跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


15101#
發表於 04-12-29 15:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

呢位同學果然有溫書,並非浪得虛名,係真真正正既phd........

jlam 寫道:
好似係告豆丁ba, 係咪呀?[quote]
PpiMa 寫道:
jlam,
出黎未ar......得閒未ar.......有人等緊你去告....


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15102#
發表於 04-12-29 15:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我幫個女搵緊英文班, 我想佢同外籍人士可以communicate到


子爵府

積分: 11914


15103#
發表於 04-12-29 15:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
茵茵 寫道:
個仔唔願出我都無計嫁..
仲玩緊玩具...
[quote]

吾好出, 係度炸版....

有好多人昅住我地架, 吾講多d野, 昅我地野既人無得温書, 無哂人生希望架La....
該用戶已被刪除

15104#
發表於 04-12-29 15:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15105#
發表於 04-12-29 15:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
jlam 寫道:
我幫個女搵緊英文班, 我想佢同外籍人士可以communicate到
搵邊類班呀,一d英文playgroup?? [/quote]

咪係,你想典jet? 單對單? phonics?


男爵府

積分: 8434


15106#
發表於 04-12-29 15:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

外籍人士教,budget 如何?
jlam 寫道:
我幫個女搵緊英文班, 我想佢同外籍人士可以communicate到


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15107#
發表於 04-12-29 15:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我有追追地message架, 不過冇時間打咋ma[quote]
PpiMa 寫道:
呢位同學果然有溫書,並非浪得虛名,係真真正正既phd........


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15108#
發表於 04-12-29 15:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

本來我係想有一個英文人上門教畫畫, 不過呢位老師出左trip, 未有$$比我, 而且家有細佬阻住, 對於上門教, 我又有d保留, 所以我又同時間搵d外面既班, 而家搵到兩間:

1) hk$220一小時, 加拿大藉老師, 一對四, 要出去太子道西
2) hk$4,500 / 10 lessons, 3 hrs / lesson, 即係hk$150一小時, 同playground咁上下, 有art & craft, 有singing, 而且有come from beijing既mandarin老師, 呢個係間int'l school 入面既, 九龍塘
3) 約hk$225一小時既英文drawing class, 不過只係得一個鐘, 咁學到英文定drawing呢?? 又係九龍塘

(1), (2) & (3) 都可以係sat pm 有班, 我仲諗緊, 有冇推介?


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15109#
發表於 04-12-29 15:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我既目的係想呀女響讀書上面有多d自信心, 提高佢既興趣, 我唔想第時要"立架生"響佢隔離duck住響度迫佢 ......


子爵府

積分: 11914


15110#
發表於 04-12-29 15:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
我既目的係想呀女響讀書上面有多d自信心, 提高佢既興趣, 我唔想第時要"立架生"響佢隔離duck住響度迫佢 ......


佢易架無自信咩???!!!
該用戶已被刪除

15111#
發表於 04-12-29 15:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15112#
發表於 04-12-29 15:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

永安morley羊毛底衫, 正價8折再95折, 我買左兩件比個女, 折左hk$190一件, 都抵抵地咁


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15113#
發表於 04-12-29 15:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我諗i-care都無嫁啦.....

mud真係咁多人來a樹收料嫁....
唔得, 等我得閒update下個湯水篇, 造福下人群先 :-P
PpiMa 寫道:
boboma,
噚日你post esd出黎,家下個爐已經無晒貨......
該用戶已被刪除

15114#
發表於 04-12-29 15:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15115#
發表於 04-12-29 15:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
jlam 寫道:
永安morley羊毛底衫, 正價8折再95折, 我買左兩件比個女, 折左hk$190一件, 都抵抵地咁
我都見到自由報料有講, 但好似好遠咁...
網上又無得賣

好似真係平在好多 [/quote]

去開bc買咪得囉....


子爵府

積分: 11234


15116#
發表於 04-12-29 15:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
本來我係想有一個英文人上門教畫畫, 不過呢位老師出左trip, 未有$$比我, 而且家有細佬阻住, 對於上門教, 我又有d保留, 所以我又同時間搵d外面既班, 而家搵到兩間:

1) hk$220一小時, 加拿大藉老師, 一對四, 要出去太子道西
2) hk$4,500 / 10 lessons, 3 hrs / lesson, 即係hk$150一小時, 同playground咁上下, 有art & craft, 有singing, 而且有come from beijing既mandarin老師, 呢個係間int'l school 入面既, 九龍塘
3) 約hk$225一小時既英文drawing class, 不過只係得一個鐘, 咁學到英文定drawing呢?? 又係九龍塘

(1), (2) & (3) 都可以係sat pm 有班, 我仲諗緊, 有冇推介?


我like (2) 呀....like個女遊戲中學習.....不過一班有幾多人......
上得咁上下,你就可諗下(1)....
(3)唔係唔好,不過唔值咁既價......
該用戶已被刪除

15117#
發表於 04-12-29 15:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15118#
發表於 04-12-29 15:53 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我個件係2手嫁, 唔使$$$, 所以覺得特別暖呀....
bobo著左成個身都暖粒粒......

但係唔知點解d手腳仔著極衫都係咁冰凍既???
jlam 寫道:
永安morley羊毛底衫, 正價8折再95折, 我買左兩件比個女, 折左hk$190一件, 都抵抵地咁


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15119#
發表於 04-12-29 15:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517, 茵茵,

查實係呢個x'mas holiday, 我同佢認真咁溫書, 有d字, 中文又好, 英文又好, 佢明明識既, 但係一問佢, 佢會口窒窒, 唔係好sure咁比個answer我, 當然, 其中有d佢確係唔記得啦 ..... 呢個唔係問題, 問題係點解識都唔可以100% sure咁答我呢????? 佢話怕答錯! 我話唔怕架 ...... 佢竟然話, 怕架, xxx 同 xxx都識架, 我唔係好識, 咁咪怕lor!

我登時好明確咁覺得, 我真係spend唔夠時間教佢, 如果比佢參加下extra activity可以help help佢, 咁都好架, 佢於是同我提出"想學野", 所以我好努力咁搵lor


男爵府

積分: 8434


15120#
發表於 04-12-29 15:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我吔收視好高 :mrgreen: :mrgreen:
bobomama 寫道:
我諗i-care都無嫁啦.....

mud真係咁多人來a樹收料嫁....
唔得, 等我得閒update下個湯水篇, 造福下人群先 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo