興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4530

畀面勳章


1441#
發表於 10-12-28 18:14 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-12-28 18:07 發表
重唔快d多謝公司?


可能要等我噴多幾次水先得


大宅

積分: 4530

畀面勳章


1442#
發表於 10-12-28 18:22 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-12-28 18:08 發表
我要唱d有味道既~


咁就呢隻啦...


大宅

積分: 4530

畀面勳章


1443#
發表於 10-12-28 18:22 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-12-28 18:08 發表
佢響公司拎架,好多同事送比佢~ 唔水錢買~


你老公 公司成日都咁多好野拎返去..都唔錯
慳唔少架


大宅

積分: 4530

畀面勳章


1444#
發表於 10-12-28 18:23 |只看該作者
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:09 發表

我以為係成日登出你粗口鬧爆個mon添.

祖祖,一個人小發脾氣突然而來果d火就好勁架,我成家都唔知我好小發爛渣架,我亞哥仲以為我同亞妹一樣惡妻來,點知我老野話:佢都唔惡架,睇佢咁肥就知啦~~~~' ...


我..戒咗..粗口好耐架喇..
係識咗祖祖之後..多咗呢個字...

"妖))))))))))))))))" 之嘛


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1445#
發表於 10-12-28 18:25 |只看該作者
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:22 發表


咁就呢隻啦...Senh2Afp_y8

佢可能仲要唱埋d:哥仔呀靚呀靚得妙...果d呀,我都冇眼睇啦去準備煮飯,88
<br><br>


大宅

積分: 4530

畀面勳章


1446#
發表於 10-12-28 18:27 |只看該作者
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:25 發表

佢可能仲要唱埋d:哥仔呀靚呀靚得妙...果d呀,我都冇眼睇啦去準備煮飯,88


個d..我真係唔晚喇xxd
有機會叫佢當晚表演都唔錯


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1447#
發表於 10-12-28 18:36 |只看該作者
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:27 發表


個d..我真係唔晚喇xxd
有機會叫佢當晚表演都唔錯

臨走請你地聽首歌啦.呢d珍藏來架...

打唔閞添..http://vlog.xuite.net/play/V3llOUNMLTUwMDQ2LmZsdg==
睇下得唔得.

[ 本帖最後由 chinatea 於 10-12-28 18:42 編輯 ]
<br><br>


大宅

積分: 4530

畀面勳章


1448#
發表於 10-12-28 18:41 |只看該作者
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:36 發表

臨走請你地聽首歌啦.呢d珍藏來架...
http://vlog.xuite.net/play/V3llOUNMLTUwMDQ2LmZsdg==


茶茶..麻煩repeat丫...睇唔到


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1449#
發表於 10-12-28 18:41 |只看該作者
你令我諗起茶佬將架車送左比教會單野,
真係忍唔住笑左出黎~

重去邊搵個咁既大男人返黎屋企做老公丫?
真係又前世又冤氣囉,衰鬼!

咁你果陣冧唔冧佢咁豪氣呀?
下次你咪話要摭喇,話要大牙蚊,
要十1介子or十粒卡卡聲既既帶響手裝飾下,
最好環遊埋世界,嘆下先~
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:04 發表

唔知係話佢大男人唔比人大得呀,定係佢純啦,唔識分別咩叫講笑架,我屋企好多傘架.

我個嗜好開party之外,就有3樣野好鬼鍾意,A床上用品...(唔好諗邪野呀)B.傘,c.換燈換傢私.

一見d傘靚我就買架啦,大到户外d太陽傘,細 ...


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1450#
發表於 10-12-28 18:45 |只看該作者
邊得佢咁衰架?成日話自己老婆肥都有既,
比我嬲鬼左好耐,兼要獎下佢咀,嗌埋離婚都似~

話佢知,依d唔係肥,係叫做豐滿~:lol
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:09 發表

我以為係成日登出你粗口鬧爆個mon添.

祖祖,一個人小發脾氣突然而來果d火就好勁架,我成家都唔知我好小發爛渣架,我亞哥仲以為我同亞妹一樣惡妻來,點知我老野話:佢都唔惡架,睇佢咁肥就知啦~~~~' ...


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1451#
發表於 10-12-28 19:00 |只看該作者
咁呀?多謝住家姐先啦~
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:14 發表


可能要等我噴多幾次水先得


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1452#
發表於 10-12-28 19:01 |只看該作者
好耐無聽過依首歌,好懷念呀~
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:22 發表


咁就呢隻啦...Senh2Afp_y8


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1453#
發表於 10-12-28 19:02 |只看該作者
係呀,重有化妝品,護膚品呀咁添,都唔水錢架,重係有牌子果隻!
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:22 發表


你老公 公司成日都咁多好野拎返去..都唔錯
慳唔少架


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1454#
發表於 10-12-28 19:03 |只看該作者
奸我咩樹???
我最多都係講小喇叭呀,挑呀果d之嘛!
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:23 發表


我..戒咗..粗口好耐架喇..
係識咗祖祖之後..多咗呢個字...

"妖))))))))))))))))" 之嘛


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1455#
發表於 10-12-28 19:05 |只看該作者
聽到喇!
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:36 發表

臨走請你地聽首歌啦.呢d珍藏來架...

打唔閞添..
睇下得唔得.


公爵府

積分: 29452

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1456#
發表於 10-12-28 19:08 |只看該作者
你係咪想學全美大嬸咁,出人頭地呀?
原帖由 chinatea 於 10-12-28 18:36 發表

臨走請你地聽首歌啦.呢d珍藏來架...

打唔閞添..http://vlog.xuite.net/play/V3llOUNMLTUwMDQ2LmZsdg==
睇下得唔得.


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1457#
發表於 10-12-28 20:06 |只看該作者
原帖由 heihei727 於 10-12-28 18:41 發表


茶茶..麻煩repeat丫...睇唔到

應該copy落邊道唔識整.
<br><br>


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1458#
發表於 10-12-28 20:09 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-12-28 19:08 發表
你係咪想學全美大嬸咁,出人頭地呀?

咩呀...07年架啦,好有紀念性架,係呢道d靚媽咪錄架,果時仲約去唱k,所以為左唱k我屋企先整套k返來玩呀.

不過我頭先都對我老野唔住,落多左鹽...
<br><br>


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1459#
發表於 10-12-28 20:12 |只看該作者
原帖由 joey_23 於 10-12-28 18:45 發表
邊得佢咁衰架?成日話自己老婆肥都有既,
比我嬲鬼左好耐,兼要獎下佢咀,嗌埋離婚都似~

話佢知,依d唔係肥,係叫做豐滿~:lol

車..果時我先得30幾佢指住亞姐問我:點解亞姐後生過你咁多..我話係呀,快d比$$$來做下面膜打下咩咩素,比啦...
<br><br>


侯爵府

積分: 22681

BK Milk勳章


1460#
發表於 10-12-28 20:52 |只看該作者
原帖由 heihei727 於 10-12-28 17:39 發表


好明顯佢燧...偷窺我地..
不過我地都好歡迎~~~


哈哈 ...我間唔中都有入來睇下嫁....
不過有時好似搭唔到訕嘛...
咁岩teatea 講趕佢老公落車個方法好似幾好用..我1月中考車到..到時咁好彩考到個牌...如果我隻佬係隔離ee哦哦..我一定會好teatea呢個方法..hahaha

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo