自由講場

跳至

首頁
56789...11

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 19733

hashtag影視迷勳章


121#
發表於 13-6-11 17:39 |只看該作者

回覆:cathy913 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42192

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


122#
發表於 13-6-11 17:40 |只看該作者
YURICKY 發表於 13-6-11 17:36
如果有錢去韓國(唔知係唔係追星,但好迷GD)自己阿媽攞綜緩又點睇

...
咁樣係不孝, 跟追唔追星無關!做算唔去韓國, d錢都唔一定就係比阿媽。
所以根本不能相題並論。


點評

candybbnow  x2  發表於 13-6-11 17:48
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 40594


123#
發表於 13-6-11 17:42 |只看該作者
YURICKY 發表於 13-6-11 17:36
如果有錢去韓國(唔知係唔係追星,但好迷GD)自己阿媽攞綜緩又點睇

...
佢阿媽拎綜援係因為仔女冇比錢佢,定係因為佢想阿公養先?


伯爵府

積分: 17755


124#
發表於 13-6-11 17:44 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇??

每個人都有唔同興趣,點解追星、中意偶像就俾人話腦殘,弱智低能??想問下話人腦殘嗰啲係咪冇興趣?要24小時留係屋企不停做家務,圍住仔女老公轉嗰啲先係好媽媽好老婆呢????





已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


125#
發表於 13-6-11 17:45 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


126#
發表於 13-6-11 17:52 |只看該作者
cathy913 發表於 13-6-11 14:55
我媽叫我探佢口風, 睇下佢究竟年尾幾時去, 我媽話到時都book去旅行 我媽就真係happy, 咁即 ...

佢掉低俾你
你可以SAY NO架


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


127#
發表於 13-6-11 17:53 |只看該作者

引用:Quote:YURICKY+發表於+13-6-11+17:36+如果

原帖由 小歪仔 於 13-06-11 發表
佢阿媽拎綜援係因為仔女冇比錢佢,定係因為佢想阿公養先?
三個仔女無錢俾


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


128#
發表於 13-6-11 17:55 |只看該作者
cathy913 發表於 13-6-11 14:55
我媽叫我探佢口風, 睇下佢究竟年尾幾時去, 我媽話到時都book去旅行 我媽就真係happy, 咁即 ...
其實唔想湊可以出聲,但如果探完口風再自己偷偷地book 出trip,呢下我好唔認同囉,究竟樓主肯解話未


侯爵府

積分: 22250

陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


129#
發表於 13-6-11 18:00 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

咩人?


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


130#
發表於 13-6-11 18:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40594


131#
發表於 13-6-11 18:07 |只看該作者
YURICKY 發表於 13-6-11 17:53
三個仔女無錢俾
人地家事,表面咁睇真係唔知架喎~
如果個阿媽以前係衰阿媽,又會唔怪得仔女咁對佢~
又有可能個阿媽其實儲埋唔少錢,但係同人講仔女冇比錢佢架~


水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


132#
發表於 13-6-11 18:11 |只看該作者
SUSANNA 發表於 13-6-11 14:30
哈哈, 我老公個姑姐成40幾50幾都去 korea 追星, 一去就兩個星期, 好在佢仔女大吾吏佢理, 又吾吏返工, 無麻 ...
似我舅母...


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


133#
發表於 13-6-11 18:13 |只看該作者

引用:Quote:YURICKY+發表於+13-6-11+17:53+三個

原帖由 小歪仔 於 13-06-11 發表
人地家事,表面咁睇真係唔知架喎~
如果個阿媽以前係衰阿媽,又會唔怪得仔女咁對佢~
又有可能個阿媽其實儲埋 ...
唔知呢同我媽講要出花紅先有錢買洗衣機俾自己阿媽


侯爵府

積分: 24086


134#
發表於 13-6-11 18:15 |只看該作者
本帖最後由 pyjess 於 13-6-11 18:16 編輯

回覆 雪菜肉c 的帖子

同意, 做左人媽咪, 就唔可以有自己興趣?

當然, 如果迫人幫佢睇仔就唔得; 但如果奶奶願意(唔願意可以say no, 等個心抱帶埋小朋友去), 老公又無問題, 我覺得ok


如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉


大宅

積分: 2008


135#
發表於 13-6-11 18:17 |只看該作者
其實我覺得冇問題WO, 我係全職媽媽, 我一年都會放低老公同兩個仔, 同FRIEND去幾日旅行, 我老公都贊成我俾自己放下假, 至於照顧小朋友嘅安排上, 我會交比工人同自己父母, 而唔會搵99幫手


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


136#
發表於 13-6-11 18:18 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇??

又係老問題,受嗰2個唔開宗明義咁講,當事人真係可能唔覺嗰喎!

如果我係樓主,我會企硬唔幫手,有得一次,以後個波都會卸落你到




男爵府

積分: 9308


137#
發表於 13-6-11 18:29 |只看該作者

回覆:做左人呀媽, 去追星仲追到離開香港, 大家點睇

我都係追五月天追到去台灣睇演唱會我個女五歲,叫我c6拎大假幫手湊三日,我本身唔洗返工,個女一年365日都係我湊,都係試過一次咁大把我當自己放大假不過都係同c6商量過佢肯我先去,我覺得想做自己想做既野無問題但唔好麻煩到身邊d人而又唔好影響個小朋友


禁止訪問

積分: 8007


138#
發表於 13-6-11 18:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


139#
發表於 13-6-11 18:35 |只看該作者
swissbb 發表於 13-6-11 18:29
我都係追五月天追到去台灣睇演唱會我個女五歲,叫我c6拎大假幫手湊三日,我本身唔洗返工,個女一 ...
呢d咪係有商有量囉

不過樓主仲未浦頭,唔知佢知唔知佢個弟婦有冇同佢細佬商量好喇

仲有你咁大聲講你追星,小心又比人話係白痴,低能,腦殘,衰呀媽


侯爵府

積分: 24086


140#
發表於 13-6-11 18:41 |只看該作者
回覆 lormy 的帖子

我奶奶鐘意打機, 天光先瞓
我鐘意玩玩具, 會請假去搵
同老公鐘意去旅行, 唔帶小朋友去

大家都非常滿意大家有自己喜好, 有自己生活軌跡, 有自己identity, 所以婆媳關係及母子關係非常好

我唔追星, 亦無喜歡o既名星; 但我唔明, 追星就幼稚, 而shopping就唔幼稚?
自己唔好, 唔代表人地幼稚

我覺得, 大前題係, 唔應該迫人地湊自己小朋友
如果天空總是黑暗的,那就摸黑生存;如果發出聲音是危險的,那就保持沉默;如果自覺無力發光的,那就蜷伏於牆角。但不要習慣了黑暗就為黑暗辯護;不要為自己的苟且而得意;不要嘲諷那些比自己更勇敢熱情的人們。我們可以卑微如塵土,不可扭曲如蛆蟲 - 曼德拉

首頁
56789...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo