想生BB

跳至

首頁
56789...35

尾頁
   0


大宅

積分: 2236


121#
發表於 11-8-9 15:33 |只看該作者
回覆 賴夫人 的帖子

你呢除左扯住扯住之外, 有無成日都覺得好凍GA? 我而家一係冷氣地方, 我都覺得凍, 已經著左外套都係一樣..


別墅

積分: 981


122#
發表於 11-8-9 15:35 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

唔會覺得凍,但會打冷震.一下囉,手腳都係暖架,你真係似bingo多過我似喎...真係好想快d柅日收到你好消息呀.我應該唔會bingo多,唔多似,我唸自己心理作用多.......


大宅

積分: 2236


123#
發表於 11-8-9 15:52 |只看該作者
回覆 賴夫人 的帖子

但我會唔會真係心理作用, 頭先出左去做野, 經過萬O睇下CLEARBLUE幾錢, 有埋WEEK 既特價左$99, 普通既就$5X, 但諗諗下又好似快左D,

我DAY1 20/7 跟住就30/7, 2/8,3/8 DODO 過, 2-3/8 紅D都係深紅, 我自己都唔肯定夠竟係唔係真係會咁快, 但睇過有D人講排卵後9DAY都CHECK到, 有D仲話2DAY都CHECK到, 搞到自己都亂晒, 唔知CHECK唔CHECK, 不過而家決定左聽朝CHECK 綠D, 10點鐘再CHECK下紅D睇下點


翡翠宮

積分: 87467


124#
發表於 11-8-9 16:04 |只看該作者
本帖最後由 小manman 於 11-8-9 16:08 編輯

回覆 CiLok 的帖子

我諗起碼都要著床成功先check到掛~~~

而我聽D jm講係排卵後的6-10左右著床,如果成功著床先會形成胚胎,所以排卵後2 day就check到bingo好似無乜可能~~~


大宅

積分: 2236


125#
發表於 11-8-9 16:16 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

著床即係點呀?? 會有咩反應?

點評

糯米太太  網上資料:著床可以有著床血、或者突然1天低基礎體溫、或者小小扯住痛  發表於 11-8-9 16:19


大宅

積分: 2137


126#
發表於 11-8-9 16:17 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

本來都滿有期望,但我今天突然無再feel到肚扯扯痛…看來可以等m小姐到了…唉…


翡翠宮

積分: 87467


127#
發表於 11-8-9 16:29 |只看該作者
本帖最後由 小manman 於 11-8-9 16:34 編輯

回覆 CiLok 的帖子

我見D jm都係話著床無感覺,但有d會有著床血~~~

我琴日朝早係day 19流啡,但day 18個晚有同老公dodo,唔知會唔會整"損"左,我唔知呢d係咪叫著床血,因為從未試過係兩次m中間流啡,以前就算同老公dodo完整損左都係見到底底有少少鮮紅色的血積,但今次流d啡色的分泌出黎,但前日同琴日因為去左旅行,無量體溫所以唔知有無著床低溫~~~

同埋,我唔係幾明,係排完卵之後個日即刻升到高溫or著床之後先會高溫架???

因為我今個cycle唔confirm邊日排卵,一直都係維持36.1-36.4左右,但琴日流啡之後,今日即刻升到36.7~~~


大宅

積分: 2236


128#
發表於 11-8-9 16:33 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

著床血又是什麼? 我真係咩都唔識, 我都係今個cycle 先開始準備想有bb


大宅

積分: 4346

畀面勳章


129#
發表於 11-8-9 16:34 |只看該作者
大家又唔駛太過緊張的,我信係有就有,無就無,有時唔一定要有咩反應先係BINGO,好似我舅母,佢一向係季M,到佢有左都唔知,因佢話完全無改變,又無任何唔同,到佢知bingo已是有4個月身孕呢,所以唔駛太早覺得有定無,放鬆心情去等(我知係難的,但太多人話一緊張就好難中),亦都唔需要咁早就check,因為就算bingo,好多時會因為太早而條線唔夠深色,到時睇到個result似有又無,又係要煩惱同埋再check,何必呢?不如等m唔來時先check,咁到時係中左的話就深色好多啊

我近日愈來愈暈,今日量血壓得104/52 ,瞓床3次先好轉...同埋我個肚有點痛同扯,位置係肚臍下面的左中右,唔會無時無刻痛,但都有80%時間扯。乳頭都痛,著衫"hi"到就痛...容易覺得冷...人地話熱,我都可以唔開冷氣同蓋被(不過唔係24小時都係咁)
重有係好倦,上網一下就倦,成日要瞓...我都望係關bingo事啦,wa hahaha記得大家要開開心心睇下笑片咁等消息,好快就會check到pregnant呀


大宅

積分: 2236


130#
發表於 11-8-9 16:37 |只看該作者
回覆 糯米太太 的帖子

今日一路都扯住右邊, 一時又中間, 但而家又右邊, 我驚係我自己心理作用以為係, 老公初時都覺得邊度有咁快, 但佢見我d特徵又似似地, 而家佢要我行路行慢d, 小心d, 屋企d野佢暫時都唔駛我做, 又係咁要我介口woo, 如果到時check左唔係, 我諗佢好失望, 搞到我好大壓力


大宅

積分: 4346

畀面勳章


131#
發表於 11-8-9 16:38 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

著床無咁快的,唔會第2日就得,所以應該唔係著床血啊,我check過著床最快都要4天呢,一般係5-7天。


翡翠宮

積分: 87467


132#
發表於 11-8-9 16:38 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

其實,我都係第3個cycle~~~

我之前都係乜都唔識,都係呢度d jm教識我好多野,呢度的jm話著床係如果粒卵子成功受精後,就會係排卵後的6-10日左右著床,如果著床成功就會形成胚胎,有D jm著床會有著床血,著床血係啡色既,唔係鮮紅色~~~


翡翠宮

積分: 87467


133#
發表於 11-8-9 16:41 |只看該作者
回覆 puffer-fish 的帖子

因為我day 8、14、15都有dodo,我當然知道唔會第2日就著床,我係驚之前個晚dodo整"損"左,因為我以前都試過整"損",但d血係鮮紅色而唔係流啡,同埋我未試過係兩次m之間會流啡~~~


大宅

積分: 4346

畀面勳章


134#
發表於 11-8-9 16:44 |只看該作者
CiLok 發表於 11-8-9 16:37
回覆 糯米太太 的帖子

今日一路都扯住右邊, 一時又中間, 但而家又右邊, 我驚係我自己心理作用以為係, 老公 ...

次次等BINGO時都一定要當正自己中左咁小心,因為你唔知邊次中,所以咩都要預防,等時要唔好吃涼野,你老公係岩GA,你應該暫停做太粗重的東西,總之小心一點。
唔好比壓力自己啊,有無係天注定,總之放鬆D就易中等你GOOD NEWS


大宅

積分: 4346

畀面勳章


135#
發表於 11-8-9 16:48 |只看該作者
小manman 發表於 11-8-9 16:41
回覆 puffer-fish 的帖子

因為我day 8、14、15都有dodo,我當然知道唔會第2日就著床,我係驚之前個晚dodo整" ...

如果只係整損少少,都應該無咩問題的.,但聽你咁講似著床血多一點啊,係咪得少少??最緊要之後無再流,咁你要小心D唔好食凍野啊又係等你GOOD NEWS 呀


翡翠宮

積分: 87467


136#
發表於 11-8-9 16:52 |只看該作者
回覆 puffer-fish 的帖子

如果次次都當正自己中,其他人會唔會覺得好怪~~~

因為我份工要搬重野,又有可能要"琴'高"琴"低,太影響工作,我怕其他同事會以為我偷懶,同埋都無可能個個月都話自己可能有左,頭一/兩個月都可能有人會彩你,過多幾個月都無,就唔會有人理你,除非真係有左又唔同講法,如果唔係我怕d同事可能會覺得個個月都有機會bingo,唔通唔使使咩~~~


翡翠宮

積分: 87467


137#
發表於 11-8-9 17:01 |只看該作者
回覆 puffer-fish 的帖子

最幣係我今次check唔到邊日係排卵,因為之前兩個cycle我都check到粗深同哈哈笑,但今次我day 12-14連續3日check都無,但我無理照係day 14同15同老公dodo~~~

我覺得今次流啡都算多,因為之前整"損"都係好少鮮紅色的血,同埋見到底底有血時,到抹尿已經無,一係就一dodo完抹尿有少少鮮紅色,但都係得dodo完個次有少少,但今次係dodo完之後完全無野,係第2日尿尿時就發現底底有一pat啡色的"積",仲唔係乾左既,係仲濕既,抹尿時都仲有流啡,因為未試過所以我好驚,之後尿尿左2次之後先無再流,到依架都無喇!!!

之前一直體溫都維持係36.1-36.4左右,今日突然升到36.7,唔知係咁啱or係因為琴日著床成功,所以高溫呢???


大宅

積分: 2236


138#
發表於 11-8-9 17:09 |只看該作者
回覆 puffer-fish 的帖子

我都好似你咁, 但就無乳頭痛lo, 而家我真係好小心ga勒, 連咖啡都介埋, 每日都飲薑茶, 令自己無咁凍, 因為我係公司成日都覺得好凍, 但d同事就唔凍woo, 無理由要成班人就我一個, 我無同人提過等緊bingo, 淨係同左老公講, & lee度d jm講, 都唔想自己太緊張, 但好難控制到


大宅

積分: 4346

畀面勳章


139#
發表於 11-8-9 17:16 |只看該作者
回覆 小manman 的帖子

咁如果你工作上一定要搬重野就無計啦,我所講的次次都當正自己中,唔係話真係好像傻左咁認定自己一定bingo,而係要當好似已bingo咁小心一點(呢d係好多朋友教我的)因為我當年第一次就係唔理咁多,照飲凍green tea,結果明明check到bingo,幾日後再飲凍green tea就無左,同樣有朋友又係咁唔戒口照飲凍野又玩跳彈床,之後當然...
所以我先會咁講呢,唔係叫你唔駛做,haha唔好誤會,我係想大家好only!你唯有在做這些事情時小心一點,"琴'高"琴"低時又要安全d咁囉
至於體溫因為我一向唔check,所以唔係好sure,我覺得流啡只要唔係持續性,唔理係著床,作小產(我上次有左我個女時係咁),定係整傷左,都唔太緊要,記得有jm講過流啡好過流鮮血,啡證明在體內係已干了,即當時無再出血。所以如不是持續性,理應ok的


大宅

積分: 4346

畀面勳章


140#
發表於 11-8-9 17:23 |只看該作者
回覆 CiLok 的帖子

haha我又係連咖啡都戒埋, 間中都有飲薑茶,薑茶真係好好的,
我近來好大食,平時一向只可吃半碗幾飯,近來吃一碗滿的,重要好快又餓,呢樣野同我當年懷有我個女時一樣,所以真係幾有期望的,但又係唔敢比咁多壓力,因為有時d徵兆似都可以衰左,我現在都同c6講,唔中我咪可以再飲coffee囉,hahaha


首頁
56789...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo