立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23932
伯爵府
積分: 17559
積分: 20849
大宅
積分: 1725
Charitymami 寫道: 全增長型基金, 即是最高風險個隻, 我 perfer 睇十年, 十年後才改組合, 不過話明高風險, 依家見到 D data 只是"乙水"你短暫開心。 我個囡份教育基金, 由二歲時開始直至現時七歲, 份單除淨後升13%, 但比較平均D, 高風險組合只是佔20%. :-P [quote] 栗子媽媽 寫道: 累積升幅賺左28% ...........o下,你投資邊part呀
子爵府
積分: 10877
珍珠宮
積分: 32359
bettylam 寫道: Dear Charitymami: <betty, 仲唔 post 番張"雨後彩虹"出來? >係呀!因為我仲係樹攞緊票數呀!
bettylam 寫道: Dear 屙: 我返黎啦!好苛刻,朝九晚六,長短週係一個星期六全日, 一個星期六半日,無雙糧無花紅,,埋數要ot...等電話,佢話請我我仲激呀! betty :-( :-( :-(
Charitymami 寫道: 係咪做廠架? ?-( "pay" 有十萬九仟七就仆到去喇! [quote] bettylam 寫道: Dear 屙: 我返黎啦!好苛刻,朝九晚六,長短週係一個星期六全日, 一個星期六半日,無雙糧無花紅,,埋數要ot...等電話,佢話請我我仲激呀! betty :-( :-( :-(
栗子媽媽 寫道: BETTY SORRY,今日同你講電話時,上司入黎URGENT問野,所以9秒9同你BYEBYE
栗子媽媽 寫道: 咁你有冇比MP BETTY 呀 [quote] Emily_bb 寫道: betty, 你大細超, 淨係同栗子媽電聯 :evil: (講笑咋 :mrgreen: )
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy