烹飪搵食

跳至

首頁
56789...10

尾頁
   388


禁止訪問

積分: 5376


121#
發表於 13-2-19 10:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 111


122#
發表於 13-2-19 11:58 |只看該作者


子爵府

積分: 11657


123#
發表於 13-2-19 15:59 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子




可以放入食物盒架。。但唔好蓋蓋囉。。因為目的係要個皮夠乾身o麻 =)


YES!個皮唔洗查野架。。YIP料直接查係肉果度。。。個皮果度就係封 SALT 得架啦~


唔好用幼salt呀。。要用粗呀~~


快D試整啦!!


比多個 TIPS 你。。。你可以等舊肉焗熟後。。整走D粗SALT。。跟住先用針吉個皮。。跟住先放入OVEN爆皮。


因為你會見到我係VIDEO度吉果皮果時。。舊肉係生既。。咁樣超難吉架。。吉到手痛 ~。~“


如果等佢熟左先吉會好易吉。。。一樣爆得好靚


希望你明我講咩啦。。唔明可以再問呀~~



大宅

積分: 3797


124#
發表於 13-2-19 22:20 |只看該作者


大宅

積分: 2877

畀面勳章


125#
發表於 13-2-19 23:03 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

想餓死人咩



點評

iluvmeeself    發表於 13-2-21 14:55


子爵府

積分: 11222


126#
發表於 13-2-19 23:56 |只看該作者


禁止訪問

積分: 5376


127#
發表於 13-2-20 11:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


128#
發表於 13-2-20 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3774


129#
發表於 13-2-20 18:06 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

this is good, thanks for sharing!



點評

iluvmeeself  ... my pleasure   發表於 13-2-21 15:18


子爵府

積分: 11657


130#
發表於 13-2-21 15:07 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 13-2-21 15:08 編輯

回覆 rabdotrab 的帖子

唔水多謝 =)

我都無豬插架。我係 10蚊店果D度買。。日本人用黎燒多春魚果D針。。。一PACK有3支。我用 TAPE TAPE埋一齊吉。。都OK呀~

舊肉最好放夠 24 HOURS。。放耐左唔緊要。。最緊要都係夠乾!

就係因為雪過舊肉。。個皮會好梗。。好難吉。。但買返黎軟淋淋果時仲難吉 。。。
所以我先 SUGGEST 你焗熟舊肉後(整走D粗SALT後)。。先好吉皮。。。真係慳好多力水 ~。~

你個 OVEN 仔 OK ga... 一定夠熱 ! 250 C 即係 4xx F,我都無用咁高 temperature.

但你要住意一點。。就因為你 OVEN 細。。上面條發熱線會好接近個皮。
當有粗SALT “PO” 係上面時就唔怕既。。。但當你做”爆皮“呢個過程時就要好小心睇住啦.~~~~

同埋你想要咩食譜呀?? =)


子爵府

積分: 11657


131#
發表於 13-2-21 15:17 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子


其實塊皮超薄。。你吉果時會聽到 BOK BOK 聲 (如果你選擇生果時插皮) ~

聽到 BOK 一聲就得架啦(如果你選擇舊肉熟左先插皮就唔會有聲)。

但你其實唔洗太驚會吉到入脂肪果層。。。只要你唔好用 ’ 刀 ‘ 吉就 OK。。刀尖都唔得。

最好用 ”針“ 吉。。。好似豬插果D咁尖。。。密密手咁吉就 OK la ~~~


禁止訪問

積分: 5376


132#
發表於 13-2-21 15:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


133#
發表於 13-2-21 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


134#
發表於 13-2-21 15:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11657


135#
發表於 13-2-22 10:42 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子





照樣吉得架啦。。本身塊好 THIN ga o乍~~

唔洗出水啦。。。做少樣野。。反正分別唔太呀~

係呀。。我 TRY 過焗熟先吉皮。。。好快架咋。。。

我 SUGGEST 你真係唔好生果時走去吉呀~~~

唔係風乾完吉呀!

其實你可以一買返黎吉 =>太淋超難吉 。

又可以風乾完吉 => 皮可以會梗到吉唔入 (要睇返你 FRIDGE 左幾耐有幾乾)

最好就係焗熟先吉 =>用豬插輕輕力吉,唔洗太大力。。但要密D手。。EVEN D ~

鉗我未用過呀。。係咪好似眉鉗咁架?

記得吉果個頭最好尖D。。如果用刀。。SURFACE AREA 太大。。同埋好易將塊皮介開左。。落左脂肪果層。。咁個皮就唔會爆到鬆化~~~


子爵府

積分: 11657


136#
發表於 13-2-22 10:46 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

仲之唔用正式豬插既話。。。就最好熟吉啦。

如果買到正式豬插。。。生/熟吉都無分別啦 ~~~



我試過生吉。。。我同C6一齊吉。。2條友輪樓吉左 30 分鐘


第二次我試吓熟左先吉。。。我自己吉。。吉左 5 minutes...

出黎既評語係。。。第二次正D !!


子爵府

積分: 11657


137#
發表於 13-2-22 10:50 |只看該作者
回覆 rabdotrab 的帖子

係呀。。。要多D黎,密D手架。。。月多洞月好啦。。仲之唔洗插好深 ~~
舊肉放多過 1 日都無問題架 。。。雪住架o麻 ~~


有D咩唔明再問啦。。。哈哈~~

P。S。整完記得寫返份 REPORT 比我啦 ~~~


禁止訪問

積分: 5376


138#
發表於 13-2-22 11:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


139#
發表於 13-2-22 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


140#
發表於 13-2-22 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
56789...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo