想生BB

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


121#
發表於 11-10-2 18:12 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

同埋宜家有點頭暈呀...




男爵府

積分: 6108


122#
發表於 11-10-2 18:14 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

謝謝你呀Cherie !!! 今日驗到時真係驚到手震 宜家平復左




大宅

積分: 4490


123#
發表於 11-10-2 18:14 |只看該作者

引用:Really!?但得淺線+我明早再驗 謝謝你先+希

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
Really!?但得淺線 我明早再驗
謝謝你先 希望唔係咋糊
都唔明你早幾日個醫生點解會話你係子宮收縮痛,哈哈,突然好




男爵府

積分: 6108


124#
發表於 11-10-2 18:16 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

因為果日用佢支棒棒 真係白雪雪 佢就話應該無





大宅

積分: 4490


125#
發表於 11-10-2 18:17 |只看該作者

引用:謝謝你呀Cherie+!!!+今日驗到時真係驚到手

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
謝謝你呀Cherie !!! 今日驗到時真係驚到手震 宜家平復左
你嘅緊張,都攪到我好緊張,好似追緊劇集咁呀,我仲要係街一路行一路覆




大宅

積分: 2142


126#
發表於 11-10-2 18:17 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 18:14
都唔明你早幾日個醫生點解會話你係子宮收縮痛,哈哈,突然好

其實, 好多醫生真係求求其其...
等佢半個鐘, 坐底無5分鐘.
神醫咩!?


大宅

積分: 4490


127#
發表於 11-10-2 18:18 |只看該作者

引用:因為果日用佢支棒棒+真係白雪雪+佢就話應該

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
因為果日用佢支棒棒 真係白雪雪 佢就話應該無
好彩佢無比啲咩藥你咋




大宅

積分: 4617


128#
發表於 11-10-2 18:18 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:09
有咩要消化 佢既反應真係冷淡到爆

妳要佢由老公變爸爸佢以為假象...佢重好似發更dream...所以唔懂表達現在feel...妳俾佢入去個洞洞消化吓sin 喇,男人同女人係2個星球的人,係唔熱情的動物,佢哋喜歡自己收起自己思考,我叫呢d入洞洞,當佢哋出洞時佢明白怎做,佢會表現給妳睇會更愛妳....乖喇~~俾d時間佢喇,妳唔好用我哋(女人)星球去睇佢!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


129#
發表於 11-10-2 18:19 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

哈哈 你小心d呀都 過馬路前唔好玩電話
我宜家灘係到 99佢地問我咩事 我話唔舒服 仲未敢同佢地講




別墅

積分: 645


130#
發表於 11-10-2 18:19 |只看該作者
唔好緊張...你岩岩有左條線係唔明顯架...你過多一日check又會深d..個肚有少少痛同扯住..好多人有左初期都係咁(包括我)...最緊要係休息多D..放鬆心情~


大宅

積分: 4617


131#
發表於 11-10-2 18:20 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 18:17
你嘅緊張,都攪到我好緊張,好似追緊劇集咁呀,我仲要係街一路行一路覆

妳都覺呀....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


132#
發表於 11-10-2 18:21 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

希望明早會深d
我宜家訓係床 用暖貼放肚位 咁做岩唔岩?




大宅

積分: 4617


133#
發表於 11-10-2 18:21 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 18:12
同埋宜家有點頭暈呀...

喂喂~~~C婆...這個正常,我試過,係有嫁
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


134#
發表於 11-10-2 18:22 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

佢宜家自己出左去 可能佢真係要去消化一下 佢成日話叫我唔好咁緊張
好喇 我放鬆心情 放過佢一次 自己激氣都唔好的...




男爵府

積分: 6108


135#
發表於 11-10-2 18:22 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

其實佢有比 但我無食 信唔過.....




男爵府

積分: 6108


136#
發表於 11-10-2 18:23 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

真係....佢仲收我$350 勁貴




大宅

積分: 4617


137#
發表於 11-10-2 18:23 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 18:11
我一睇到bb豬個post已經係咁追住睇啦,好開心,好興奮呀

無錯....!!!妳這個比喻好貼切!!追劇!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


138#
發表於 11-10-2 18:24 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

同埋我今晚可唔可以洗頭....




大宅

積分: 4490


139#
發表於 11-10-2 18:28 |只看該作者

引用:同埋我今晚可唔可以洗頭.... +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-02 發表
同埋我今晚可唔可以洗頭....
洗得,最緊要快啲吹乾,信我,我做呢行架嘛




男爵府

積分: 6108


140#
發表於 11-10-2 18:29 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

Hsha 好的 咁我晏d先洗 即吹乾 !




首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo