自由講場

跳至

首頁
56789...14

尾頁
   15


別墅

積分: 939


121#
發表於 12-10-19 08:57 |只看該作者
You are not alone, same as you. So every friday is my 放監日子, I will go outside alone. Its good way for release pressure. 我地大家一齊加油! 加油!


男爵府

積分: 6935


122#
發表於 12-10-19 09:01 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

身同感受,add oil!




子爵府

積分: 14644

好媽媽勳章 醒目開學勳章


123#
發表於 12-10-19 09:02 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油




伯爵府

積分: 16879

畀面勳章 BK Milk勳章


124#
發表於 12-10-19 09:10 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...
如果有朝起身, 你真係回復一個人, 我諗你仲後悔曾經咁想過............人總要向前看, 為何當初唔考慮清楚先要小朋友??? 凡事總有2面, 好&壞都應該接受同坦然面對囉~~
樓主~~ 加油啦~ 當你2位仔仔乖乖時, 你就會好感恩你擁有佢哋.....


子爵府

積分: 10469

陪月勳章


125#
發表於 12-10-19 09:14 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

其實我都超後悔,尤其為工人煩惱,每日同唔鐘意的人相處,要將個家交俾信唔過的人,但小朋友出咗世,健康成長巳經好感恩,算啦撐下去吧!大家努力!



點評

BK2002  我都試過你既經歷. 但無法子...對住工人好似對住d客咁, 要假得真!  發表於 12-10-19 09:30


男爵府

積分: 7158


126#
發表於 12-10-19 09:15 |只看該作者
加油


男爵府

積分: 7348

陪月勳章


127#
發表於 12-10-19 09:15 |只看該作者
吾好諗負面野, 搵一日自己放假, 做你想做的野,
至於兒子那邊, 俾千零2千蚊搵補習社收留佢


男爵府

積分: 9426


128#
發表於 12-10-19 09:21 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

加油,樓主。我都係,好似所有時間俾哂頭家,俾晒對仔女,晚晚等佢哋瞓哂,先至有返小小時間俾自己,又眼瞓又唔捨得瞓,晚晚拖到三點幾,一早又要七點起身。有時諗下都唔知為乜,但有時見到成家人一齊 ,又覺得自己好幸福。

加油,加油!




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


129#
發表於 12-10-19 09:24 |只看該作者
係你兩個仔仔錫你個刻, 你會覺得好窩心, 佢地會感受到你既付出, 唔好氣餒, 加油呀


水晶宮

積分: 65840

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


130#
發表於 12-10-19 09:25 |只看該作者
support you


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


131#
發表於 12-10-19 09:26 |只看該作者
今年我女讀小二我已經將距送去託管班做功課。。。唉~~~~~~~~


珍珠宮

積分: 32171

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


132#
發表於 12-10-19 09:28 |只看該作者
回覆 bongbongmum 的帖子

跟功課壓力大可以考慮小朋友放學後去補習社. 雖然小一小二仲細, 但如果對你造成大壓力, 可以外判既就放手. 吾好比自己因為呢d事而埋怨小朋友奪去你自由.

做人亞媽一定吾會付出=收獲. 你生佢地出來佢地都無得揀, 係個天安排佢地做你仔女, 係緣份. 只有今生無來世. 既然今世註定你會做人地亞媽已經係改變吾到既事實, 唯有開開心心咁面對, 做好佢! 加油! 我都係!


男爵府

積分: 6510


133#
發表於 12-10-19 09:29 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我都有兩個仔,大家加油!




珍珠宮

積分: 47280


134#
發表於 12-10-19 09:30 |只看該作者
enjoy quality time


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


135#
發表於 12-10-19 09:30 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

加油呀,苦盡甘來。


男爵府

積分: 6517


136#
發表於 12-10-19 09:30 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
身同感受




珍珠宮

積分: 48670

好媽媽勳章


137#
發表於 12-10-19 09:32 |只看該作者
You're not alone!

生左仔無錢無自由, 我深深明白, 眼見身邊已婚但決定唔生的女性親友, 有閒錢有閒情去旅行扮靚high tea, 我呢, 只有勞氣捱殘變老, 付出和收獲完全不相稱. 有時俾衰仔激親, 我都有後悔的一刻, 好彩兩公婆在教仔問題上互相扶持.


男爵府

積分: 8127

2011至尊種植勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


138#
發表於 12-10-19 09:32 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...

不如放自己假休息吓, 去吓旅行, 充完電返黎再努力過. 一齊加油呀!
~~~ LOVE & PEACE ~~~


瑪瑙宮

積分: 149850

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


139#
發表於 12-10-19 09:36 |只看該作者
生左出黎, 就要負責, 呻下好啦!! 唔明D人仲話天生天養, 我一個女咋, 都忙到謝晒


珍珠宮

積分: 31256


140#
發表於 12-10-19 09:37 |只看該作者
bongbongmum 發表於 12-10-18 22:39
兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, 測驗/考試仲要漏夜出卷,我就好似重新讀小學,應該係比 ...

我情況好你一點係我只係大仔讀小一, 細仔仲係2歲..但每晚我都好勞氣一個顛婆咁, 我個仔: -

乜都拗
乜都嘈
唔聽指示
乜都有自己意見
做功課搞呢搞勞
日日做功課只係叫佢坐好, 唔好搞野, 寫好D都講到口水乾
成日喊
我成日同佢講你唔想温唔想讀你話我知我唔會迫你, 但佢會喊晒話要讀要温, 但同事佢又同你對抗唔跟你方法..
我老公唔鐘意我閙仔, 但佢亦唔會幫手睇功課, 我知佢就返到來我就忍住唔閙費事佢係入門口時聽到.我好大壓力

不過...我從來無後悔生咗2個仔.........

我明你好辛苦, 但你要堅強D..

首頁
56789...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo