


複式洋房

積分: 286


130#
發表於 05-5-5 12:29 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

Hello minima, 唔更要la. 你要搬去北角邊度呀?
有關BB影相的好介紹, 2個MAMA介紹KWONG TONG 個間. PLS SEE PM.


伯爵府

積分: 17559


131#
發表於 05-5-5 12:32 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

minima

BB影相的好介紹........................baby house around $750一筒相

Tsim Sha Tsui
Shop C, G/F Rear,
Golden Mansion,
83-85 Chatham Road South,
TST. 2317 1298


複式洋房

積分: 238


132#
發表於 05-5-5 12:51 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

喂!!多謝晒大家的答复
來緊(6月到喎) 我們的公司要搬去北角海景大廈lo..到時收工后就5 咁方便可


複式洋房

積分: 286


133#
發表於 05-5-5 18:33 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

hello minima, sorry 我唔記得放係pm. Details as below:

(((話係"gogoma" 介紹既會再有8折架!! )))tel:21140611 website:www.MyBB.hk



別墅

積分: 1020


134#
發表於 05-5-6 14:32 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

嘩, li 牌好 busy, 幫'變...D'個鋪做室內設計, 見到好多肥妹! (其實自己都係 ) 好慘同煩惱

tinama


複式洋房

積分: 238


135#
發表於 05-5-6 17:42 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

Thanks


男爵府

積分: 5329


136#
發表於 05-5-6 23:31 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

hi, 各位好呀!!我都係係cwb 返工架, 我同cherry_k 一樣係信和返工, 亦都係做a/c 架..不過我公司唔係賣燕窩既~
下次你地gathering 我又join 埋一份先得~


[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


別墅

積分: 1020


137#
發表於 05-5-7 17:07 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

hello Ru3gakuen !

cherry_k & emily
你好奈冇上o黎wor!

all mami in cwb,
點慶祝母親節呀?
tinama

tinama--->同亞媽唱k, 食飯


男爵府

積分: 5329


138#
發表於 05-5-9 12:25 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?


all mami in cwb,
點慶祝母親節呀?
tinama

tinama--->同亞媽唱k, 食飯
ruru --- > 冇特別, 都係飲茶 & dinner 咋~
[size=medium]我既囝囝P 仔係2003 年7月16日出世架~~ :-D


別墅

積分: 1020


139#
發表於 05-5-9 13:04 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

Ru3gakuen

做mud叫個仔做chicken呀?
好攪鬼!

tinama


子爵府

積分: 10954


140#
發表於 05-5-11 11:05 |只看該作者

Re: 有無銅鑼灣區返工既媽媽呀?

Ru3gakuen:
甘蹺既~甘你公司係做咩架??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo