跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


15261#
發表於 04-12-30 14:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
想問下你地, 有冇食開邊隻蜜糖?? 我想晚晚睡前飲一柸呀.


sogo有好多隻new zealand honey, 隻隻都好正架.....有d甚至初起口嚨發染同傷風都攪得掂.......


子爵府

積分: 11234


15262#
發表於 04-12-30 14:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

查實食電量似吾似冷氣??


無數據,但估計係勁過冷氣.......


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15263#
發表於 04-12-30 14:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Jlam,
thank you 呀...用左你個VIP no.買猴早末啦...
boboba今次行動迅速, 今早出城辦事時係你office附近順便買埋, 估唔到佢地咁早開工, 9點零鐘已經開舖啦..... 呀叔仲好好人, 仲提醒boboba要食3日, 每日1枝添....

可能猴早末真係好味d, bobo 1d都唔抗拒, 仲話好味添... 等我仲預備定水呀, 餅乾呀, 提子乾'tum'仔添......

希望d猴早末真係掂啦...單獨買1枝$108, 個份量同保嬰丹差不多, 真係名貴呀......

boboma


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15264#
發表於 04-12-30 14:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
bobomama 寫道:
我家下都朝鹽晚蜜呀...
朝早早餐前飲杯淡鹽水 (用'點X綠'海鹽), 晚上用元朗寶X園個D冬蜜[quote]
有mug好ka ,身體會好ga


男爵府

積分: 8053


15265#
發表於 04-12-30 14:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我今日打敗仗, 唔係好舒服... 之之去左公公庶"避一避".

你地今日又up d mud, 好似好多版, 有冇重要野要注意呀? 我驚我太耐冇追follow唔切呀.


男爵府

積分: 8053


15266#
發表於 04-12-30 14:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我尋晚開左部暖氣機(我地買左LCD細果部)俾之之, 都好暖架bor, 不過好似都有暖風吹出黎, 係咪真係唔乾架呢?


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


15267#
發表於 04-12-30 14:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

My boss will out for a meeting later, at 3:00pm, talk to you all later


大宅

積分: 1634


15268#
發表於 04-12-30 14:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
我今日打敗仗, 唔係好舒服... 之之去左公公庶"避一避".


mcada,

你無咩事ma,駛吾駛睇醫生ar?


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


15269#
發表於 04-12-30 14:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

聽日同星期6好凍, 會跌至8度, 叫你唔好凍親我地之之, 唔好去海浪公園啦.......
Mcada 寫道:
你地今日又up d mud, 好似好多版, 有冇重要野要注意呀? 我驚我太耐冇追follow唔切呀.


子爵府

積分: 11234


15270#
發表於 04-12-30 14:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
我尋晚開左部暖氣機(我地買左LCD細果部)俾之之, 都好暖架bor, 不過好似都有暖風吹出黎, 係咪真係唔乾架呢?


唔乾就假既,係無咁乾姐.......


子爵府

積分: 11234


15271#
發表於 04-12-30 14:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
[quote]
Mcada 寫道:
我今日打敗仗, 唔係好舒服... 之之去左公公庶"避一避".


mcada,

你無咩事ma,駛吾駛睇醫生ar? [/quote]

係咪紅海到ar......
真係麻煩,咁凍,紅海又到添.......


子爵府

積分: 11234


15272#
發表於 04-12-30 14:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
My boss will out for a meeting later, at 3:00pm, talk to you all later


等你呀.....


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15273#
發表於 04-12-30 14:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:

佢好奇怪點解有舊野有熱風出, 我叫佢用隻手feel下, 但係佢水都吾肯 ?-( ?-(

我個女見有舊野,想用手拈,我地叫佢唔好(我地個爐係8片果d充油式)wa~如果佢拈落去實熱水佢


男爵府

積分: 8053


15274#
發表於 04-12-30 14:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby 寫道:
mcada,

你無咩事ma,駛吾駛睇醫生ar?


多謝你呀, 我呢d賤命唔駛睇e生架, 飲d藥就好架啦... 我反而想去睇中e...

我追你"數"呀... 點呀? 係咪唔講呀? 信唔信我.... 我個人咩都做得出架... 我知你地址架.


男爵府

積分: 8053


15275#
發表於 04-12-30 14:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
聽日同星期6好凍, 會跌至8度, 叫你唔好凍親我地之之, 唔好去海浪公園啦


唉, 都同mcben商量過, 尋晚再睇天氣報告都好驚, 打算今日試下賣唔賣得出...

但係公公好想去呀, 頭先同佢去飲茶, 佢仲話" 4.30唔凍呀, 玩一陣之嘛, 一早去仲凍啦 (佢唔知海浪公園開10.00am), mc 當當搞好多野玩wor, 唔好side啦..." 婆婆仲唔知去邊, 仲問我: 去mc 當努咩? 唔係去海浪公園咩????


男爵府

積分: 6881


15276#
發表於 04-12-30 14:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

thank you d 蜜糖資料.

我想晚晚飲等d皮膚好d. 乜原來朝頭早要飲鹽水架, 我真係吾知喎.
好, 今晚又睇下吉吉島有冇得買先.
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1550

好媽媽勳章


15277#
發表於 04-12-30 14:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada:
我剛剛想話,好似好耐唔見你浦頭tim,原來你打敗仗?
咁休息多d,著多件衫,保重身體啦.


男爵府

積分: 8053


15278#
發表於 04-12-30 14:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
係咪紅海到ar......
真係麻煩,咁凍,紅海又到添.......


未到呀, 如果真係到埋我真係會水架, 平時已經好痛, 仲咁凍會好辛苦架...

咁即係開果部野都要開放濕機啦...
你部大野"lart"唔"lart"手呀? 我果部好似茵茵話都幾lart呀, 我就放係五筒櫃上面所以佢唔會摸到囉.


男爵府

積分: 8053


15279#
發表於 04-12-30 15:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

寶妮媽媽 寫道:
mcada:
我剛剛想話,好似好耐唔見係浦頭tim,原來你打敗仗?
咁休息多d,著多件衫,保重身體啦.


車, 都係兩日之嘛... 尋日因為承承黎我庶玩嘛... 多謝關心...

承承真係好叻呀, 佢拿住我d一舊舊彩色積木仔, 識得晒d顏色不特止, 仲識講呀... 即係:"yeah爐" (yellow), "pup袍(purple)", blue, red.... 好叻仔呀...


男爵府

積分: 8053


15280#
發表於 04-12-30 15:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

典解d人走晒呀....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo