跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15241#
發表於 04-12-30 11:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你地就好啦...d佬咁識做....
我n年前織俾boboba個條頸巾似披肩多d, 好闊好長, 驚水佢係北歐凍水咁
點知boboba返到來仲同我講周圍都係暖氣, 好少用bor, 都唔多領情
之後我話再織, boboba話唔織最好, 肉酸唔著唔用又怕我嬲, 用左著左又怕自己刻突俾人笑 :evil: 又話唔鐘意著過頭笠, 一定要開胸, 耍我咩開胸 過頭笠背心都唔掂啦我.....
所以成日都叫我唔好織, 佢話辛苦呀, 有時間都休息下啦..咁wor
哼, 唔要罷就, 我織俾我個bobo
atbaby 寫道:
我咁大個女都淨係識織頸巾,仲係n年前拍拖個時織比彤彤爸既.佢個時收到好開心架,都用過好多次.後尾結左婚執衣櫃,自己睇番條頸巾,先至覺得好肉酸,成條尤魚咁,我問彤彤爸係咪好肉酸,佢居然答係喎,咁我話咁醜怪你都戴,佢話無法啦,溫暖牌,夠暖ma,其他都無咩所謂啦......


子爵府

積分: 11234


15242#
發表於 04-12-30 11:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
哼, 唔要罷就, 我織俾我個bobo


boboma,
唔好勞氣,織比bobo jet,比d心機,我撐你.........織靚d,等boboba sin mo.........


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15243#
發表於 04-12-30 11:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

morning


子爵府

積分: 11234


15244#
發表於 04-12-30 12:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
morning


你好忙咩.....


男爵府

積分: 6881


15245#
發表於 04-12-30 12:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
我咁大個女都淨係識織頸巾,仲係n年前拍拖個時織比彤彤爸既.佢個時收到好開心架,都用過好多次.後尾結左婚執衣櫃,自己睇番條頸巾,先至覺得好肉酸,成條尤魚咁,我問彤彤爸係咪好肉酸,佢居然答係喎,咁我話咁醜怪你都戴,佢話無法啦,溫暖牌,夠暖ma,其他都無咩所謂啦......


好sweet呀
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


15246#
發表於 04-12-30 12:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
你地就好啦...d佬咁識做....
我n年前織俾boboba個條頸巾似披肩多d, 好闊好長, 驚水佢係北歐凍水咁
點知boboba返到來仲同我講周圍都係暖氣, 好少用bor, 都唔多領情
之後我話再織, boboba話唔織最好, 肉酸唔著唔用又怕我嬲, 用左著左又怕自己刻突俾人笑 :evil: 又話唔鐘意著過頭笠, 一定要開胸, 耍我咩開胸 過頭笠背心都唔掂啦我.....
所以成日都叫我唔好織, 佢話辛苦呀, 有時間都休息下啦..咁wor
哼, 唔要罷就, 我織俾我個bobo


吾好嬲, 係第2方面睇, 你隻佬都係錫係吾想你辛苦姐. 咁咪叠埋心水織比bobo law. 第時佢見到靚, 可能lur你織比佢tim呀.
我成日都係咁安慰自己咋, 我成日都話煮呢煮路, 我隻佬都係叫我吾好搞咁多野, 出街吃好d喎...... ?-( ?-( .....我就算數, 慳番
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15247#
發表於 04-12-30 12:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
呢排得吾得閒呀?? 得閒你又試下織law. 由頸巾織起law :mrgreen: :mrgreen:

o下~~~,唔係得吾得閒呀,係我唔識織呀
我d平針,高低針都攪唔清,點織呀


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15248#
發表於 04-12-30 12:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
我咁大個女都淨係識織頸巾,仲係n年前拍拖個時織比彤彤爸既.佢個時收到好開心架,都用過好多次.後尾結左婚執衣櫃,自己睇番條頸巾,先至覺得好肉酸,成條尤魚咁,我問彤彤爸係咪好肉酸,佢居然答係喎,咁我話咁醜怪你都戴,佢話無法啦,溫暖牌,夠暖ma,其他都無咩所謂啦......


好warm呀!


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15249#
發表於 04-12-30 13:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=xx-large]sin mo
d色要warm d,咁先至夠sweet同warm :mrgreen:


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15250#
發表於 04-12-30 13:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

鞋~~~~~~!
我食完飯,又係度自言自語,
成機炸下版.哈~哈~~哈~~~! :mrgreen: :mrgreen:
該用戶已被刪除

15251#
發表於 04-12-30 13:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15252#
發表於 04-12-30 13:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

寶妮媽媽,
我嚮庶ar,你想講咩........我同你嗲...

茵茵,
呢幾日你有無開暖爐.......噚日我家開左啦,好得呀......

小金,
你開爐未?? 個爐得唔得......
該用戶已被刪除

15253#
發表於 04-12-30 14:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11234


15254#
發表於 04-12-30 14:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

無開呀.
勤勤夠暖無長開呀


乜你


男爵府

積分: 6881


15255#
發表於 04-12-30 14:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

小金,
你開爐未?? 個爐得唔得......


我開左啦, 係個廳到用, 都ok丫. 另外阿仔間房都有開, 佢好奇怪點解有舊野有熱風出, 我叫佢用隻手feel下, 但係佢水都吾肯 ?-( ?-(
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


15256#
發表於 04-12-30 14:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:

無開呀.
勤勤夠暖無長開呀


乜你
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


15257#
發表於 04-12-30 14:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

想問下你地, 有冇食開邊隻蜜糖?? 我想晚晚睡前飲一柸呀.
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15258#
發表於 04-12-30 14:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

車, 慳番....
我頭先lunch返去立即搵番枝冷針同條頸巾, 今晚我就開工嫁啦...... 其實d顏色好亞伯下嫁....不過唔緊要啦, 呢條當practice下先, ok就正經來條warm既

shirley,
反而食野呢... boboba會有d要求, 會問我呢d個d識唔識整, 會叫我試整俾佢食bor...
SHRILEY 寫道:
吾好嬲, 係第2方面睇, 你隻佬都係錫係吾想你辛苦姐. 咁咪叠埋心水織比bobo law. 第時佢見到靚, 可能lur你織比佢tim呀.
我成日都係咁安慰自己咋, 我成日都話煮呢煮路, 我隻佬都係叫我吾好搞咁多野, 出街吃好d喎...... ?-( ?-( .....我就算數, 慳番


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15259#
發表於 04-12-30 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我家下都朝鹽晚蜜呀...
朝早早餐前飲杯淡鹽水 (用'點X綠'海鹽), 晚上用元朗寶X園個D冬蜜
SHRILEY 寫道:
想問下你地, 有冇食開邊隻蜜糖?? 我想晚晚睡前飲一柸呀.
該用戶已被刪除

15260#
發表於 04-12-30 14:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo