跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15201#
發表於 04-12-29 22:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

calling mcada, calling mcada,

1/1/05, 今個星期6得番8 度炸, 個邊仲會低1-2度, 你都係吾好去海浪公園啦...凍親之之就吾好啦...........

boboma


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15202#
發表於 04-12-29 22:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

OIC.

BTW, 多謝VIP number, boboba聽日會出城辦妥, 好耐吾該.....

jlam 寫道:
bobomama,
之前你咪問過天口凍, 打針係咪痛d呢個theory既, 係個clinic姑娘話我知架, 上當年, 佢大約係話天氣凍, d肉收縮得勁d, 就好似個人好緊張咁, 唔放鬆咁打針, 吉一野落去, 痛過放鬆咁做lor, 所以佢叫我唔好咁凍既時候帶個女去打針咁lor


男爵府

積分: 8434


15203#
發表於 04-12-29 22:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

?-( ?-( ?-( ?-( ?-( 最後係佢上
茵茵 寫道:
無喇
勤勤唔出街嗎...
我諗mk今日應該有上既..


男爵府

積分: 8434


15204#
發表於 04-12-29 22:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=x-large]agree

小心 d 好 :wink: :wink:
bobomama 寫道:
calling mcada, calling mcada,

1/1/05, 今個星期6得番8 度炸, 個邊仲會低1-2度, 你都係吾好去海浪公園啦...凍親之之就吾好啦...........

boboma

該用戶已被刪除

15205#
發表於 04-12-29 22:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

15206#
發表於 04-12-29 22:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


15207#
發表於 04-12-29 22:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔帶之之,我估佢哋情願唔去 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
茵茵 寫道:
一係留之之比公公,你2個去玩la
該用戶已被刪除

15208#
發表於 04-12-29 22:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


15209#
發表於 04-12-29 22:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哈哈,乜你唔知夜校執咗笠 :-| :-| :-| 我未揾,本來想今日見面時打電話約→方便d 點知......

你放假放到幾時?
茵茵 寫道:
咁又係,呢排夜校無人,唔知佢地點呢
你有無搵過佢地?
仲有,聽日個島on sale ,我諗住買多件羊毛底喇 
該用戶已被刪除

15210#
發表於 04-12-29 22:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


15211#
發表於 04-12-29 22:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

佢哋1月2?先完
下星期你ok嗎?不如下星期揾一日,話時話你會唔會帶勤勤去
茵茵 寫道:
1月第三個星期再開始.
但1月佢地都約完喇 
該用戶已被刪除

15212#
發表於 04-12-29 22:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


15213#
發表於 04-12-29 22:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁又係,我應該唔帶小豆丁
茵茵 寫道:
most likely 唔帶.
不過車程好遠....有d唔捨得..
該用戶已被刪除

15214#
發表於 04-12-29 22:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6881


15215#
發表於 04-12-30 01:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
茵茵 寫道:
咁又係,呢排夜校無人,唔知佢地點呢
你有無搵過佢地?

仲有,聽日個島on sale ,我諗住買多件羊毛底喇 
[quote]

個島on sale, 有咩好既羊毛底推介. 你地話個morxxx好好架?? 除左永安, 仲有邊樹有得買呀??

morxxxx有冇大人既羊毛底???

好q多野問tim
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


15216#
發表於 04-12-30 01:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
佢哋1月2?先完
下星期你ok嗎?不如下星期揾一日,話時話你會唔會帶勤勤去


佢地吾再續啦咩?? 咁快吾玩, 係咪好辛苦呀??
我相信我都算近, 但係樣衰既我仲未去探過佢地呀 好慚下
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15217#
發表於 04-12-30 09:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Good morning all,

shirley,
你又話溫書, 點解仲有問題嫁?? 個件羊毛底我地分別係島樹同永安都見到.. 梗係好啦.....bb羊毛底原價$2xx1件bor... 大人衫都買到咁濟啦.....

你老啦....要著羊毛底啦
我唔知道大人有無, 不過我估實有既, 因為連boboba都知道呢個牌子d羊毛底勁掂呀:mrgreen:

呢個樹唔近個島咩, 快d買番2件俾駿駿啦:-P
SHRILEY 寫道:
個島on sale, 有咩好既羊毛底推介. 你地話個morxxx好好架?? 除左永安, 仲有邊樹有得買呀??

morxxxx有冇大人既羊毛底???

好q多野問tim


子爵府

積分: 11234


15218#
發表於 04-12-30 09:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

仲有,聽日個島on sale ,我諗住買多件羊毛底喇 


咁就唔該報埋料,睇係有幾so......


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15219#
發表於 04-12-30 09:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

原來係布吉個海樹漂浮7個鐘先被救番既港人夫婦, 係玩"假分居"呃綜緩嫁 單親家庭1家3口成9千幾蚊嫁

呢單野, 一經定罪, 最高刑罰監禁10年同交還所有綜緩款項呀, 你估政府會點做呢...俾d傳媒揚晒出來

唔知點解d傳媒咁醒, 呢d料都俾佢地搵到既 :-P


子爵府

積分: 11234


15220#
發表於 04-12-30 09:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

個島on sale, 有咩好既羊毛底推介. 你地話個morxxx好好架?? 除左永安, 仲有邊樹有得買呀??

morxxxx有冇大人既羊毛底???

好q多野問tim


妖,大人唔駛著morlex 啦,超薄防寒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo