在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1725


1421#
發表於 05-5-17 14:28 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
EMILY, 掛住我呢
]
>>>>>>>>掛到我水水下 :-( :mrgreen:


大宅

積分: 1725


1422#
發表於 05-5-17 14:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi 寫道:
Emily_bb

好忙吖!今日食lunch有無時間?
>>>>> 今朝好忙, 而家先睇到呢個 post ,聽日食 lunch 好唔好


伯爵府

積分: 17559


1423#
發表於 05-5-17 14:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Emily_bb
今朝好忙, 而家先睇到呢個 post ,..............估到啦!所以都唔call你煩住你。
聽日食 lunch 好唔好..............好吖!


大宅

積分: 1725


1424#
發表於 05-5-17 14:44 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾


wensi :
Emily_bb
今朝好忙, 而家先睇到呢個 post ,..............估到啦!所以都唔call你煩住你。>>>>>>真係體貼 ge 姐:mrgreen:
聽日食 lunch 好唔好..............好吖>>>>>咁約實啦


侯爵府

積分: 23932


1425#
發表於 05-5-17 14:52 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

WENSI,
YOU MISS MY QUESTION :-( :-( [quote]
栗子媽媽 寫道:
EMILY, 掛住我呢
WENSI, 希希冇濕疹GE, I WOULD LIKE TO RE-CFM


伯爵府

積分: 17559


1426#
發表於 05-5-17 15:05 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽

YOU MISS MY QUESTION ...........sorry!
希希冇濕疹GE...............係無ge!
我唔見左一張雞鴨coupon吖! :-( :-(


侯爵府

積分: 23932


1427#
發表於 05-5-17 15:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

希希冇濕疹GE...............係無ge!...........我都記得係天兒有姐,今晚有好野比你,為免MISS左希希所以RE_CFM
我唔見左一張雞鴨coupon吖! .............5D搵多次啦 :-( :-(


伯爵府

積分: 17559


1428#
發表於 05-5-17 15:16 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽
我都記得係天兒有姐,今晚有好野比你,為免MISS左希希所以RE_CFM.................Thanks!e生講天兒都唔算係,敏感d!
5D搵多次啦.............反轉啦!我怕我買衫俾多張人。係就無暗公law! :-(


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


1429#
發表於 05-5-18 00:33 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

你個囡應唔應承俾你陪呀?

個日係健康中心, D中學生都係三五成群自己去。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


1430#
發表於 05-5-18 07:25 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

諸位媽咪:

起身返工哋!今日betty請假一日呀呀!相公放假哇哇哇!玩得開心的啊啊啊啊!吾好意思啦啦啦啦啦!

betty

Dear 括屎地媽媽<你個囡應唔應承俾你陪呀?
個日係健康中心, D中學生都係三五成群自己去。>由得佢自己鐘意呵!

betty
NNN


大宅

積分: 1725


1431#
發表於 05-5-18 12:19 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Wensi,

e + 先得閒上黎, 邊樹 lunch, 老地方1:00等 今日 早 d 都得


大宅

積分: 1725


1432#
發表於 05-5-18 12:21 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

玩得開心 d 唔好玩到 "倉 " 哂唔識返bk呀
[quote]
bettylam 寫道:
諸位媽咪:

起身返工哋!今日betty請假一日呀呀!相公放假哇哇哇!玩得開心的啊啊啊啊!吾好意思啦啦啦啦啦!

betty


伯爵府

積分: 17559


1433#
發表於 05-5-18 12:23 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Emily_bb
e + 先得閒上黎, 邊樹 lunch, 老地方1:00等 ...............OK!去食越南野law?


子爵府

積分: 10722


1434#
發表於 05-5-18 12:31 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

諗起都想食
wensi 寫道:
Emily_bb
e + 先得閒上黎, 邊樹 lunch, 老地方1:00等 ...............OK!去食越南野law?


大宅

積分: 1725


1435#
發表於 05-5-18 12:36 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

poohpooh,

一齊呀, 你邊樹返工?

我咁講可能又比栗子媽


伯爵府

積分: 17559


1436#
發表於 05-5-18 12:39 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

poohpooh1668

諗起都想食..............黎啦!


侯爵府

積分: 23932


1437#
發表於 05-5-18 12:53 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我點捨得 :tongue: 你呀,
拔POOH係KOWLOON人喎
Emily_bb 寫道:
poohpooh,

一齊呀, 你邊樹返工?

我咁講可能又比栗子媽


大宅

積分: 1725


1438#
發表於 05-5-18 12:57 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾


[quote]
栗子媽媽 寫道:
我點捨得 :tongue: 你呀,
拔POOH係KOWLOON人喎[quote]>>>>>>pooh, 咁有機會先啦


子爵府

積分: 10722


1439#
發表於 05-5-18 13:05 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

今日帶左飯,聽日去中環食,下次啦
wensi 寫道:
poohpooh1668

諗起都想食..............黎啦!


伯爵府

積分: 17559


1440#
發表於 05-5-18 14:27 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

返來啦!我又引誘Emily啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo