跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


15141#
發表於 04-12-29 16:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
我想問下鱷魚肉煲湯係咪腥腥地架?


我唔覺腥wor,煲前用d薑拖下水先lor.......


子爵府

積分: 11234


15142#
發表於 04-12-29 16:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
而家話有800個HK 人係TAILAND 失蹤


真係陰公,果d可能係買package既人,所以早前無數據ar......
該用戶已被刪除

15143#
發表於 04-12-29 16:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


15144#
發表於 04-12-29 16:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:
而家話有800個HK 人係TAILAND 失蹤

真係陰公,果d可能係買package既人,所以早前無數據ar......[/quote]
唔怪得一路政府都無講D乜喇....
希望只係未聯絡到, 但無事喇.. [/quote]

邊到有即時news睇ar....

該用戶已被刪除

15145#
發表於 04-12-29 16:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1634


15146#
發表於 04-12-29 16:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
atbaby 寫道:
我想問下鱷魚肉煲湯係咪腥腥地架?


我唔覺腥wor,煲前用d薑拖下水先lor.......[/quote]

呵,吾該Ppima,等我試下先,前幾日去華潤堂買海底椰,見到鱷魚肉都有折,所以買左包黎試下.彤彤有時半夜&飲奶後會有幾聲咳,所以想煲d湯比佢飲. 有d人話猴早散好得,不過我未試過比佢食.


子爵府

積分: 11234


15147#
發表於 04-12-29 16:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
...... 有d人話猴早散好得,不過我未試過比佢食.


係好得架,好過食西藥........
我家大小鑽吃過以下兩隻:
位元堂猴早末 ~ 易溶,平
余仁生猴早散 ~ 難溶,貴
我覺得兩隻都ok架......


大宅

積分: 1634


15148#
發表於 04-12-29 16:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mantic 寫道:

我以前試過流產,駝基基時又駝得唔係好搵,所以我都驚如果好又有左,初初頭幾個月時,唔係好firm, 會唔會因為要成日抱基基,所以又流產呢..... 所以可能遲小小先考慮生多個了..


我陀細b個時彤彤成日都要我抱,臨出世個排最犀利,d老人家話"爭竇"喎.不過我都suggest你等基基2-3歲左右先陀第二名,到時基基識性d,吾駛成日抱抱,又要返學,咁你就可以多d時間安胎la.


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15149#
發表於 04-12-29 16:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唉...真係好心up呀...
我自己咁多年來去退旅遊都係自由行來嫁...有時weekend short trip仲唔會通知媽咪...
唔得啦....都係要交代d先得啦......

2517,
明報即時新聞頻道
PpiMa 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:
而家話有800個HK 人係TAILAND 失蹤

真係陰公,果d可能係買package既人,所以早前無數據ar......[/quote]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15150#
發表於 04-12-29 16:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

真係thank you 咁多位 ......

南豐唔ok呀, 太遠啦, 仲要抱住個細既 ....

套dwe都真係好side下架, 查實係日間根本係lost control, 99唔會幫我educate d小朋友架ma, 佢既thinking仲係停留響"天生天養"既階段, 佢覺得讀書唔係一個問題黎架, 佢覺得係可以100%交哂比學校老師, parent甚至係可以至身事外咁架 ......

所以, 佢唔會同佢地睇dwe, instead, 佢仲會爭個tv黎睇cooking tim :cry: :cry:

而我放工呢, 做得掂d家務 + 教個女homework, 已經可以"攞獎", 完全係唔夠時間架, 所以, 我想"假手於人", 等人幫我響讀書上高培育下佢, 當然我會同佢review, 但係, 真係age差太遠, 我唔記得一個k2小朋友應該到乜野level, 怕自己太demanding, 又怕自己set得個standard太低 ...... 好confuse咁呀!

呀女而家呢個stage, 已經同細佬有好大分別, 唔係照顧食+sleep+play就成事, 就係咁lor :cry:


子爵府

積分: 11914


15151#
發表於 04-12-29 16:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
bobomama 寫道:
唉...真係好心up呀...
我自己咁多年來去退旅遊都係自由行來嫁...有時weekend short trip仲唔會通知媽咪...
唔得啦....都係要交代d先得啦......

2517,
明報既時新聞頻道[quote]

吾該哂boboma同茵茵....睇到了, 好吾開心......布吉想當年都係我地Honeymoon既地方來架, 易架d酒店都變成咁, 好心寒....


大宅

積分: 1634


15152#
發表於 04-12-29 16:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
位元堂猴早末 ~ 易溶,平
余仁生猴早散 ~ 難溶,貴
我覺得兩隻都ok架......


苦吾苦架,係咪好似食保嬰單咁架? 可吾可以放落d奶庶?


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15153#
發表於 04-12-29 17:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

折左都hk$850 wor, 咁貴, 我家細佬食哂我都未捨得買呀[quote]
PpiMa 寫道:
位元堂猴早末 ~ 易溶,平


子爵府

積分: 11234


15154#
發表於 04-12-29 17:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
咁呀女又唔係"全面"冇自信既, 係響讀書上高我覺得佢未夠lor, 佢畫果d"抽象畫", 佢以為好靓架 .......

咁你會覺得邊類形好d呢?? 指教下啦


駛唔駛用到"指教"ar.....

車,我緊知你個女唔係全面無自信,佢對住我都敢同我講野,我就知佢唔係全面無自信啦......

其實我覺得你係坐低陪阿女讀/睇書時間少ar,所以你問野,佢未能即時回應,只要你多d做呢個動作,佢一定答得快而準..........

如果你想再train佢多d自信,我覺得要搵d機會佢有得表演既,或者佢要企出黎講下故仔


子爵府

積分: 11234


15155#
發表於 04-12-29 17:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
折左都hk$850 wor, 咁貴, 我家細佬食哂我都未捨得買呀[quote]
PpiMa 寫道:
位元堂猴早末 ~ 易溶,平


唔通係猴早散......係平


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15156#
發表於 04-12-29 17:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

猴早末, 因為冇其他中藥, 所以唔苦, 只係咸咸地咁
猴早散, 因為加入中藥, 所以苦苦地, 同保嬰丹咁上下
[quote]
atbaby 寫道:
苦吾苦架,係咪好似食保嬰單咁架? 可吾可以放落d奶庶?
該用戶已被刪除

15157#
發表於 04-12-29 17:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15158#
發表於 04-12-29 17:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
位元堂猴早末 ~ 易溶,平
余仁生猴早散 ~ 難溶,貴
我覺得兩隻都ok架......


苦吾苦架,係咪好似食保嬰單咁架? 可吾可以放落d奶庶?[/quote]

係甘味架.....為免開火,我都係放埋落奶庶........


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15159#
發表於 04-12-29 17:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁係"散"啦, 平好多架, 不過功效都好好, 之但係我兩個b都唔食呢 :cry: :cry: [quote]
PpiMa 寫道:
唔通係猴早散......係平


大宅

積分: 1163


15160#
發表於 04-12-29 17:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby,

好多謝你的提醒,我會照你所言去做事架啦.
Thanks.

atbaby 寫道:
[quote]
Mantic 寫道:

我以前試過流產,駝基基時又駝得唔係好搵,所以我都驚如果好又有左,初初頭幾個月時,唔係好firm, 會唔會因為要成日抱基基,所以又流產呢..... 所以可能遲小小先考慮生多個了..


我陀細b個時彤彤成日都要我抱,臨出世個排最犀利,d老人家話"爭竇"喎.不過我都suggest你等基基2-3歲左右先陀第二名,到時基基識性d,吾駛成日抱抱,又要返學,咁你就可以多d時間安胎la. [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo