自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15013

畀面勳章


121#
發表於 12-6-20 19:03 |只看該作者

引用:如果人地問我+,+我會叫佢地一定要+,+但如果

原帖由 simple430 於 12-06-20 發表
如果人地問我 , 我會叫佢地一定要 , 但如果係我自己就一定唔要
me too~



不好點評我,我睇唔到架!!Thx~~


禁止發言

積分: 55904


122#
發表於 12-6-20 19:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 73927


123#
發表於 12-6-20 19:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


124#
發表於 12-6-20 19:17 |只看該作者
EVA222 發表於 12-6-20 19:15
全中,都要睇家庭環境,唔通要好似上一代,高齡產子,靠大仔大女幫手交書簿費同管教.
除非個爸爸,收入好退休又 ...
而且養仔女,不單單係有錢就得.

點評

alicialee1210    發表於 12-6-21 13:06


男爵府

積分: 7570


125#
發表於 12-6-20 19:23 |只看該作者

回覆:意外懷孕

我係後生生女,到我42歳,我大女都22歳,如果我有左,我一定唔要,個女都大唒,我仲走去生多個,你估真係前世未捱過,唔講$,勞心勞力都起碼短十年命



點評

fatfatdei  以為係你個孫都有人信-_-"  發表於 12-6-21 13:18
alicialee1210    發表於 12-6-21 13:06

媽媽最愛大小b


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


126#
發表於 12-6-20 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rickybb123456+於+12-06-20+

原帖由 Stella2012 於 12-06-20 發表
有d e生話無問題,但又有d e生話避孕丸係孕婦藥物分類為"X"級加上高0…不過香港吾會有e生會叫人落嘅!所以 ...
Oh!咁樣真係唔知要唔要好...mouth:



我為貓狂


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


127#
發表於 12-6-20 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+-bella-+於+12-06-20+發表其

原帖由 紅紅 於 12-06-20 發表
因為所有避孕藥/套都會寫明不是100%有效,所以冇得告!
因為事實如此,100%避孕只有唔做。



...
100%唔做



我為貓狂


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


128#
發表於 12-6-20 19:41 |只看該作者

引用:點解唔會有意外,我姑奶個鄰居紮咗都有咗呀

原帖由 nganc9 於 12-06-20 發表
點解唔會有意外,我姑奶個鄰居紮咗都有咗呀,唔係識得我都唔信,佢又係4x歲,番家計會做人工流產兼再紮過:i ...
再紮?原來可以再做手術



我為貓狂


伯爵府

積分: 18149


129#
發表於 12-6-20 19:51 |只看該作者
我未夠40..如果而家有了, 都要考慮考慮, 因為實在身體太差, 真係唔想生了出來自己連抱佢的能力都無


複式洋房

積分: 368


130#
發表於 12-6-20 20:05 |只看該作者
睇能力,多數會要。


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


131#
發表於 12-6-20 20:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4839


132#
發表於 12-6-20 20:24 |只看該作者

意外懷孕

局外人講句"生佢出嚟"幾咁容易! 幾咁輕鬆! 但唔係話陀九個零月生咗就完工, 係十幾廿年嘅工程, 唔係有錢養就得! 年紀大陀 B 已經風險大, 個 B 歲幾兩歲仲有無氣力同佢追, 趕, 跑, 跳? mouth:

只要做決定之前兩夫婦有共識, 旁觀者講乜我覺得唔重要。




琥珀宮

積分: 182676

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


133#
發表於 12-6-20 20:27 |只看該作者
年紀咁大, 就算有錢, 我都一定唔會要


禁止訪問

積分: 1271


134#
發表於 12-6-20 20:37 |只看該作者

引用:局外人講句"生佢出嚟"幾咁容易!++幾咁輕鬆!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3838


135#
發表於 12-6-20 20:53 |只看該作者

引用:局外人講句"生佢出嚟"幾咁容易!++幾咁輕鬆!

原帖由 nanalam 於 12-06-20 發表
局外人講句"生佢出嚟"幾咁容易! 幾咁輕鬆! 但唔係話陀九個零月生咗就完工, 係十幾廿年嘅工程, ...
同意!早前國內有一樁新聞,因大的那個死了,兩夫婦老來再得女。但老夫婦後來沒有工作能力,抵受不了生活壓力,結果一齊自殺死了,小女兒還不夠十歳....人間悲劇!




珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


136#
發表於 12-6-20 20:55 |只看該作者

引用:樓主,你張貼喺論壇,答得你既人,大部份都會

原帖由 cotychan 於 12-06-20 發表
樓主,你張貼喺論壇,答得你既人,大部份都會叫你FD要!贊成唔要既人,係唔會回貼......

好唔明白點解 ...
我引用佢帖答吾要嫁 因為吾係right time, sorry 正如你講 出世吾代表對個b公平 因為佢第日可能會比人笑 parent day 個老豆阿媽甘鬼老 退休點養又係另一問題 如果個age 係十幾歲 有左 我稔個答案係大把人叫吾要 兼無左"責任"呢兩個字



點評

fatfatdei    發表於 12-6-21 13:20


大宅

積分: 1253


137#
發表於 12-6-20 21:05 |只看該作者

回覆:意外懷孕

要!除非身體唔好/個b驗到有問題!人命嚟㗎!




水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


138#
發表於 12-6-20 21:05 |只看該作者
我都4x歲,生咗3個,如果再有,健康ok的話,我都會生


瑪瑙宮

積分: 138648

畀面勳章


139#
發表於 12-6-20 21:08 |只看該作者

回覆:意外懷孕

你試吓過「想生BB」問啦!




翡翠宮

積分: 78964


140#
發表於 12-6-20 21:12 |只看該作者

回覆:意外懷孕

我不要。年紀大生智障兒風險高,產婦大出血風險亦高;兄弟姊妹年紀相差太多難維繫感情,父母子女年紀相差太多代溝更嚴重。佢剛剛識行識走年紀大嘅父母陪到跑陪到追咩?不如留多啲時間好好加強現有子女嘅關係仲好啦!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo