立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 84197
亞貴 發表於 13-7-12 16:09 屍變~~~~~~
積分: 82477
亞貴 發表於 13-7-12 15:54 我一入就入咗酥肥張相, 我睇唔到細酥呀, 放出嚟昅昅吖
瑪瑙宮
積分: 128853
ricohui 發表於 13-7-12 16:09 兩隻腳失頭對下嗰舊骨瘀晒...再加右腳腳眼位艾柴, 左腳腳踭痛...攪到對腳無力....好驚再仆多鑊金: ...
水晶宮
積分: 66136
原帖由 ricohui 於 13-07-12 發表 邊度C變??真架??
亞貴 發表於 13-7-12 16:13 我明典解企鵝仔無咗你會小咗咁多樂趣
RSG媽媽 發表於 13-7-12 16:12 咁傷
積分: 52056
ricohui 發表於 13-7-12 16:17 表面唔傷....但一行就知....內傷
gemiling 發表於 13-7-12 16:12
積分: 58988
亞貴 發表於 13-7-12 15:44 走嗰時12歲囉, 佢幾乖呀, 平時佢晚晚瞓到半夜就捐入我腳底瞓又或者捐去貴仔房瞓架,
伯爵府
積分: 18580
原帖由 亞貴 於 13-07-12 發表 走嗰時12歲囉, 佢幾乖呀, 平時佢晚晚瞓到半夜就捐入我腳底瞓又或者捐去貴仔房瞓架,
亞貴 發表於 13-7-12 16:21 我投咗酥肥票之後我開唔到小酥呢張睇喎, 佢寫字話我只可投一次票喎
亞貴 發表於 13-7-12 16:17 咁你洗唔洗食止痛藥或者消炎藥呀? 你著有踭鞋呀?
ricohui 發表於 13-7-12 16:23 禾甘日着屙C打...加咗啫喱鞋煎...因為腳踭已痛咗兩個多星期...跌打佬話禾系發言喎...但個位姣難餃 ...
ula1219 發表於 13-7-12 16:22 我都看過你這篇,哭到我啊
dororo68 發表於 13-7-12 15:20
亞貴 發表於 13-7-12 16:19 企浪得滯濕平衡
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy