atbaby 寫道:
我咁大個女都淨係識織頸巾,仲係n年前拍拖個時織比彤彤爸既.佢個時收到好開心架,都用過好多次.後尾結左婚執衣櫃,自己睇番條頸巾,先至覺得好肉酸,成條尤魚咁,我問彤彤爸係咪好肉酸,佢居然答係喎,咁我話咁醜怪你都戴,佢話無法啦,溫暖牌,夠暖ma,其他都無咩所謂啦......![]()
![]()
bobomama 寫道:
你地就好啦...d佬咁識做....![]()
我n年前織俾boboba個條頸巾似披肩多d, 好闊好長, 驚水佢係北歐凍水咁
點知boboba返到來仲同我講周圍都係暖氣, 好少用bor, 都唔多領情
之後我話再織, boboba話唔織最好, 肉酸唔著唔用又怕我嬲, 用左著左又怕自己刻突俾人笑 :evil: 又話唔鐘意著過頭笠, 一定要開胸, 耍我咩開胸![]()
![]()
過頭笠背心都唔掂啦我.....
所以成日都叫我唔好織, 佢話辛苦呀, 有時間都休息下啦..咁wor![]()
哼, 唔要罷就, 我織俾我個bobo![]()
SHRILEY 寫道:
吾好嬲, 係第2方面睇, 你隻佬都係錫係吾想你辛苦姐. 咁咪叠埋心水織比bobo law. 第時佢見到靚, 可能lur你織比佢tim呀.
我成日都係咁安慰自己咋, 我成日都話煮呢煮路, 我隻佬都係叫我吾好搞咁多野, 出街吃好d喎...... ?-( ?-( .....我就算數, 慳番![]()
![]()