立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21408
moonlight9198 發表於 13-4-10 12:21 係呀, 我買過都係咁, 人地話, d菜心開晒花, 就已經老架喇, 唔係咁好食架喇.
水晶宮
積分: 67215
moonlight9198 發表於 13-4-10 17:01 本地橙30蚊斤~ 橙唔係一隻隻計既, 一斤斤計咁得意既.
瑪瑙宮
積分: 134334
琛媽 發表於 13-4-10 17:18 佢哩間本地貨全部照稱架
kianmama 發表於 13-4-10 17:12 我以為我唔識煮菜心苗先唔好食, 原來唔關我事, 係佢本身老, 又識多樣野.
伯爵府
積分: 17320
琛媽 發表於 13-4-10 16:41 新界野確實係好食好多
moonlight9198 發表於 13-4-10 16:42 最怕係有D菜販, 將內地菜當本地菜賣, 我地有時都可能唔識分架.
禁止訪問
積分: 24499
積分: 16464
原帖由 moonlight9198 於 13-04-10 發表 最怕係有D菜販, 將內地菜當本地菜賣, 我地有時都可能唔識分架.
JJMumMum 發表於 13-4-10 18:15 賣本地菜一定係成檔嘢都係本地,唔會MIX架.好似有機菜咁, 一定係成檔嘢都係有機菜LOR~ 同埋本地菜檔好多時 ...
qmui 發表於 13-4-10 18:18 係喎,我都吳知邊d算有機菜邊d算內地菜
珍珠宮
積分: 38155
尼古丁 發表於 13-4-10 18:18 好講檔主信用, d 菜又冇cert點知有冇機, 係咪強國貨, 佢話新界就講個信字架乍 我買魚見佢掛個招牌出黎本 ...
Hangsin 發表於 13-4-10 18:31 係自由睇到一個殺小雞的貼,好心up
尼古丁 發表於 13-4-10 18:18 尼古丁 我呢邊有個檔主一日駡d 客架,但又怪在又有人行埋去架喎可能靚野 發表於 39 秒前
積分: 52403
溋溋 發表於 13-4-10 19:16 我之前去過kln city買菜,個檔主住沙田架,佢有塊地自己種嘢賣,有時都會賣橙,幾正, ...
JJMumMum 發表於 13-4-10 19:05 有機同本地一定會寫明,
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy